Všechny problémy jsou už vyřešeny. 
aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2016-08-12 12:45:23
-----------------------------
12:45:23.888    OS Version: Windows x64 6.1.7601 Service Pack 1
12:45:23.888    Number of processors: 2 586 0xF0B
12:45:23.889    ComputerName: JAN-PC  UserName: Jan
12:45:26.422    Initialize success
12:45:26.430    VM: initialized successfully
12:45:26.432    VM: Intel CPU supported 
12:45:32.449    VM: supported disk I/O ataport.SYS
12:45:32.960    AVAST engine defs: 16081106
12:45:44.964    Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2
12:45:44.967    Disk 0 Vendor: WDC_WD5000AADS-00M2B0 01.00A01 Size: 476940MB BusType: 3
12:45:44.972    Disk 1  \Device\Harddisk1\DR1 -> \Device\Ide\IdeDeviceP3T0L0-3
12:45:44.975    Disk 1 Vendor: WDC_WD15EADS-00P8B0 01.00A01 Size: 1430799MB BusType: 3
12:45:45.078    Disk 0 MBR read successfully
12:45:45.081    Disk 0 MBR scan
12:45:45.086    Disk 0 Windows 7 default MBR code
12:45:45.090    Disk 0 Partition 1 80 (A) 07      HPFS/NTFS NTFS       476937 MB offset 63
12:45:45.097    Disk 0 Boot: NTFS     code=1
12:45:45.108    Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
12:45:55.710    Service scanning
12:46:15.224    Modules scanning
12:46:15.230    Disk 0 trace - called modules:
12:46:15.253    ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys ataport.SYS intelide.sys PCIIDEX.SYS hal.dll atapi.sys 
12:46:15.258    1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xfffffa8005892060]
12:46:15.263    3 CLASSPNP.SYS[fffff880019c643f] -> nt!IofCallDriver -> [0xfffffa800532c580]
12:46:15.268    5 ACPI.sys[fffff88000f967a1] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2[0xfffffa8005332680]
12:46:15.978    AVAST engine scan C:\Windows
12:46:17.622    AVAST engine scan C:\Windows\system32
12:49:58.685    AVAST engine scan C:\Windows\system32\drivers
12:50:12.563    AVAST engine scan C:\Users\Jan
13:10:20.543    File: C:\Users\Jan\Downloads\zoek.exe  **INFECTED** Win32:Malware-gen
13:10:37.256    AVAST engine scan C:\ProgramData
13:13:44.465    Disk 0 statistics 5838061/0/0 @ 2,16 MB/s
13:13:44.472    Scan finished successfully
13:14:13.984    Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Jan\Desktop\MBR.dat"
13:14:13.990    The log file has been saved successfully to "C:\Users\Jan\Desktop\aswMBR.txt"
			
									
									
						Prosím o kontrolu logu Vyřešeno
- Orcus
 - člen Security týmu
 - 
		Elite Level 10.5
		
	 - Příspěvky: 10645
 - Registrován: duben 10
 - Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
 - Pohlaví: 

 - Stav:
		Offline
 
Re: Prosím o kontrolu logu Vyřešeno
Stáhni si zde DelFix
http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... e/9-delfix
ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.
Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde: C: \ DelFix.txt
Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
			
									
									http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... e/9-delfix
ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.
Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde: C: \ DelFix.txt
Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. 
 
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
						
 Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů

