Prosím o kontrolu LOGU Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 13 říj 2014 20:55

RogueKiller V10.0.1.0 (x64) [Oct 10 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 8 (6.2.9200 ) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Uživatel [Administrator]
Mode : Scan -- Date : 10/13/2014 20:52:41

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Found
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Found
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Found

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 1 (Driver: Loaded) ¤¤¤
[EAT:Addr] (explorer.exe) pcacli.dll - DevQueryEntry : C:\Windows\System32\DevDispItemProvider.dll @ 0x7f899752000

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: HGST HTS541075A9E680 +++++
--- User ---
[MBR] 89889d48919bd0ab3d89921f8ca8a240
[BSP] 06e6a9156cb0c7a75125247e8ee3c7df : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] UNKNOWN (0x0) [VISIBLE] Offset (sectors): 1 | Size: 2097152 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: StoreJet Transcend USB Device +++++
--- User ---
[MBR] 3cb2a734fdddef674ee5713a001cfb96
[BSP] 20340145b46fc91252dbdef42c0d0e5d : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 64 | Size: 953867 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Reklama
baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 13 říj 2014 20:57

RogueKiller poté zůstal běžet v procesech na pozadí. Je to ok? Chtěl jsem udělat screen sekce s Antirootkitem, ale hlásil, že je již spuštěný.

Jinak v antirootkitu mi to našlo cca 30 nějakých IRP věcí. Ty ale nejsou v logu, je to v pohodě??

EDIT: Tak Rogue poté zmizel z procesů sám:). Ale ty IRP .... no nevím co to je.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod jaro3 » 14 říj 2014 10:48

To je OK.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

+
Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 14 říj 2014 17:06

RogueKiller V10.0.1.0 (x64) [Oct 10 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 8 (6.2.9200 ) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Uživatel [Administrator]
Mode : Delete -- Date : 10/14/2014 16:58:42

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 -> Replaced ()
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Replaced (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Replaced (0)

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 4 (Driver: Loaded) ¤¤¤
[EAT:Addr] (explorer.exe) drprov.dll - DevQueryEntry : C:\Windows\System32\DevDispItemProvider.dll @ 0x7f8acc92000
[EAT:Addr] (explorer.exe) SYNCENG.dll - Briefcase_IntroW : C:\Windows\system32\syncui.dll @ 0x1163042c
[EAT:Addr] (explorer.exe) SYNCENG.dll - DllCanUnloadNow : C:\Windows\system32\syncui.dll @ 0x116304dc
[EAT:Addr] (explorer.exe) SYNCENG.dll - DllGetClassObject : C:\Windows\system32\syncui.dll @ 0x11630438

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: HGST HTS541075A9E680 +++++
--- User ---
[MBR] 89889d48919bd0ab3d89921f8ca8a240
[BSP] 06e6a9156cb0c7a75125247e8ee3c7df : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] UNKNOWN (0x0) [VISIBLE] Offset (sectors): 1 | Size: 2097152 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_10132014_205241.log - RKreport_SCN_10142014_165725.log

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 14 říj 2014 17:07

V Antirootkitu nešlo nic "zaškrtnout".

Jdu na ten Zoek podle obrázku, tudíž jen Quick scan.

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 14 říj 2014 17:31

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 20-September-2014
Tool run by U§ivatel on Łt 14. 10. 2014 at 17:08:26,16.
Microsoft Windows 8 6.2.9200 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\UIVATE~1\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

14. 10. 2014 17:09:51 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\SetStretch.VBS deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\Searches deleted

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=10 folders=9 7366822 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\UIVATE~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on Łt 14. 10. 2014 at 17:26:05,73 ======================

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 14 říj 2014 17:38

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:36:31, on 14. 10. 2014
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ColorUService.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\USBChargerPlus\USBChargerPlus.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Smart Gesture\QuickGesture\x86\QuickGesture.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Users\Uživatel\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GR469A~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Windows\SysWow64\skype4com.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: ASUS InstantOn Service (ASUS InstantOn) - ASUS - C:\Program Files\ASUS\P4G\InsOnSrv.exe
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSWinService.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: BlueSoleilCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BlueSoleilCS.exe
O23 - Service: BsHelpCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BsHelpCS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9678 bytes

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod baili » 14 říj 2014 17:46

Možná taková hloupá otázka, ale konkrétně k logu z HJT. Co jsou zač ty řádky s (file missing)??

Viz:

"
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSWinService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
"

Je jich tam ale víc a co jsem zatím zjišťoval jsou to určité procesy Windowsu, které jsou dobře, že tam jsou v logu?


Chyby jinak žádné. Problémy také ne. Nepociťuji to. Systém startuje z vypnutí za 9 vteřin a po startu tak cca 30 vteřin a je plně použitelný.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvekod jaro3 » 14 říj 2014 18:14

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c


Stáhni si zde DelFix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

položky 023 , missing , to je chyba HJT , které ty cesty neumí najít , ne že by tam ty soubory nebyly.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGU  Vyřešeno

Příspěvekod baili » 18 říj 2014 10:30

Fixnuto.

# DelFix v10.8 - Logfile created 18/10/2014 at 10:27:42
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Uživatel - ASUS
# Operating System : Windows 8 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\AdwCleaner[R0].txt
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\RKreport_DEL_10142014_165842.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\zoek.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Downloads\HiJackThis.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Downloads\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Downloads\TFC.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

########## - EOF - ##########


Body obnovy jsem si chtěl ponechat. Mám tam daleko starší.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 hostů