po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod monty16 » 25 led 2013 15:05

prosím o radu
zapnu ntb ... naběhne mi plocha na přihlášení se ... zadám heslo a ENTER ... objeví se tradiční Vítejte, ale nabíhá to neobvykle dlouho ... někdy dokonce ani nenaběhne a sekne se již v této fázi .... když naběhne tak myš reaguje plynule ... ale když chci něco otevřít tak se už většinou na první pokus ntb sekne ... kurzor myši ukazuje načítání ... ale ani po 15 minutách beze změny

Reklama
spini11
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1125
Registrován: srpen 11
Bydliště: In PC case
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod spini11 » 25 led 2013 15:22

popros o kontrolu logu návod najdeš tady >> http://pc-help.cz/viewtopic.php?f=58&t=13601
***** SZ nejsou soukromá poradna! Ptejte se na fóru, víc hlav, víc ví!*****(Blue Spirit)

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod monty16 » 25 led 2013 15:31

díky :)
a tady to je


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:29:27, on 25.1.2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16457)
Boot mode: Safe mode with network support

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Zdenek\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://packardbell.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://packardbell.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://packardbell.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgssie.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Pomocník pro přihlášení ke službě Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Packard Bell MyBackup\BackupManagerTray.exe" -h -k
O4 - HKLM\..\Run: [Norton Online Backup] C:\Program Files (x86)\Symantec\Norton Online Backup\NOBuClient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Camera Assistant Software] "C:\Program Files (x86)\Video Web Camera\traybar.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Default Manager] "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Search Enhancement Pack\Default Manager\DefMgr.exe" -resume
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgtray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OfficeSyncProcess] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\MSOSYNC.EXE"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = C:\Program Files (x86)\McAfee Security Scan\3.0.285\SSScheduler.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgpp.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Active File Monitor V8 (AdobeActiveFileMonitor8.0) - Adobe Systems Incorporated - c:\Program Files (x86)\Adobe\Elements Organizer 8.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Power Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\Packard Bell Games\Packard Bell Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Packard Bell\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files (x86)\McAfee Security Scan\3.0.285\McCHSvc.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Internet Security (NIS) - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\18.0.0.128\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Norton Online Backup (NOBU) - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Symantec\Norton Online Backup\NOBuAgent.exe
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Packard Bell MyBackup\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management & Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: Updater Service - Acer Group - C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11521 bytes

spini11
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1125
Registrován: srpen 11
Bydliště: In PC case
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod spini11 » 25 led 2013 15:32

teď počkej na někoho ze security teamu přejmenuj téma na prosím o kontrolu logu- pomalý ntb
***** SZ nejsou soukromá poradna! Ptejte se na fóru, víc hlav, víc ví!*****(Blue Spirit)

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

prosím o kontrolu logu- pomalý ntb

Příspěvekod monty16 » 25 led 2013 15:35

díky za radu .. budu čekat :)

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod memphisto » 25 led 2013 18:05

Odinstaluj McAfee Security Scan

V logu fixni:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://packardbell.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://packardbell.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://packardbell.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po probìhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod monty16 » 26 led 2013 17:23

ještě jsem nic nemazal a ntb funguje :) včera jsem večer odjel na noc pryč a jiný člen rodiny si ntb zapnul a všechno šlo v pořádku a nyní také vše funguje :)

mám tedy i tak udělat co jste mi poradili?

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod monty16 » 26 led 2013 18:37

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.70.0.1100
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.01.26.09

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Zdenek :: ZDENEK-PC [administrátor]

Ochrana: Povolena

26.1.2013 18:27:14
mbam-log-2013-01-26 (18-27-14).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 237502
Uplynulý čas: 4 minut, 12 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

(konec)



# AdwCleaner v2.108 - Logfile created 01/26/2013 at 18:34:53
# Updated 24/01/2013 by Xplode
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# User : Zdenek - ZDENEK-PC
# Boot Mode : Normal
# Running from : C:\Users\Zdenek\Desktop\adwcleaner.exe
# Option [Search]


***** [Services] *****


***** [Files / Folders] *****

Folder Found : C:\Users\Zdenek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jmfkcklnlgedgbglfkkgedjfmejoahla

***** [Registry] *****

Key Found : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{79FB5FC8-44B9-4AF5-BADD-CCE547F953E5}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\jmfkcklnlgedgbglfkkgedjfmejoahla

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16457

[OK] Registry is clean.

-\\ Mozilla Firefox v18.0.1 (cs)

File : C:\Users\Zdenek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\67v2cmt6.default\prefs.js

[OK] File is clean.

-\\ Google Chrome v24.0.1312.56

File : C:\Users\Zdenek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] File is clean.

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [1127 octets] - [26/01/2013 18:34:53]

########## EOF - C:\AdwCleaner[R1].txt - [1187 octets] ##########

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod Orcus » 26 led 2013 18:40

Ano i tak. Dočstíme to, když jsme u toho.

Stáhni si TDSSKiller

Na svojí plochu. Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller.2.2.7.1._(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.

====================================================

Vypni rezidentní štít antiviru a antispywaru
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud bude po kontrole problém spustit aplikace nebo bude vyskakovat hláška o pokusu použít neplatnou operaci na klíč registru, který je označen pro odstranění, stačí restartovat počítač.

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

+ sem ještě vlož log z Crystal Disk Info.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

monty16
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: leden 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod monty16 » 26 led 2013 18:47

to co jsem vložil před cca 10 minutami je tedy OK? :)

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: po přihlášení na ntb účet se po kliknutí ntb sekne

Příspěvekod Žbeky » 26 led 2013 23:33

Orcus píše:Ano i tak. Dočstíme to, když jsme u toho.

Stáhni si TDSSKiller

Na svojí plochu. Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller.2.2.7.1._(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.

====================================================

Vypni rezidentní štít antiviru a antispywaru
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud bude po kontrole problém spustit aplikace nebo bude vyskakovat hláška o pokusu použít neplatnou operaci na klíč registru, který je označen pro odstranění, stačí restartovat počítač.

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

+ sem ještě vlož log z Crystal Disk Info.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 hostů