Prosím o kontrolu - seká se při startu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 11 zář 2016 20:47

# AdwCleaner v6.010 - Logfile created 11/09/2016 at 20:45:08
# Updated on 12/08/2016 by ToolsLib
# Database : 2016-09-11.2 [Server]
# Operating System : Windows 10 Home (X64)
# Username : Marty_000 - MARTY-PC
# Running from : D:\Downloads\AdwCleaner.exe
# Mode: Clean
# Support : https://toolslib.net/forum



***** [ Services ] *****



***** [ Folders ] *****



***** [ Files ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Shortcuts ] *****



***** [ Scheduled Tasks ] *****



***** [ Registry ] *****



***** [ Web browsers ] *****

[-] [C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default] [extension] Deleted: lmnbobhffedhdhfpcjkjphcfpeeiocdn


*************************

:: "Tracing" keys deleted
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [6709 Bytes] - [06/07/2016 18:06:55]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [2291 Bytes] - [11/09/2016 14:50:35]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C3].txt - [996 Bytes] - [11/09/2016 20:45:08]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [6386 Bytes] - [06/07/2016 18:05:37]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [2466 Bytes] - [11/09/2016 09:58:49]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [2539 Bytes] - [11/09/2016 14:49:52]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S4].txt - [1574 Bytes] - [11/09/2016 20:45:01]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C3].txt - [1360 Bytes] ##########

Reklama
Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 11 zář 2016 21:02

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.7 (07.03.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Marty_000 (Administrator) on 11.09.2016 at 20:49:30,15
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 2

Successfully deleted: C:\ProgramData\pdfforge (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Marty_000\AppData\Local\crashrpt (Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 11.09.2016 at 20:50:35,62
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod jerabina » 11 zář 2016 21:32

Spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 11 zář 2016 22:34

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 11.09.2016
Čas skenování: 22:24
Protokol: sken.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.09.11.08
Databáze rootkitů: v2016.08.15.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Marty_000

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 339901
Uplynulý čas: 3 min, 52 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 4
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\WarThunder0, Smazat při restartu, [ecf84d239efc41f5774daf27679b40c0],
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\WarThunder1, Smazat při restartu, [db094c24faa040f6bc08993dd62ca55b],
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\WarThunder2, Smazat při restartu, [7a6ab4bce9b1092d4b794b8bd82a40c0],
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\WarThunder3, Smazat při restartu, [ba2a511fb3e71b1bbe06c80e7a887b85],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 1
PUP.Optional.YesSearches, C:\Program Files (x86)\Sesoward, Do karantény, [72724e22c3d75ed81d3c9d2b8b7759a7],

Soubory: 7
PUP.Optional.Elex, C:\Program Files (x86)\Sesoward\ihpul.exe, Do karantény, [756ff57b366451e5d55bce0f0af71ce4],
PUP.Optional.Elex, C:\Program Files (x86)\Sesoward\qks.exe, Do karantény, [26be6f01f7a378be55d4a04a91709f61],
Adware.AdInstaller, C:\Users\Marty_000\Downloads\NHL_08 [1].exe, Do karantény, [0dd7c1af2872e84e03e424c56c987090],
PUP.Optional.YesSearches, C:\Program Files (x86)\Sesoward\ihpm.exe, Do karantény, [72724e22c3d75ed81d3c9d2b8b7759a7],
PUP.Optional.YesSearches, C:\Program Files (x86)\Sesoward\uncheckit.exe, Do karantény, [72724e22c3d75ed81d3c9d2b8b7759a7],
PUP.Optional.YesSearches, C:\Program Files (x86)\Sesoward\winzipper.exe, Do karantény, [72724e22c3d75ed81d3c9d2b8b7759a7],
PUP.Optional.YesSearches, C:\Program Files (x86)\Sesoward\wpm.exe, Do karantény, [72724e22c3d75ed81d3c9d2b8b7759a7],

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 11 zář 2016 22:53

RogueKiller V12.6.1.0 (x64) [Sep 6 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marty_000 [Práva správce]
Started from : D:\Downloads\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 09/11/2016 22:36:23 (Duration : 00:11:55)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Crucial_CT128MX100SSD1 +++++
--- User ---
[MBR] 3d4ed397683ce7e56eec04b90917b39f
[BSP] 49a639851f1a6bd061a3bcb4d097a5f1 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 350 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 718848 | Size: 121302 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 249145344 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ST1000DM003-1ER162 +++++
--- User ---
[MBR] b9bcb558cf4c143898403d5dd8254cc8
[BSP] f5cadcef1bb1c994c390cf0e6d08d418 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod jerabina » 11 zář 2016 23:35

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 12 zář 2016 18:33

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Marty_000 on 12.09.2016 at 18:09:35,68.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Marty_000\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

12.09.2016 18:10:07 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\56f1kchf deleted successfully
C:\PROGRA~2\e263d2an deleted successfully
C:\PROGRA~2\GUM11E3.tmp deleted successfully
C:\PROGRA~2\Mopucultckoeph deleted successfully
C:\PROGRA~2\oxsf7psq deleted successfully
C:\Program Files\Google deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\PicPick deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\admin\AppData\Local deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\EmieBrowserModeList deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\EmieSiteList deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\EmieUserList deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Master PDF Editor deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Skype deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{BFF1FF83-D72B-46DC-AC26-DEE8D1BD8B3F} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\{2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\56f1kchf not found
C:\PROGRA~2\e263d2an not found
C:\PROGRA~2\GUM11E3.tmp not found
C:\PROGRA~2\Mopucultckoeph not found
C:\PROGRA~2\oxsf7psq not found
C:\Users\Marty_000\AppData\Roaming\InnkeeperUI deleted
C:\PROGRA~2\Wondershare deleted
C:\PROGRA~3\xml6AD5.tmp deleted
C:\PROGRA~3\xml6B53.tmp deleted
C:\PROGRA~3\xml6B83.tmp deleted
C:\PROGRA~3\xml6BE2.tmp deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Unity deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted
C:\Users\Marty_000\AppData\LocalLow\Unity deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Adm deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\gpt.ini deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}"="C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\saffplg.xpi" [11.09.2016 09:56]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}"="C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\saffplg.xpi" [11.09.2016 09:56]

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChromeSp.crx[]
fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho - No path found[]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[]

Docs - Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.seznam.cz/"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.seznam.cz/"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&sourceid=ie7
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&sourceid=ie7
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&sourceid=ie7&rlz=1I7MSIM_csCZ660

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Google\Chrome\Extensions\eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Google\Chrome\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki deleted successfully
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\UnityWebPlayer deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=188 folders=73 106510083 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\MARTY_~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 12.09.2016 at 18:27:03,61 ======================



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:29:46, on 12.09.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0545)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\NVIDIA\NvBackend\ApplicationOntology\NvOAWrapperCache.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\LED Visualizer\NvLedServiceHost.exe
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IMSS\PIconStartup.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\InGameEngine\32bit\RazerIngameEngine.exe
C:\Users\Marty_000\AppData\Local\razer\InGameEngine\cache\RzSynapse\RzCefRenderProcess.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Small Business Advantage\ToastNotifications\ToastNotifications.exe
D:\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Skype for Business Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IMSS] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IMSS\PIconStartup.exe" "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IMSS\PrivacyIconClient.exe" 60
O4 - HKLM\..\Run: [Super Charger] C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [NvLedServiceHost] C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\LED Visualizer\NvLedServiceHost.exe RunStartup
O4 - HKCU\..\Run: [BloodyToneMaker] "C:\Program Files (x86)\BloodyToneMaker\BloodyToneMaker\Bloody ToneMaker1.exe" Minimum
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [YoloMouse] C:\Program Files\YoloMouse\YoloMouse.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6302.0225_1\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6302.0225_1\amd64"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6386.0412\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6386.0412\amd64"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6390.0509\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6390.0509\amd64"
O4 - Startup: LOA2.lnk = C:\LoA2\LOA2.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: SteelSeries Engine 3.lnk = C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine 3\SteelSeriesEngine3.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: PokerStars.eu - {07BA1DA9-F501-4796-8728-74D1B91A6CD5} - C:\Program Files (x86)\PokerStars.EU\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Small Business Advantage (intelsba) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Small Business Advantage\Service\Intel.SmallBusinessAdvantage.WindowsService.exe
O23 - Service: Intel(R) Update Manager (iumsvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - McAfee, Inc. - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_SuperCharger - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\ChargeService.exe
O23 - Service: MSI_Trigger_Service - MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\MSI\MSITrigger\MSI_Trigger_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Razer Game Scanner (Razer Game Scanner Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\GSS\GameScannerService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Razer Overlay Subsystem Emergency Service (RzOvlMon) - Razer, Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer\Core\64bit\rzovlmon.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvscpapisvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wondershare Application Framework Service (WsAppService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Wondershare\WAF\WsAppService.exe (file missing)

--
End of file - 14379 bytes


Vypadá, že šlape jak má. Pokud jsou ty logy v pořádku, tak děkuji za pomoc :thumbup:

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod jaro3 » 12 zář 2016 19:56

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.



Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE -startup
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6302.0225_1\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6302.0225_1\amd64"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6386.0412\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6386.0412\amd64"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6390.0509\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Marty_000\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6390.0509\amd64"


Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 13 zář 2016 13:05

RogueKiller V12.6.1.0 (x64) [Sep 6 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marty_000 [Práva správce]
Started from : C:\Users\Marty_000\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 09/13/2016 12:50:43 (Duration : 00:11:32)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3764381121-2916436843-14340050-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Crucial_CT128MX100SSD1 +++++
--- User ---
[MBR] 3d4ed397683ce7e56eec04b90917b39f
[BSP] 49a639851f1a6bd061a3bcb4d097a5f1 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 350 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 718848 | Size: 121302 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 249145344 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ST1000DM003-1ER162 +++++
--- User ---
[MBR] b9bcb558cf4c143898403d5dd8254cc8
[BSP] f5cadcef1bb1c994c390cf0e6d08d418 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod Marty Marx » 13 zář 2016 13:13

# DelFix v1.013 - Logfile created 13/09/2016 at 13:10:25
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Marty_000 - MARTY-PC
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Marty_000\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Marty_000\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Marty_000\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Marty_000\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Marty_000\Desktop\zoek.exe

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #1 [zoek.exe restore point | 09/12/2016 16:10:00]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu

Příspěvekod jaro3 » 13 zář 2016 19:29

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Marty Marx
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 109
Registrován: září 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se při startu  Vyřešeno

Příspěvekod Marty Marx » 13 zář 2016 19:47

Vše v pořádku. Děkuji


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 114 hostů