prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 05 led 2011 08:24

test RAM dopadl dobre, 0 chyb.
soubor iso nevypálím, protože za 1. PC mi nenačte CD a za 2. hned jak spustim program na vypalováni tak se sekne (Neodpovídá) stejne tak jako ten prg OTL, zase se nerozbehl, necham to nekolik hodin bezet a nic :-(

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 05 led 2011 09:35

Nemůžeš si to vypálit u kamaráda?

A ještě toto :
OTLPE
1) Stáhni si ISOBurner

Nainstaluj program , instrukce:
http://www.ntfs.com/iso_burner_free.htm
V tomto programu vypálíš disk OTLPE.

2) Stáhni si OTLPE.iso

Rozbal a vypal v programu ISOBurner.

3) Po startu drž klávesu DEL (Delete) a dostaneš se do Biosu . Tam nastav Boot z CD/DVD na první místo. Vlož vypálené CD s OTLPE do mechaniky a povrď změny v Biosu (Save and Exit).
Návod:
http://www.hiren.info/pages/bios-boot-cdrom
4) Poklepej na ikonu OTLPE.
Když se zeptá "Do you wish to load the remote registry", vyber Yes
Když se zeptá "Do you wish to load remote user profile(s) for scanning", vyber Yes
Ujisti se , že box "Automatically Load All Remaining Users" je zakrtnut a stiskni OK.
OTL se nyní spustí.
Změň následující nastavení:
Změň Drivers na Non-Microsoft
Klikni na Run Scan a program začne skenovat.
Když skončí , uloží se soubor do C:\_OTL\MovedFiles , pokud nemáš funkční připojení k internetu , ulož si soubor na USB Flešku. Jinak sem zkopíruj celý obsah souboru OTL.txt.


jestli máš ale špatnou mechaniku u sebe , budeš jí muset vyměnit..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 07 led 2011 08:30

vypálil jsem si ten memtest86 a dal nabootovat z CD, test dopadl dobre. a potom jsem si vypalil to OTLPE ale to uz mi nenabootovalo z CD v BIOSU ta moznost uz neni, zmizelo to, je tam jen HDD a USB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 07 led 2011 09:51

Není tam možnost Bootu z CD/DVD? To se mi nějak nezdá , krokuješ klávesami + a -??
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 10 led 2011 14:44

to je jedno jestli pres + a - nebo jestli to entrem rozkliknu, stejne je tam na vyber jen HDD nebo USB, nechapu to, predtim jak jsem nastavoval bootovani z cd tak to tam bylo. :-( :-(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 10 led 2011 21:03

podle toho návodu:
http://www.hiren.info/pages/bios-boot-cdrom
si to nenašel?

jestli to tam nemáš , tak Ti asi ani Bios nenašel mechaniku , překontroluj její připojení , napájení i dat. kabel.

Nebo proveď reset BIOS (CMOS) , většinou stačí ve vypnutém PC vyndat na 5min. baterii.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 11 led 2011 20:44

takže nakonec se podařilo nabootovat z CD, najednou to tam bylo, nechapu to... nabehl mi nejakej jinej operacni system, na plose jsem poklikal na ikonu OTLPE na nic se me to neptalo, hned vyskocilo okno s názvem Browse for Folder, kde bylo Choose Windows Directory a podtim na vyber My Computer
RAMDisk
Local Disk
Removable Disk
ReatogoPE
Shared Documents




a kdyz jsem neco z toho vybral a dal "ok" tak to psalo neco s windows 2000. nevedel jsem co dal tak jsem dal normalne vypnout, vyjelo CD a PC se vypnul

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 11 led 2011 20:59

Neměl si tam toto:

Když se zeptá "Do you wish to load the remote registry", vyber Yes
Když se zeptá "Do you wish to load remote user profile(s) for scanning", vyber Yes
Ujisti se , že box "Automatically Load All Remaining Users" je zakrtnut a stiskni OK.
OTL se nyní spustí.
Změň následující nastavení:
Změň Drivers na Non-Microsoft
Klikni na Run Scan a program začne skenovat.
Když skončí , uloží se soubor do C:\_OTL\MovedFiles , pokud nemáš funkční připojení k internetu , ulož si soubor na USB Flešku. Jinak sem zkopíruj celý obsah souboru OTL.txt.

??
poklikal na ikonu OTLPE na nic se me to neptalo, hned vyskocilo okno s názvem Browse for Folder, kde bylo Choose Windows Directory a podtim na vyber My Computer
RAMDisk
Local Disk
Removable Disk
ReatogoPE
Shared Documents
--vybrat adresář , kde máš windows (OS) ---zaškrtni vše.

Pokud Ti to nepůjde:

Stáhni si z jiného PC Kaspersky Rescue Disk 10.0.20.1
Soubor .iso vypal na CD v tomto programu:
http://www.slunecnice.cz/sw/active-iso-burner/
Při startu windows drž klávesu Delete a dostaneš se do BIOSu. V něm , na záložce BOOT, změň boot na prvním místě na CD/DVD. Potvrď změnu (Save and Exit).
Po restartu se na chvíli objeví BIOS a poté černá obrazovka ,nahoře s textem:
Boot z CD/DVD pokračujte libovolnou klávesou- nějakou hned stiskni.
Pak se již nabootuje Kaspersky Rescue Disk. V tomto programu můžeš odstranit viry, spyware nebo jiný nebezpečný a škodlivý software.
Měl by si vybrat myslím tu druhou možnost od shora, pak vybrat :
All peripherialls ( to je všechny disky- oddíly), flešky, mechaniky, MBR atd.
Při pokračování trvá někdy dlouho černá obrazovka , vydrž , program stále pracuje.

http://www.softpedia.com/progScreenshot ... 00454.html
http://www.softpedia.com/get/Antivirus/ ... Disk.shtml
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 11 led 2011 21:30

povedlo se :smile:

OTL logfile created on: 1/11/2011 9:23:43 PM - Run
OTLPE by OldTimer - Version 3.1.37.1 Folder = X:\Programs\OTLPE
64bit-Windows 7 Home Premium (Version = 6.1.7600) - Type = System
Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)
Locale: 00000405 | Country: Česká republika | Language: CSY | Date Format: d.M.yyyy

2.00 Gb Total Physical Memory | 2.00 Gb Available Physical Memory | 83.00% Memory free
2.00 Gb Paging File | 2.00 Gb Available in Paging File | 95.00% Paging File free
Paging file location(s): ?:\pagefile.sys [binary data]

%SystemDrive% = C: | %SystemRoot% = C:\Windows | %ProgramFiles% = C:\Program Files (x86)
Drive C: | 200.00 Mb Total Space | 170.36 Mb Free Space | 85.18% Space Free | Partition Type: NTFS
D: Drive not present or media not loaded
Drive E: | 297.89 Gb Total Space | 147.98 Gb Free Space | 49.67% Space Free | Partition Type: NTFS
F: Drive not present or media not loaded
G: Drive not present or media not loaded
H: Drive not present or media not loaded
I: Drive not present or media not loaded
Drive X: | 276.80 Mb Total Space | 0.00 Mb Free Space | 0.00% Space Free | Partition Type: CDFS

Computer Name: REATOGO
Current User Name: SYSTEM
Logged in as Administrator.

Current Boot Mode: Normal
Scan Mode: All users
Include 64bit Scans
Company Name Whitelist: Off
Skip Microsoft Files: Off
File Age = 30 Days
Output = Standard
Using ControlSet: ControlSet001

========== Win32 Services (SafeList) ==========

SRV - [2009/07/13 20:41:53 | 000,242,688 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [On_Demand] -- E:\Windows\System32\qwave.dll -- (QWAVE)
SRV - [2009/07/13 20:41:53 | 000,030,720 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [Auto] -- E:\Windows\System32\seclogon.dll -- (seclogon)


========== Standard Registry (SafeList) ==========


========== Internet Explorer ==========



IE - HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyEnable" = 0

IE - HKU\LocalService_ON_E\..\URLSearchHook: {CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - C:\Windows\SysWow64\ieframe.dll File not found

IE - HKU\Mamka_ON_E\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hal3000.cz
IE - HKU\Mamka_ON_E\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
IE - HKU\Mamka_ON_E\..\URLSearchHook: {CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - C:\Windows\SysWow64\ieframe.dll File not found
IE - HKU\Mamka_ON_E\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyEnable" = 0

IE - HKU\Mišpul_ON_E\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hal3000.cz
IE - HKU\Mišpul_ON_E\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
IE - HKU\Mišpul_ON_E\..\URLSearchHook: - Reg Error: Key error. File not found
IE - HKU\Mišpul_ON_E\..\URLSearchHook: {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - Reg Error: Key error. File not found
IE - HKU\Mišpul_ON_E\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyEnable" = 0

IE - HKU\NetworkService_ON_E\..\URLSearchHook: {CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - C:\Windows\SysWow64\ieframe.dll File not found

IE - HKU\Rodina_ON_E\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
IE - HKU\Rodina_ON_E\..\URLSearchHook: {CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - C:\Windows\SysWow64\ieframe.dll File not found
IE - HKU\Rodina_ON_E\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyEnable" = 0




Hosts file not found
O2:64bit: - BHO: (Windows Live ID Sign-in Helper) - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll File not found
O2:64bit: - BHO: (Google Toolbar Helper) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll File not found
O2:64bit: - BHO: (Google Toolbar Notifier BHO) - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5805.1910\swg64.dll File not found
O2 - BHO: (Adobe PDF Link Helper) - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll File not found
O2 - BHO: (BitComet Helper) - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Klárčaa\Programy\na stahování\BitComet\tools\BitCometBHO_1.4.12.6.dll File not found
O2 - BHO: (Search Helper) - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll File not found
O2 - BHO: (Windows Live ID Sign-in Helper) - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll File not found
O2 - BHO: (Google Toolbar Helper) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll File not found
O2 - BHO: (Google Toolbar Notifier BHO) - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5805.1910\swg.dll File not found
O2 - BHO: (Windows Live Toolbar Helper) - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O3 - HKU\Mamka_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (&Windows Live Toolbar) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll File not found
O3:64bit: - HKU\Mamka_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll File not found
O3 - HKU\Mamka_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll File not found
O3 - HKU\Mišpul_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (&Windows Live Toolbar) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll File not found
O3:64bit: - HKU\Mišpul_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll File not found
O3 - HKU\Mišpul_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll File not found
O3 - HKU\Rodina_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (&Windows Live Toolbar) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll File not found
O3:64bit: - HKU\Rodina_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll File not found
O3 - HKU\Rodina_ON_E\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll File not found
O4 - HKU\Mišpul_ON_E..\Run: [ICQ] C:\Program Files (x86)\ICQ7.1\ICQ.exe File not found
O4 - HKU\Mišpul_ON_E..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe File not found
O4 - HKU\Mišpul_ON_E..\Run: [swg] C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe File not found
O4 - HKU\Rodina_ON_E..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe File not found
O4 - HKU\Rodina_ON_E..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil10k_ActiveX.exe File not found
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: EnableLUA = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: ConsentPromptBehaviorAdmin = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: PromptOnSecureDesktop = 0
O7 - HKU\Rodina_ON_E\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0
O9 - Extra Button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll File not found
O9 - Extra Button: ICQ7.1 - {71BFC818-0CED-42D6-9C87-5142918957EE} - C:\Program Files (x86)\ICQ7.1\ICQ.exe File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : ICQ7.1 - {71BFC818-0CED-42D6-9C87-5142918957EE} - C:\Program Files (x86)\ICQ7.1\ICQ.exe File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000001 [] - C:\Windows\System32\NLAapi.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000002 [] - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000003 [] - C:\Windows\System32\winrnr.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000004 [] - C:\Windows\System32\napinsp.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000005 [] - C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000006 [] - C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000007 [] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL File not found
O10:64bit: - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000008 [] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000001 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000002 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000003 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000004 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000005 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000006 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000007 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000008 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000009 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10:64bit: - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000010 - C:\Windows\System32\mswsock.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000001 [] - C:\Windows\SysWow64\NLAapi.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000002 [] - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000003 [] - C:\Windows\SysWow64\winrnr.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000004 [] - C:\Windows\SysWow64\napinsp.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000005 [] - C:\Windows\SysWow64\pnrpnsp.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000006 [] - C:\Windows\SysWow64\pnrpnsp.dll File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000007 [] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL File not found
O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000008 [] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000001 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000002 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000003 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000004 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000005 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000006 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000007 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000008 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000009 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000010 - C:\Windows\SysWow64\mswsock.dll File not found
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab (Reg Error: Key error.)
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: DhcpNameServer = 10.0.0.138
O18:64bit: - Protocol\Handler\about {3050F406-98B5-11CF-BB82-00AA00BDCE0B} - C:\Windows\System32\mshtml.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\cdl {3dd53d40-7b8b-11D0-b013-00aa0059ce02} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\dvd {12D51199-0DB5-46FE-A120-47A3D7D937CC} - C:\Windows\System32\msvidctl.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\file {79eac9e7-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\ftp {79eac9e3-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\gopher {79eac9e4-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\http {79eac9e2-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\http\0x00000001 {E1D2BF42-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\http\oledb {E1D2BF40-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\https {79eac9e5-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\https\0x00000001 {E1D2BF42-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\https\oledb {E1D2BF40-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\its {9D148291-B9C8-11D0-A4CC-0000F80149F6} - C:\Windows\System32\itss.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\javascript {3050F3B2-98B5-11CF-BB82-00AA00BDCE0B} - C:\Windows\System32\mshtml.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\livecall {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\local {79eac9e7-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\mailto {3050f3DA-98B5-11CF-BB82-00AA00BDCE0B} - C:\Windows\System32\mshtml.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\mhtml {05300401-BCBC-11d0-85E3-00C04FD85AB4} - C:\Windows\System32\inetcomm.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\mk {79eac9e6-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\msdaipp - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\msdaipp\0x00000001 {E1D2BF42-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\msdaipp\oledb {E1D2BF40-A96B-11d1-9C6B-0000F875AC61} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\ms-its {9D148291-B9C8-11D0-A4CC-0000F80149F6} - C:\Windows\System32\itss.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\ms-itss {0A9007C0-4076-11D3-8789-0000F8105754} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\msnim {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\mso-offdap {3D9F03FA-7A94-11D3-BE81-0050048385D1} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\mso-offdap11 {32505114-5902-49B2-880A-1F7738E5A384} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\res {3050F3BC-98B5-11CF-BB82-00AA00BDCE0B} - C:\Windows\System32\mshtml.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\tv {CBD30858-AF45-11D2-B6D6-00C04FBBDE6E} - C:\Windows\System32\msvidctl.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\vbscript {3050F3B2-98B5-11CF-BB82-00AA00BDCE0B} - C:\Windows\System32\mshtml.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Handler\wlmailhtml {03C514A3-1EFB-4856-9F99-10D7BE1653C0} - Reg Error: Key error. File not found
O18:64bit: - Protocol\Filter\application/octet-stream {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - File not found
O18:64bit: - Protocol\Filter\application/x-complus {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - File not found
O18:64bit: - Protocol\Filter\application/x-msdownload {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - File not found
O18:64bit: - Protocol\Filter\deflate {8f6b0360-b80d-11d0-a9b3-006097942311} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O18:64bit: - Protocol\Filter\gzip {8f6b0360-b80d-11d0-a9b3-006097942311} - C:\Windows\System32\urlmon.dll File not found
O20:64bit: - HKLM Winlogon: Shell - (Explorer.exe) - File not found
O20:64bit: - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\Windows\system32\userinit.exe) - C:\Windows\System32\userinit.exe File not found
O20:64bit: - HKLM Winlogon: VMApplet - (SystemPropertiesPerformance.exe) - File not found
O20:64bit: - HKLM Winlogon: VMApplet - (/pagefile) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: Shell - (Explorer.exe) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\Windows\system32\userinit.exe) - C:\Windows\SysWow64\userinit.exe File not found
O20 - HKLM Winlogon: VMApplet - (SystemPropertiesPerformance.exe) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: VMApplet - (/pagefile) - File not found
O20:64bit: - Winlogon\Notify\igfxcui: DllName - igfxdev.dll - File not found
O21:64bit: - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - C:\Windows\System32\webcheck.dll File not found
O21:64bit: - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\Windows\System32\wpdshserviceobj.dll File not found
O21 - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - C:\Windows\SysWow64\webcheck.dll File not found
O28:64bit: - HKLM ShellExecuteHooks: {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - Reg Error: Key error. File not found
O28 - HKLM ShellExecuteHooks: {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - Reg Error: Key error. File not found
O29:64bit: - HKLM SecurityProviders - (credssp.dll) - File not found
O29 - HKLM SecurityProviders - (credssp.dll) - File not found
O30:64bit: - LSA: Authentication Packages - (msv1_0) - File not found
O30 - LSA: Authentication Packages - (msv1_0) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (kerberos) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (msv1_0) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (schannel) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (wdigest) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (tspkg) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (pku2u) - File not found
O30:64bit: - LSA: Security Packages - (livessp) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (kerberos) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (msv1_0) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (schannel) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (wdigest) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (tspkg) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (pku2u) - File not found
O30 - LSA: Security Packages - (livessp) - File not found
O32 - HKLM CDRom: AutoRun - 1
O32 - AutoRun File - [2006/03/24 06:06:41 | 000,000,053 | R--- | M] () - X:\AUTORUN.INF -- [ CDFS ]
O34 - HKLM BootExecute: (autocheck autochk *) - File not found
64bit: O35 - HKLM\..comfile [open] -- "%1" %* File not found
64bit: O35 - HKLM\..exefile [open] -- "%1" %* File not found
O37:64bit: - HKLM\...com [@ = comfile] -- "%1" %*
O37:64bit: - HKLM\...exe [@ = exefile] -- "%1" %*
O37 - HKLM\...com [@ = comfile] -- "%1" %*
O37 - HKLM\...exe [@ = exefile] -- "%1" %*

========== Files/Folders - Created Within 30 Days ==========

[2011/01/11 20:28:19 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\RECYCLER

========== Files - Modified Within 30 Days ==========


========== LOP Check ==========


========== Purity Check ==========


< End of report >

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 11 led 2011 21:44

Takže , udělal si kontrolu disku?

Zkus:
Kontrola HDD na chyby
otevři Tento počítač- pravým na disk-vlastnosti-záložka nástroje-kontrola chyb-zkontrolovat-v okně zatrhni obě políčka-klikni na spustit- tam to napíše , že kontrola bude provedena po příštím spuštění...
Restartuj PC, kontrola s opravou někdy trvá i několik hodin...


Spíš to vypadá na poškozený windows....

Stáhni si windows7Manager
http://www.yamicsoft.com/windows7manager/

A zkus opravit windows7

Můžeš zkusit i ten kaspersky Rescue Disk , kromě virů opravuje registry ap..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

loleq86
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod loleq86 » 12 led 2011 19:27

kontroju HDD uz jsem delal predtim a ted jsem ji udelal znovu. ve win7manager se moc nevyznam...rikal jsi opravit win7 takze jediny co jsem delal bylo v Repair center -> System repair(1): Windows File Protection a Repair all System Components, jinak jsem z toho nic nedelal, nerad bych jeste neco pokazil. zitra zkusim jeste ten prg kaspersky rescue disk, musim to nejdriv vypalit. jo a jeste, nevim jestli to s tim vsim nejak souvisi, ale nejde mi odinstalovat daemon tools, hned po spusteni uninstall se to sekne a nejede to dal.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu, nejde vypnout PC

Příspěvekod jaro3 » 12 led 2011 23:14

Repair all System---to zkus , ale možná budeš potřebuješ instalačku.

Jinak dodám zítra další možnosti , pokud nezaberou , tak jedině reinstal...
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů