Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 24 bře 2016 11:32


Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 24 bře 2016 16:00

Co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 24 bře 2016 16:14

Při mačkání F8 počítač vůbec nenaběhne. Nelze spustit nouzový režim. V normálním režimu naskočí. Teď jsem bez antiviru, antispyware a bez firewallu. Můžete mi doporučit, co bezplatně použít? dík

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 24 bře 2016 20:45

My zde nejvíce doporučujeme asi Comodo/Avast/Aviru.

Stáhni si Emsisoft Emergency Kit
http://dl.emsisoft.com/EmsisoftEmergencyKit.exe
na svojí plochu. Poklepej na soubor EmsisoftEmergencyKit.exe . Ponech všechna nastavení tak, jak jsou a klikni na tlačítko „Extract“ v dolní části. Složka s názvem EEK bude vytvořena v kořenovém adresáři jednotky (obvykle c: \).

1) Po extrakci poklikej na novou ikonu Emsisoft Emergency Kit na Tvé ploše.
2) Při prvním spuštění Emsisoft Emergency Kit doporučujeme povolit stahování aktualizací. Prosím, klepni na tlačítko „Yes“ (Ano), potom se stáhne nejnovější aktualizace databáze.
3) Po dokončení procesu aktualizace se zobrazí nové tlačítko v levém dolním rohu, s názvem „ Back“. Klikni na toto tlačítko pro návrat na předešlou obrazovku .
4) Klikni na „Scan“ , ukáží se volby skenování. Pokud budeš dotázán, zda chceš, aby se vyhledávaly potenciálně nežádoucí programy, klepni na tlačítko „Yes“(Ano).
5) Klikni na tlačítko „Full Scan“ pro zahájení skenování.
6) Když je skenování dokončeno klikni na tlačítko „Quarantine“ (karanténa vybraných objektů). Poznámka: Tato možnost je k dispozici pouze v případě, že během kontroly byly zjištěny škodlivé objekty.
7) Když budou v karanténě hrozby, klepni na tlačítko „View report“ (Zobrazit zprávy) v pravém dolním rohu, a protokol skenu se otevře v poznámkovém bloku.
8) Prosím ulož si protokol v poznámkovém bloku na plochu, a vlož sem celý jeho obsah.
9) Když zavřeš Emsisoft Emergency Kit, bude Ti nabídnuta možnost přihlásit se k odběru novinek. Toto je volitelné a není to nezbytné odstraňování malware.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 24 bře 2016 23:25

Snad jsem to spustil dobře. Je to totiž trochu jinak designované než píšeš. Na konci to ukázalo 8 nalezených, tak jsem dal volbu umístit do karantény.

Emsisoft Emergency Kit - Verze 11.0
Naposledy aktualizovano: 24.3.2016 21:21:22
Uživatelský účet: Toshiba\Jiří Jamník

Nastavení kontroly:

Typ kontroly: Vlastní kontrola
Oblasti kontroly: Rootkity, Paměť, Stopy, C:\, D:\

Hledat PUP: Zapnuto
Prohledat archivy: Zapnuto
ADS Scan: Zapnuto
Filtr přípon souborů: Vypnuto
Advanced caching: Zapnuto
Přímý přístup na disk: Vypnuto

Začátek kontroly: 24.3.2016 21:24:18
Value: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\POLICIES\SYSTEM -> DISABLEREGISTRYTOOLS nalezeno: Setting.DisableRegistryTools (A)
Value: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\POLICIES\SYSTEM -> DISABLEREGISTRYTOOLS nalezeno: Setting.DisableRegistryTools (A)
Key: HKEY_USERS\S-1-5-21-2419117446-1860271502-1876842869-1001\SOFTWARE\CONDUIT nalezeno: Application.InstallAd (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE nalezeno: Application.AdReg (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE nalezeno: Application.AdReg (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE.1 nalezeno: Application.AdReg (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE.1 nalezeno: Application.AdReg (A)
C:\Program Files (x86)\AdwCleaner\FileQuarantine\C\Program Files (x86)\WinThruster\WinThruster.exe.vir nalezeno: Application.Win32.AdTweak (A)

Zkontrolováno 478713
Nalezeno 8

Konec kontroly: 24.3.2016 23:20:51
Čas kontroly: 1:56:33

C:\Program Files (x86)\AdwCleaner\FileQuarantine\C\Program Files (x86)\WinThruster\WinThruster.exe.vir Application.Win32.AdTweak (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE.1 Application.AdReg (A)
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\ESCORT.ESCORTIEPANE Application.AdReg (A)
Key: HKEY_USERS\S-1-5-21-2419117446-1860271502-1876842869-1001\SOFTWARE\CONDUIT Application.InstallAd (A)
Value: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\POLICIES\SYSTEM -> DISABLEREGISTRYTOOLS Setting.DisableRegistryTools (A)

Umístěno do karantény 5

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 25 bře 2016 08:59

Problémy ještě jsou? Popiš je.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 25 bře 2016 09:03

Zkusil jsem restartovat a mačkat F8. Výsledek je stále stejný (černá obrazovka, comp nenaběhne). Po vypnutí na tvrdo a startu, sám nenaběhnul. Další vypnutí na tvrdo a start, comp naběhnul při mačkání F10 a Enter. I když jsem odinstaloval před pár dny Avast, tak mi windows hlásí, že bych měl zapnout Awast. Zjistil jsem, že v program files je Avast 5. Zapnul jsem AWS cleaner, abych Avast odinstaloval a ten doporučil AWS použít z nouzového režimu. Dal jsem ok, comp se restartoval a teď ho nemůžu nahodit ani při stisku F10 a Enter.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 25 bře 2016 09:19

Stáhni si Security Check by screen317 z některého odkazu
http://www.bleepingcomputer.com/download/securitycheck/
http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe
http://screen317.changelog.fr/SecurityCheck.exe

ulož si ho na plochu, poklepej na něj a postupuj podle instrukcí v černém okně. Potom se automaticky otevře pozn. Blok, bude mít název checkup.txt. Jeho obsah sem prosím zkopíruj.


Stáhni si OTL by OldTimer
na plochu. Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Výstup klikni na minimální výstup.Pod Běžné registry změň na Vše. Zatrhni Kontrola na havěť “LOP“ a Kontrola na havěť “ Purity“ . Klikni na Prohledat. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt

Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj.

ten nouz. režim , zkus :
Stáhni si BootSafe
https://www.foolishit.com/bootsafe/


- stáhneš ho, spustíš a zvolíš možnost Safe Mode - Minimal
- klikneš na tlačítko Reboot
V normální režimu použij BootSafe
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 25 bře 2016 09:24

Z BootSave jsme to taky už zkoušeli, ale po restartu to několikrát nenaběhlo, nicéně asi po půl hodině pokusů se to povedlo a naběhlo to v nouzovým režimu. Teď to pořád nemůžu nahodit ať dělám co dělám.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 25 bře 2016 09:29

Já myslím , že bude problém se zdrojem nebo nějakou komponentou , které nadmíru vytěžuje zdroj.
Dal jsem tam ohledně bootsafe jiné odkazy , tak vyzkoušej to.

Zadej si téma do sekce problém s HW , poradí Ti tam.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

robotus
Level 1
Level 1
Příspěvky: 92
Registrován: březen 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod robotus » 25 bře 2016 09:38

Když zrekapituluju, co tady řešíme od 15.3. tak:

- comp zamrzal při spuštění videa z prohlížeče - to jsme vyřešili
- spustit šel pouze kombinací F10 a Enter (u toho byla pouze černá obrazovka, ale naběhnul jakoby normálně) - to jsme vyřešili, akorát to teď už nenahodím vůbec
- nešel spustit nouzový režim (povedlo se to pouze jednou z BootSave po půl hodině pokusů) - tohle stále nejde.

Nevíte, jak bych to mohl teď nahodit? Naposledy jsem zadal v AWS restartovat do nouzového režimu a od té doby mám černo.

Taky je divný, že když jsem odinstaloval Avast (klasicky a i z AWS), že tam pořád je a windows mi hlásí ať ho zapnu. Nebo ne?

dík za rady

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Notebook zamrzá Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 25 bře 2016 10:42

Stáhni si Security Check by screen317 z některého odkazu
http://www.bleepingcomputer.com/download/securitycheck/
http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe
http://screen317.changelog.fr/SecurityCheck.exe

ulož si ho na plochu, poklepej na něj a postupuj podle instrukcí v černém okně. Potom se automaticky otevře pozn. Blok, bude mít název checkup.txt. Jeho obsah sem prosím zkopíruj.


Stáhni si OTL by OldTimer
na plochu. Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Výstup klikni na minimální výstup.Pod Běžné registry změň na Vše. Zatrhni Kontrola na havěť “LOP“ a Kontrola na havěť “ Purity“ . Klikni na Prohledat. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt
Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj.

udělej ještě tohle.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 hostů