Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

UncleBrunno
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod UncleBrunno » 28 bře 2010 22:42

Na začítek chci říct,že jsem velice spokojen s kvalitou zdejšího poradentství(jde vidět,že jste profíci :D ) a moc děkuju všem úžasným lidem,
kteří zde takto pomáhají ostatním ve svém volném čase :bigups:

a zde je log z OTM(použil jsem první link):
All processes killed
========== PROCESSES ==========
No active process named explorer.exe was found!
========== SERVICES/DRIVERS ==========
========== REGISTRY ==========
========== FILES ==========
C:\ProgramData\McAfee\MCLOGS\PartnerCustom\SSScheduler folder moved successfully.
C:\ProgramData\McAfee\MCLOGS\PartnerCustom\SecurityScan_Release folder moved successfully.
C:\ProgramData\McAfee\MCLOGS\PartnerCustom folder moved successfully.
C:\ProgramData\McAfee\MCLOGS folder moved successfully.
C:\ProgramData\McAfee folder moved successfully.
C:\Windows\tasks\SA.DAT moved successfully.
C:\Users\Tom\AppData\Local\50U821X7C7l moved successfully.
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: All Users

User: Default
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 33170 bytes

User: Default User
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

User: Public

User: Tom
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 36454473 bytes
->Java cache emptied: 28152888 bytes
->FireFox cache emptied: 71991091 bytes
->Flash cache emptied: 45506 bytes

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 (64bit) .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 560529 bytes
%systemroot%\sysnative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files folder emptied: 67911 bytes
RecycleBin emptied: 0 bytes

Total Files Cleaned = 131,00 mb


OTM by OldTimer - Version 3.1.10.1 log created on 03282010_222626

Files moved on Reboot...

Registry entries deleted on Reboot...

Teď jdu na tu F-secure věc

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod jaro3 » 28 bře 2010 22:50

Děkujeme za pochválení !!
Dnes musím končit , budeme pokračovat zítra..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

UncleBrunno
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod UncleBrunno » 29 bře 2010 16:01

Ahoj
Tak s tím F-secure to bude taky krapánek složitější.Udělal jsem vše jak jsi mi poradil,ale pokaždý se mi to jakoby "zacykluje" na 15% na složce C:\USERS\DEFAULT USER...a něco jako\HISTORY\DESKTOP.INI a to jede furt dokola.Poprvé mi to aji našlo nějakou havět tak jsem dal přerušit,opravit a potom jsem to zas rozjlel-bohužel bez výsledku:(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod jaro3 » 29 bře 2010 16:32

Měl bys zkontrolovat HDD na chyby a RAM Memtestem.

Vypni si rez.ochrany i firewall.
Stáhni si Dr. Web CureIt
dej update , po aktualizaci dej start.
Tlacitky dole muzeš soubor léčit(systémové soubory), smazat, přesunout nebo přejmenovat

Stáhni si CKScanner by askey127

na svojí plochu.Poklepej na CKScanner.exe a poté klikni na Search For Files.
Začne sken , po jeho skončení klikni na Save List To File. Na ploše se objeví soubor s názvem CKFiles.txt . Otevři ho a zkopíruj sem celý jeho obsah..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

UncleBrunno
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod UncleBrunno » 31 bře 2010 14:57

Ahoj
Tak nevím no...až do dněška mi ten Dr.Curelt nešel spustit a dneska kliknu a fachá.Jinak nic nenašel(express kontrola)Jinak co ten CKScanner měl vlastně najít :D ?

CKScanner - Additional Security Risks - These are not necessarily bad
c:\download\comicracksetup09118.exe
c:\program files\comicrack\changes.txt
c:\program files\comicrack\comicrack.engine.display.forms.dll
c:\program files\comicrack\comicrack.engine.dll
c:\program files\comicrack\comicrack.exe
c:\program files\comicrack\comicrack.exe.config
c:\program files\comicrack\comicrack.ini
c:\program files\comicrack\comicrack.plugins.dll
c:\program files\comicrack\comicrack.url
c:\program files\comicrack\cyo.common.dll
c:\program files\comicrack\cyo.common.presentation.dll
c:\program files\comicrack\cyo.common.windows.dll
c:\program files\comicrack\defaultlists.txt
c:\program files\comicrack\helpmap.ini
c:\program files\comicrack\icsharpcode.sharpziplib.dll
c:\program files\comicrack\ironpython.dll
c:\program files\comicrack\ironpython.modules.dll
c:\program files\comicrack\license.txt
c:\program files\comicrack\microsoft.dynamic.dll
c:\program files\comicrack\microsoft.scripting.core.dll
c:\program files\comicrack\microsoft.scripting.dll
c:\program files\comicrack\microsoft.scripting.extensionattribute.dll
c:\program files\comicrack\microsoft.windowsapicodepack.dll
c:\program files\comicrack\microsoft.windowsapicodepack.shell.dll
c:\program files\comicrack\newstemplate.html
c:\program files\comicrack\readme.txt
c:\program files\comicrack\sharppdf.dll
c:\program files\comicrack\tao.opengl.dll
c:\program files\comicrack\tao.platform.windows.dll
c:\program files\comicrack\uninst.exe
c:\program files\comicrack\languages\de.zip
c:\program files\comicrack\languages\el-gr.zip
c:\program files\comicrack\languages\es.zip
c:\program files\comicrack\languages\fr.zip
c:\program files\comicrack\languages\hr.zip
c:\program files\comicrack\languages\hu.zip
c:\program files\comicrack\languages\it.zip
c:\program files\comicrack\languages\ja.zip
c:\program files\comicrack\languages\nl-be.zip
c:\program files\comicrack\languages\pl.zip
c:\program files\comicrack\languages\pt-br.zip
c:\program files\comicrack\languages\ru.zip
c:\program files\comicrack\languages\sk-sk.zip
c:\program files\comicrack\languages\tr.zip
c:\program files\comicrack\languages\zh-cn.zip
c:\program files\comicrack\resources\7z.dll
c:\program files\comicrack\resources\7z.exe
c:\program files\comicrack\resources\7z64.dll
c:\program files\comicrack\scripts\autonumber.py
c:\program files\comicrack\scripts\commitproposed.py
c:\program files\comicrack\scripts\otherscripts.py
c:\program files\comicrack\scripts\sample.py
c:\program files\comicrack\scripts\sample.xml
c:\program files\comicrack\scripts\searchandreplace.py
c:\program files (x86)\eidos\crack\bmstartapp.exe
c:\program files (x86)\eidos\crack\whysosrs.dll
c:\users\tom\documents\my ebooks\comicracksetup09117.exe
c:\users\tom\favorites\links\geek comunity\full faronics deepfreeze enterprise v6 30 220 1875 crack serial keygen download.url
c:\utorrent\3dmark 06 v.1.1.0 + keygen\3dmark 06 v.1.1.0 + keygen.rar
c:\windows\prefetch\comicrack.exe-58e6e4de.pf
scanner sequence 3.ZZ.11
----- EOF -----

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(W7)

Příspěvekod jaro3 » 31 bře 2010 19:30

No ty cracky a keygen bys měl smazat.

Zkus ještě jednou ten F-Secure.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

UncleBrunno
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod UncleBrunno » 14 dub 2010 15:14

Ahoj
mám tento Windows 7 repair disk

Kód: Vybrat vše

http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/

Jakou volbu mám zvolit pro opravu ovládacích panelů?Našel jsem pouze opravu zavádění a různé system restore from image&back-up věci:(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod jaro3 » 14 dub 2010 19:49

Ten program z odkazu neznám tak Ti neporadím.

Jdi do BIOS ( po startu držet klávesu Del (delete)) a nastav Boot z CD/DVD , vlož DVD s win7 a potvrď v BIOSu změny.

Po najetí win7 z DVD navol jazyk (češtinu) a v dalším okně zvol opravit počítač.
Pak se drž instrukcí, první bude hledání instalací win, poté se bude snažit opravit zavádění , na dalším zvol celkovou opravu windows7. drž se dalších pokynů.

Můžeš zvolit opravu bitové kopie:
http://windows.microsoft.com/cs-CZ/wind ... stem-image

Nicméně bych Ti ze všeho nejvíc doporučil program Windows7 Manager:
http://download.chip.eu/cz/Windows-7-Ma ... 52826.html
Sekce opravit -repair.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

UncleBrunno
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod UncleBrunno » 15 dub 2010 14:45

No Houstone myslím,že máme problém...
zkusil jsem jsem ten Windows 7 manager(1.2.1 64-edtition)a v repair section jsem zvolil první dvě možnosti z general repairs menu : system scan(něco našel) a ještě něco jiného a potom 3 položku od shora v hlavnám repair section menu(bylo tam tlačitko fix) zeptalo se mě to na něco s netframework,tak jsem dal pokračovat,ale nic se nědělo jenom mi najednou vyskočil Unblue registerbooster :D no a když jsem zmáčkl kombinaci ctr+alt+del abych ho vyplnul přes správce úloh tak se mi nenačetlo takovéto modré pozadí,ale jenom černá obrazovka s myší.Po chvíli mi to napsalo,že něco neopovída a přepnulo se mi to zpátky na plochu.Tak jsem si řekl,že nejlepším řešením bude restart(vypínalo se to velmi dlouho a zase se nenačetlo to modré pozadí) no a od té doby mám jenom černou obrazovku s myší :D Nabootoval jsem to z repair disku,ale kontrola zavádění proběhla bezchybně :D a při načtění z back-upu mi to taky hazí chybu.Je to stejné jestli spustím safe nebo normal mode,načte se mi windows,ale chybí mi to modré přihlašovací okno.O reinstallu windows jsem už uvažoval,ale zrovna jsem s ním ale poměrně nepočítal a jelikož tam mám pár rozdělaných projektů tak by mě zajímalo jestli je nějaká možnost zachránit aspoň některá data z toho disku(aniž bch ho musel fyzicky přenášet do jiného počítače nebo něco podobného)?

S pozdravem Bruno

Uživatelský avatar
jaojao
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2600
Registrován: srpen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod jaojao » 15 dub 2010 14:57

Ahoj, možná zkusit rozdělit disk na 2, na systém a ostatní.
http://www.slunecnice.cz/sw/partition-manager/
Intel > nvidia > WD > Kingston > Seasonic > LG > XP <<< takhle nějak :) a zde např.: https://1url.cz/iriwZ (ta dívka tam to je dcera )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod jaro3 » 15 dub 2010 15:49

ten návod od jaojao bych vůbec nezkoušel, protože vždy většinou při rozdělování disku dochází ke ztrátám dat.
Taky nevím , že by rozdělení na dva oddíly tento problém vyřešilo.

To mě mrzí, nemůže být chyba na HDD? Protože win7 manager jsem sám 2x použil a bylo vše OK! Byl to 15 denní trial a opravil jsem vše.

Z disku můžeš dostat data , buď prostřednictvím jiného HDD s win, nebo pokud máš jiný disk prázdný , tak pomocí nějaké verze LINUXU můžeš překopírovat na tento disk vše , co potřebuješ. Ten disk můžeš zkontrolovat utilitou Ultimate CD, ale myslím , že napřed dostat ty data a pak formát a kontrola disku ny chyby.

Live CD Linuxu, nic neinstaluješ , nabootuješ z něj:
http://www.livecdlist.com/
a přesouváš na jiný disk.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - problém s menu v Network connectios(

Příspěvekod memphisto » 15 dub 2010 16:14

Jen doplním návod k tomu Live CD.

Stáhni si třeba Ubuntu, má takové jednoduché a intuitivní rozhraní. Výsledek stažení bude obraz disku ve formátu .iso. Vypal to ISO v libovolném program, ale musíš jako Obraz disku! Ne datové CD nebo bootovací CD! Poté jen vložíš do mechaniky a restartuješ, mělo by se samo načíst, pokud ne, tak v BIOSu budeš muset nastavit boot priority primary na CD-ROM, poté na tebe vyskočí tabulka kde bude Vyzkoušet Ubuntu (neprovede žádné změny) nainstalovat Ubuntu apod. Zvolíš možnost Vyzkoušet. Pokud ti nebude vyhovovat angličtina, tak dole v té liště se přepni pod záložkou Language na češtinu. Načítání Ubuntu z CD chvíli trvá. Až se dostaneš do OS, tak nahoře z lišty vybereš Místa a tam najdeš svůj disk. Pak připojíš externí disk nebo flashku a budeš se tím svým diskem proklikávat jako ve Windows a zálohuješ si co budeš potřebovat. Nesmíš pak zapomenout oba disky dát unmount, mohlo by se pak stát, že je ve Windows neuvidíš.Pak odpojíš disk a hotovo. Nezapomeň zazálohovat všechno
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů