Prosim o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

martindobias
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod martindobias » 12 bře 2011 21:25

cauko tak som to spravil ale ten subor neviem najst tak.

neviem preco ked zadam cestu tak mi ho nenajde

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 12 bře 2011 22:21

toto si udělal:
V možnostech složky si povol zobrazování skrytých souborů a složek+ odškrtni zatržítko skrýt chráněné soubory operačního systému??

Jak vypadá rychlost PC+ jsou nějaké problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

martindobias
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod martindobias » 12 bře 2011 22:29

ano to som urobil presne ako si mi napisal

rychlost PC je uz zlepsena od kedy som prebehom comp MbAM a nasledne prvy krat combofixom uz je to normal

ak to pomoze spomalenie bolo len s netom inac praca na PC sa nespomalila ale teraz uz je to ok v pohode nacitava
stranky rovnako rychlo ako predtym ( teraz sa nejedna vobec o rychlos netu alebo o rychlost danej stranku) mam to odskusane a viem ako dlho mi urcite stranky načitavalo a ako sa to spomalilo po tom viru

tak neviem ci mam este nieco robit ak je to ok???

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 12 bře 2011 22:34

ComboFix se odinstaluje takto:
Start-Spustit a zadej ComboFix /Uninstall

vyčisti systém CCleanerem

a použij i T-Cleaner
smaže vše po Combu,MWAVu atd.-stáhneš>spustíš

pozn. před stažením T-Cleaneru a po dobu čištění deaktivuj antivir a antispyware ,následně T-Cleaner smaž a zapni si znovu antivir a antispyware.


Vlož log z HJT :
viewtopic.php?f=70&t=5119
nikoliv z RSIT.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

martindobias
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod martindobias » 12 bře 2011 22:45

ten T-Cleaner sa neda stiahnut

martindobias
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod martindobias » 12 bře 2011 23:04

tak nakonies som to zvladol len ten NOD som musel vypnut az v pokroćilých nastaveniach :-)

a tu je log HJT

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:05:39, on 12. 3. 2011
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.19019)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Toshiba\Utilities\KeNotify.exe
C:\Program Files\Toshiba\TOSHIBA Service Station\ToshibaServiceStation.exe
C:\Program Files\Toshiba\HDMICtrlMan\HDMICtrlMan.exe
C:\Program Files\Toshiba\TRCMan\TRCMan.exe
C:\Program Files\Toshiba\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Program Files\Toshiba TEMPRO\TemproTray.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpWareSE4.exe
C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE
C:\Program Files\Toshiba\Toshiba Online Product Information\TOPI.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtMng.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Toshiba\ConfigFree\CFSwMgr.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosA2dp.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHid.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHsp.exe
C:\Program Files\Toshiba\HDMICtrlMan\HCMSoundChanger.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA HDD SSD Alert\TosSENotify.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\Bc. Dobiáš Martin\Desktop\RSIT.exe
C:\Program Files\trend micro\Bc. Dobiáš Martin.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://start.facemoods.com/?a=ddr
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Increase performance and video formats for your HTML5 <video> - {326E768D-4182-46FD-9C16-1449A49795F4} - C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: Use the DivX Plus Web Player to watch web videos with less interruptions and smoother playback on supported sites - {593DDEC6-7468-4cdd-90E1-42DADAA222E9} - C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HWSetup] "C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\HWSetup.exe" hwSetUP
O4 - HKLM\..\Run: [SVPWUTIL] C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\SVPWUTIL.exe SVPwUTIL
O4 - HKLM\..\Run: [KeNotify] C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\KeNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TosSENotify] C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA HDD SSD Alert\TosWaitSrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ToshibaServiceStation] "C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station\ToshibaServiceStation.exe" /hide:60
O4 - HKLM\..\Run: [HDMICtrlMan] C:\Program Files\TOSHIBA\HDMICtrlMan\HDMICtrlMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TRCMan] C:\Program Files\TOSHIBA\TRCMan\TRCMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] "C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [cfFncEnabler.exe] "C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\cfFncEnabler.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Toshiba TEMPRO] C:\Program Files\Toshiba TEMPRO\TemproTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Program Files\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE4] "C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Windows\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu] C:\Program Files\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [TOSHIBA Online Product Information] C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [googletalk] C:\Users\Bc. Dobiáš Martin\AppData\Roaming\Google\Google Talk\googletalk.exe /autostart
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [TOSHIBA Online Product Information] C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [TOSHIBA Online Product Information] C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe (User 'Default user')
O4 - .DEFAULT User Startup: TRDCReminder.lnk = C:\Program Files\Toshiba\TRDCReminder\TRDCReminder.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Výřezy obrazovky a spuštění aplikace OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Bluetooth Manager.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Previesť cieľ odkazu do formátu Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Previesť do Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Pridať cieľ odkazu do existujúceho súboru PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Pridať do existujúceho súboru PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: WebTran - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastaviť prekladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Preložiť &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Preložiť &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\PROGRA~1\PCTRAN~1\webie.dll
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: ANSYS FLEXlm license manager - Unknown owner - C:\PROGRA~1\ANSYSI~1\SHARED~1\LICENS~1\Intel\lmgrd.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Autodesk Network Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskNetSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Web Camera Service (camsvc) - TOSHIBA - C:\Program Files\Toshiba\TOSHIBA Web Camera Application\TWebCameraSrv.exe
O23 - Service: ConfigFree Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: PIXMA Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Notebook Performance Tuning Service (TEMPRO) (TemproMonitoringService) - Toshiba Europe GmbH - C:\Program Files\Toshiba TEMPRO\TemproSvc.exe
O23 - Service: Ochrana HDD TOSHIBA (Thpsrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Windows\system32\ThpSrv.exe
O23 - Service: TMachInfo - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station\TMachInfo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Navi Support Service (TNaviSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\Toshiba\TOSHIBA DVD PLAYER\TNaviSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Power Saver (TosCoSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\Toshiba\Power Saver\TosCoSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA eco Utility Service - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TECO\TecoService.exe
O23 - Service: TOSHIBA HDD SSD Alert Service - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA HDD SSD Alert\TosSmartSrv.exe
O23 - Service: TPCH Service (TPCHSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TPHM\TPCHSrv.exe

--
End of file - 12329 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 13 bře 2011 09:29

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Windows\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

martindobias
Level 1
Level 1
Příspěvky: 55
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod martindobias » 13 bře 2011 09:42

Vsetko spravene dakujem velmi pekne za pomoc :D :D


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti