Firewall nejde (kontrola logu)

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod jaro3 » 14 zář 2015 15:38

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS5ServiceManager] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\erko\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab


C:\ProgramData\Installations\{1FF181E7-C890-4DC0-956B-4FB08F9A4A81}\Installer\CommonCustomActions\closeapp.exe

Spusť znovu aswMBR , dej sken a poté klikni na „Fix“
Zavři program , restartuj PC , po restartu

Po restartu vypni obnovení systému na všech discích.
http://support.microsoft.com/kb/310405/cs
Podívej se sem:
C:\System Volume Information\Microsoft--- pokud tam je tato složka (Microsoft) , tak jí smaž.
Nakonec si znovu zapni obnovu systému.
znovu spusť aswMBR a dej sken , klikni na „Save log“
Obsah logu sem znovu vlož.

Pak napiš , co problémy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
orogo
nováček
Příspěvky: 34
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod orogo » 14 zář 2015 17:37

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:48:15, on 14. 9. 2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17840)

FIREFOX: 40.0.3 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\ctfmon.exe
C:\Users\Lukáš\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer_For_P2G8] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\CLMLSvc_P2G8.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CLVirtualDrive] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\VirtualDrive.exe" /R
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Hry a DJing\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [EADM] "C:\Hry a DJing\Hry Origin\Origin.exe" -AutoStart
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - Startup: Sledovat výstrahy inkoustu - HP Deskjet 3520 series.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print 2.0\smartprintsetup.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Smart Print 2.0\smartprintsetup.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-103 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-102 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe (file missing)
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - c:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\GameMon.des.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Hry a DJing\Hry Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\stlang64.dll,-10122 (STacSV) - IDT, Inc. - C:\Program Files\IDT\WDM\STacSV64.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9296 bytes

Fixnul jsem jen ty co jsem našel nekteré řádky tam ani nebyli...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2015-09-14 17:10:23
-----------------------------
17:10:23.946 OS Version: Windows x64 6.2.9200
17:10:23.946 Number of processors: 8 586 0x3A09
17:10:23.946 ComputerName: MŮJ-PC UserName: Lukáš
17:10:25.807 Initialize success
17:10:25.886 VM: initialized successfully
17:10:25.886 VM: Intel CPU BiosDisabled
17:10:53.040 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\00000030
17:10:53.040 Disk 0 Vendor: TOSHIBA_DT01ACA100 MS2OA7C0 Size: 953869MB BusType: 11
17:10:53.102 Disk 0 MBR read successfully
17:10:53.118 Disk 0 MBR scan
17:10:53.118 Disk 0 unknown MBR code
17:10:53.118 Disk 0 Partition 1 00 EE GPT 2097151 MB offset 1
17:10:53.133 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
17:10:58.126 Service scanning
17:11:10.189 Modules scanning
17:11:10.189 Disk 0 trace - called modules:
17:11:10.208 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys storport.sys hal.dll iaStorA.sys
17:11:10.208 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xffffe00061f18060]
17:11:10.224 3 CLASSPNP.SYS[fffff800afa18170] -> nt!IofCallDriver -> [0xffffe0005fe2ed90]
17:11:10.224 5 ACPI.sys[fffff800ae826c21] -> nt!IofCallDriver -> \Device\00000030[0xffffe0005fe2d060]
17:11:10.224 Disk 0 statistics 103585/0/0 @ 11,27 MB/s
17:11:10.224 Scan finished successfully
17:11:57.018 Disk 0 MBR fix error
17:12:02.813 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\00000030
17:12:02.813 Disk 0 Vendor: TOSHIBA_DT01ACA100 MS2OA7C0 Size: 953869MB BusType: 11
17:12:02.875 Disk 0 MBR read successfully
17:12:02.891 Disk 0 MBR scan
17:12:02.891 Disk 0 unknown MBR code
17:12:02.891 Disk 0 Partition 1 00 EE GPT 2097151 MB offset 1
17:12:02.922 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
17:12:07.847 Service scanning
17:12:19.670 Modules scanning
17:12:19.670 Disk 0 trace - called modules:
17:12:19.717 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys storport.sys hal.dll iaStorA.sys
17:12:19.717 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xffffe00061f18060]
17:12:19.717 3 CLASSPNP.SYS[fffff800afa18170] -> nt!IofCallDriver -> [0xffffe0005fe2ed90]
17:12:19.717 5 ACPI.sys[fffff800ae826c21] -> nt!IofCallDriver -> \Device\00000030[0xffffe0005fe2d060]
17:12:19.733 Disk 0 statistics 207163/0/0 @ 11,21 MB/s
17:12:19.733 Scan finished successfully
17:12:24.829 Disk 0 MBR fix error
17:12:27.065 Disk 0 MBR fix error

17:12:40.543 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Lukáš\Desktop\MBR.dat"
17:12:40.543 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Lukáš\Desktop\aswMBR.txt"


Nebylo co fixnout...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vypnul jsem obnovu ale do System Volume Information mě to nechce pustit píše to že přístum byl odepřed tudíž se tam nemohu dostat...
jak se tam mam dostat?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod jaro3 » 14 zář 2015 21:38

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-103 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-102 - {25510184-5A38-4A99-B273-DCA8EEF6CD08} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe (file missing)


Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

orogo
nováček
Příspěvky: 34
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod orogo » 14 zář 2015 23:19

# DelFix v1.011 - Logfile created 14/09/2015 at 23:17:47
# Updated 18/08/2015 by Xplode
# Username : Lukáš - MŮJ-PC
# Operating System : Windows 8.1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Lukáš\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...


New restore point created !

########## - EOF - ##########
Pořád je to stejné...

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod jaro3 » 14 zář 2015 23:22

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

orogo
nováček
Příspěvky: 34
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod orogo » 15 zář 2015 16:08

jaro3 píše:Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.

Je to stejné jako na začátku pořád to nejde nic jsme neopravili :(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod jaro3 » 15 zář 2015 17:22

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM -ponech , jak je.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.


Ještě zkontrolovat HDD na chyby ,popř. zkusit jeho defragmentaci ..


Stáhni si CrystalDiskInfo
Spusť program a klikni na Úpravy-Kopírovat. Poté sem vlož pomocí Ctrl+V obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

orogo
nováček
Příspěvky: 34
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod orogo » 21 zář 2015 16:51

memtest nejde spustit
Přílohy
1.png

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Firewall nejde (kontrola logu)

Příspěvekod jerabina » 21 zář 2015 20:01

Musíš ho spustit několikrát.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 hostů