Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 07 čer 2014 11:23

Nechtělo by to smazat ty složky AppData jen tam toho kotel a bude to určitě nějaké smetí a je toho v pc opravdu dost

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 08 čer 2014 09:44

Prosím, postupuj následujícím způsobem:
Otevřít poznámkový blok (Start => Všechny programy => Příslušenství => Poznámkový blok).
Prosím, zkopíruj do něj celý obsah níže.

Kód: Vybrat vše

Task: {4D977382-0A94-4CB6-B453-8A0A83DF0155} - \AutoKMS No Task File <==== ATTENTION
Task: {9047F8A3-FEAF-4821-9407-979B640677D3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-06-01] (Google Inc.)
Task: {BEBEADCF-BFC2-408B-95FA-F96C521F8B0E} - System32\Tasks\Go for FilesUpdate => C:\Program Files\GoforFiles\GFFUpdater.exe <==== ATTENTION
Name: MpKsl87f5419b
Description: MpKsl87f5419b
Class Guid: {8ECC055D-047F-11D1-A537-0000F8753ED1}
Manufacturer:
Service: MpKsl87f5419b
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {52db1893-8a90-4192-aede-08e00b8f8473} URL =
S2 MsMpSvc; "c:\Program Files\Microsoft Security Client\Antimalware\MsMpEng.exe" [X]
S3 NisSrv; "c:\Program Files\Microsoft Security Client\Antimalware\NisSrv.exe" [X]
C:\ComboFix.txt
C:\Qoobox
C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics


(Můžeš použít funkci „vybrat vše“, klepni pravým tlačítkem myši na levé horní políčko v otevřeném poznámkovém bloku a zvol „ Vložit“).

Ulož jej na na plochu jako fixlist.txt


Spusťt FRST a stiskni tlačítko „Fix“ (Opravit) jen jednou a čekej.
Nástroj vypracuje log na ploše (Fixlog.txt), prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.

nhl2009---- přeinstalovat!
AppData – nic nemaž!

Zlegallizuj si systém!
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 08 čer 2014 11:16

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x86) Version:06-06-2014
Ran by šalomoun at 2014-06-08 11:14:59 Run:1
Running from C:\Users\šalomoun\Desktop
Boot Mode: Normal

==============================================

Content of fixlist:
*****************
Task: {4D977382-0A94-4CB6-B453-8A0A83DF0155} - \AutoKMS No Task File <==== ATTENTION
Task: {9047F8A3-FEAF-4821-9407-979B640677D3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-06-01] (Google Inc.)
Task: {BEBEADCF-BFC2-408B-95FA-F96C521F8B0E} - System32\Tasks\Go for FilesUpdate => C:\Program Files\GoforFiles\GFFUpdater.exe <==== ATTENTION
Name: MpKsl87f5419b
Description: MpKsl87f5419b
Class Guid: {8ECC055D-047F-11D1-A537-0000F8753ED1}
Manufacturer:
Service: MpKsl87f5419b
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {52db1893-8a90-4192-aede-08e00b8f8473} URL =
S2 MsMpSvc; "c:\Program Files\Microsoft Security Client\Antimalware\MsMpEng.exe" [X]
S3 NisSrv; "c:\Program Files\Microsoft Security Client\Antimalware\NisSrv.exe" [X]
C:\ComboFix.txt
C:\Qoobox
C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics
*****************

'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{4D977382-0A94-4CB6-B453-8A0A83DF0155}' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4D977382-0A94-4CB6-B453-8A0A83DF0155}' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{9047F8A3-FEAF-4821-9407-979B640677D3}' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{9047F8A3-FEAF-4821-9407-979B640677D3}' => Key deleted successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => Moved successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{BEBEADCF-BFC2-408B-95FA-F96C521F8B0E}' => Key deleted successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BEBEADCF-BFC2-408B-95FA-F96C521F8B0E}' => Key deleted successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\Go for FilesUpdate => Moved successfully.
'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Go for FilesUpdate' => Key deleted successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => Value was restored successfully.
'HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}' => Key deleted successfully.
'HKCR\Wow6432Node\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}'=> Key not found.
'HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{52db1893-8a90-4192-aede-08e00b8f8473}' => Key deleted successfully.
'HKCR\Wow6432Node\CLSID\{52db1893-8a90-4192-aede-08e00b8f8473}'=> Key not found.
MsMpSvc => Service deleted successfully.
NisSrv => Service deleted successfully.
C:\ComboFix.txt => Moved successfully.
C:\Qoobox => Moved successfully.
C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics => Moved successfully.

==== End of Fixlog ====

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 08 čer 2014 11:25

Je pravda že hraju online ligu na NHL 09. Hru mám origo a začala se chovat divně nejdřív nesmyslné lagy , které předtím nebyly atd. I ovládání blblo celkově hra byla nějak divná snad se tímhle nějak dostane do klidu. A ohledně toho systému tenhle Pc mám doma cca. rok byl kupován přes aukro kde bylo uvedeno , že systém je legální mám na boku i samolepku. A chci se zeptat co je s NHL 09 je tam nějaká chyba , protože je fakt že mi to začalo blbnout nějak. Pc byl dokonce v servise ale tam se to svedlo na grafickou kartu (výměna větráku na GPU). Ale problém přetrvával s vaší pomocí se to přestalo sekat ale pořád to není ono. Tak to skusím přeinstalovat a uvidíme. Zatím vám děkuji v tom pc musí být velký bordel

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 08 čer 2014 11:37

Stačí normální odinstalace ono by to chtělo jinak promazat registry po té hře , než znova nainstaluju. Jestli není nějaký program co po té hře vymaže vše registry atd. Děkuji

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 08 čer 2014 18:43

Zkus Revo uninstaller.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 08 čer 2014 21:21

Snad se Jaro ozve aby se kouknul na ten problem co těd řešíme

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 09 čer 2014 10:11

Systém je nelegální , to Tě napálili.

Myslím , že PC je bez virů , sekání bude mít nejspíš původ v HW problémech.

Zkus si zadat nové téma do příslušné sekce.
viewforum.php?f=7

Ta hra vykazuje dost problémů , takže zkus Revo Uninstaller. Pak použij Ccleaner.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 09 čer 2014 14:00

Ještě než to zamknu chci se zeptat jestli by ses mi mohl kouknout po té přeinstalaci hry nhl 09 jestli je už v pořádku . Popřípadě co tam je za chyby a jak se jich zbavím , jakej budeš chtít log. Díky

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 09 čer 2014 19:07

Prosím, postupuj následujícím způsobem:
Otevřít poznámkový blok (Start => Všechny programy => Příslušenství => Poznámkový blok).
Prosím, zkopíruj do něj celý obsah níže.

Kód: Vybrat vše

C:\Users\šalomoun\AppData\Roaming\Origin\update.vbe

(Můžeš použít funkci „vybrat vše“, klepni pravým tlačítkem myši na levé horní políčko v otevřeném poznámkovém bloku a zvol „ Vložit“).

Ulož jej na na plochu jako fixlist.txt


Spusťt FRST a stiskni tlačítko „Fix“ (Opravit) jen jednou a čekej.
Nástroj vypracuje log na ploše (Fixlog.txt), prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.

Tam je těch chyb mnoho:

Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:55:47 PM) (Source: System Restore) (EventID: 8210) (User: )
Description: Během obnovení systému došlo k nespecifikované chybě: (Removed Apple Application Support). Další informace: 0xc0000022.

Removed Apple Application Support

Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:28:03 PM) (Source: NvStreamSvc) (EventID: 1) (User: )
Description: NvStreamSvcNvVAD initialization failed [6]

Problém s NVidiaSream


Error: (06/06/2014 09:01:15 PM) (Source: ipnathlp) (EventID: 30013) (User: )
Description: 25.58.12.175192.168.137.0255.255.255.0

Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:58:22 PM) (Source: Disk) (EventID: 11) (User: )
Description: Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

řadič disku

Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:56:51 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: nhl2009.exe0.0.0.048e7156dnhl2009.exe0.0.0.048e7156dc00000050043d184b8401cf81b0b1c302adC:\Program Files\EA Sports\NHL 09\nhl2009.exeC:\Program Files\EA Sports\NHL 09\nhl2009.exeefa18a73-eda3-11e3-9651-0021851eb481

Problém s nhl2009


Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:56:31 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: nhl2009.exe0.0.0.048e7156dnhl2009.exe0.0.0.048e7156dc00000050043d18467001cf81b0a467440aC:\Program Files\EA Sports\NHL 09\nhl2009.exeC:\Program Files\EA Sports\NHL 09\nhl2009.exee3af9cfa-eda3-11e3-9651-0021851eb481

dtto



Kód: Vybrat vše

Error: (06/06/2014 07:56:51 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: Název chybující aplikace: nhl2009.exe, verze: 0.0.0.0, časové razítko: 0x48e7156d
Název chybujícího modulu: nhl2009.exe, verze: 0.0.0.0, časové razítko: 0x48e7156d
Kód výjimky: 0xc0000005
Posun chyby: 0x0043d184
ID chybujícího procesu: 0xb84
Čas spuštění chybující aplikace: 0xnhl2009.exe0
Cesta k chybující aplikaci: nhl2009.exe1
Cesta k chybujícímu modulu: nhl2009.exe2
ID zprávy: nhl2009.exe3

dtto

Kód: Vybrat vše

Error: (06/07/2014 11:05:46 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )
Description: Služba Microsoft Antimalware Service neuspěla při spuštění v důsledku následující chyby:
%%2

špatně odinstalováno MSE.

Všechny chyby mohou nasvědčovat problém s diskem.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 09 čer 2014 19:54

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x86) Version:09-06-2014 01
Ran by šalomoun at 2014-06-09 19:53:38 Run:2
Running from C:\Users\šalomoun\Desktop
Boot Mode: Normal

==============================================

Content of fixlist:
*****************
C:\Users\šalomoun\AppData\Roaming\Origin\update.vbe
*****************

C:\Users\šalomoun\AppData\Roaming\Origin\update.vbe => Moved successfully.

==== End of Fixlog ====

Aurelius
Level 1
Level 1
Příspěvky: 72
Registrován: květen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Aurelius » 09 čer 2014 19:58

Takže mám pomocí Revo uninstaller hru odinstalovat. A skusit nainstalovat znova jestli to pomůže.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 hostů