prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 18 pro 2013 18:15

Zdravím
Mám problém ., před cca 4 dny sem něco hledal na netu .,, kliknul sem na nějáký odkaz najednou vše spadlo spustila se mi webcam a antivirák začal ., našlo to asi 16 trojanů 2 dny jsem to scenoval a mazal .,, teď mi to píše že je to ok ale radši prosím o tu kontrolu ., (dělám to poprvé tak prosím o přesné kroky co a jak udělat :D )

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:12:01, on 18.12.2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16428)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\NvTmru.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe
C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 15\Program32\ZPSTray.exe
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe
C:\Users\doma\AppData\Local\VNT\vntldr.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?tpid=ATU3-SA ... 11-26&psv=
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,First Home Page = http://g.msn.com/1ewenusDefaultPack/UP97_FRPage
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: MSS+ Identifier - {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.130\McAfeeMSS_IE.dll
O2 - BHO: Ask Shopping Toolbar BHO - {41545533-2D53-4154-00A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ATU3-SAT\Passport.dll" (file missing)
O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {41545534-2D56-3743-00A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ATU4-V7C\Passport.dll" (file missing)
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení k účtu Microsoft - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.362.0\BingExt.dll
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.362.0\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {41545534-2D56-3743-00A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ATU4-V7C\Passport.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: Ask Shopping Toolbar - {41545533-2D53-4154-00A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\ATU3-SAT\Passport.dll" (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ApnTBMon] "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [seznam-listicka-distribuce] "C:\Program Files (x86)\Seznam.cz\distribution\szninstall.exe" -s -d listicka 1 szn-software-listicka cz.seznam.software.autoupdate
O4 - HKLM\..\Run: [VNT] C:\Program Files (x86)\VNT\vntldr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Overwolf] C:\Program Files (x86)\Overwolf\Overwolf.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.autoupdate] "C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.szndesktop] "C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [EADM] "C:\Program Files (x86)\Origin\Origin.exe" -AutoStart
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Application Restart #4] C:\Users\doma\AppData\Local\Pokki\Engine\pokki.exe --disable-internal-flash --noerrdialogs --no-message-box --disable-extensions --disable-web-security --disable-web-resources --disable-client-side-phishing-detection --enable-file-cookies --disable-sync --disable-breakpad --disable-bundled-ppapi-flash --disable-sync-tabs --disable-speech-input --disable-custom-jumplist --process-per-tab --debug-devtools-frontend="C:\Users\doma\AppData\Local\Pokki\Engine\inspector" --no-first-run --lang=en-US --disable-component-update --disable-prompt-on-repost --no-startup-window --disable-translate --disable-logging --disable-desktop-notifications --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.130\SSScheduler.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files (x86)\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Ask Update Service (APNMCP) - APN LLC. - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.130\McCHSvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PandoraService (PanService) - Pandora.TV - C:\Program Files (x86)\PANDORA.TV\PanService\KMPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype C2C Service - Unknown owner - C:\ProgramData\Skype\Toolbars\Skype C2C Service\c2c_service.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: TunngleService - Tunngle.net GmbH - C:\Program Files (x86)\Tunngle\TnglCtrl.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

Reklama
MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 18 pro 2013 18:26

(nereagovalo to na nic ., když sem je smazal nešel mi otevřít google anivir mi ho block nějak + všechny programy .,,po restartu to šlo ale pomalu a vše je teď nějak pomalejší :D

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 18 pro 2013 22:34

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po probìhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 18 pro 2013 22:41

hned u prvního kroku jsem se zasekl ., :D co když používám chrome ? :D

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 18 pro 2013 22:43

Tak pokračuj dalším návodem ;) Každopádně Temp apod. smazat můžeš.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 18 pro 2013 22:58

malwarbytes
Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.12.18.08

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16476
doma :: DOMA-PC [administrátor]

Ochrana: Povolena

18.12.2013 22:50:03
MBAM-log-2013-12-18 (22-56-15).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 216317
Uplynulý čas: 4 minut, 15 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 1
HKCU\SOFTWARE\INSTALLCORE (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené hodnoty v registru: 2
HKCU\Control Panel\don't load|wscui.cpl (Hijack.SecurityCenter) -> Data: No -> Nebyla provedena žádná instrukce.
HKCU\Software\InstallCore|tb (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Data: 0H1L1J1L1S1R1N -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 3
C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy (PUP.Optional.OpenCandy) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy\14F8649E918C43BB99F6D65A3D3FDAEC (PUP.Optional.OpenCandy) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy\53AEABA86B7943BD8FDAC2171673AD6B (PUP.Optional.OpenCandy) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené soubory: 3
C:\Users\doma\Downloads\motioninjoy-gamepad-tool.exe (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy\14F8649E918C43BB99F6D65A3D3FDAEC\PokkiInstaller.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy\53AEABA86B7943BD8FDAC2171673AD6B\avg_tuht_stf_cs_2014_206_CZ.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

(konec)

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 18 pro 2013 23:06

adw
# AdwCleaner v3.015 - Report created 18/12/2013 at 23:00:51
# Updated 10/12/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (64 bits)
# Username : doma - DOMA-PC
# Running from : C:\Users\doma\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****

Service Found : APNMCP

***** [ Files / Folders ] *****

File Found : C:\Windows\System32\roboot64.exe
Folder Found C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork
Folder Found C:\Program Files (x86)\SimilarSites
Folder Found C:\ProgramData\apn
Folder Found C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
Folder Found C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy
Folder Found C:\Users\doma\AppData\Roaming\SimilarSites
Folder Found C:\Users\doma\Desktop\Save

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : HKCU\Software\BI
Key Found : HKCU\Software\Classes\pokki
Key Found : HKCU\Software\InstallCore
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Found : HKCU\Software\UpdateStar
Key Found : [x64] HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : [x64] HKCU\Software\BI
Key Found : [x64] HKCU\Software\InstallCore
Key Found : [x64] HKCU\Software\UpdateStar
Key Found : HKLM\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{44CBC005-6243-4502-8A02-3A096A282664}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F297534D-7B06-459D-BC19-2DD8EF69297B}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9945959C-AAD8-4312-8B57-2DE11927E770}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\bi_uninstaller
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\AskPartnerNetwork
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A75BE48D-BF58-4A8B-B96C-F9A09DFB9844}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Value Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [ApnTbMon]

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

Setting Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page] - hxxp://www.search.ask.com/?tpid=ATU3-SA ... 11-26&psv=

-\\ Google Chrome v31.0.1650.63

[ File : C:\Users\doma\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Found : icon_url
Found : search_url
Found : suggest_url
Found : urls_to_restore_on_startup
Found : suggest_url

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [3941 octets] - [18/12/2013 23:00:51]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [4001 octets] ##########


Doufám že je to dobře ., protože mi to ten log nevyhodilo .,a něco to psalo ., tak nvm :D

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod fredik » 19 pro 2013 09:34

Spusť znovu AdwCleaner jako správce.
Klikni na „ Vymazat-Clean
Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Spusť znovu MbAM a dej Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Ukaž výsledky
- ujisti se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Odstranit označené
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Exit
Můžeš sem pak vložit nový log z MbAM.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Stáhni si RogueKiller
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Spusť program RogueKiller.exe jako správce.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

- Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 19 pro 2013 18:43

adw :
# AdwCleaner v3.015 - Report created 19/12/2013 at 18:35:30
# Updated 10/12/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (64 bits)
# Username : doma - DOMA-PC
# Running from : C:\Users\doma\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : APNMCP

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\apn
Folder Deleted : C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\SimilarSites
Folder Deleted : C:\Users\doma\AppData\Local\Temp\apn
Folder Deleted : C:\Users\doma\AppData\Roaming\OpenCandy
Folder Deleted : C:\Users\doma\AppData\Roaming\SimilarSites
Folder Deleted : C:\Users\doma\Desktop\Save
File Deleted : C:\Windows\System32\roboot64.exe

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Classes\pokki
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [ApnTbMon]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{44CBC005-6243-4502-8A02-3A096A282664}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F297534D-7B06-459D-BC19-2DD8EF69297B}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9945959C-AAD8-4312-8B57-2DE11927E770}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A75BE48D-BF58-4A8B-B96C-F9A09DFB9844}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D}
Key Deleted : HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Deleted : HKCU\Software\BI
Key Deleted : HKCU\Software\InstallCore
Key Deleted : HKCU\Software\UpdateStar
Key Deleted : HKLM\Software\AskPartnerNetwork
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\bi_uninstaller
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\AskPartnerNetwork

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page]

-\\ Google Chrome v31.0.1650.63

[ File : C:\Users\doma\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Deleted : icon_url
Deleted : search_url
Deleted : suggest_url
Deleted : urls_to_restore_on_startup

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [4121 octets] - [18/12/2013 23:00:51]
AdwCleaner[R1].txt - [4232 octets] - [19/12/2013 18:34:49]
AdwCleaner[S0].txt - [3779 octets] - [19/12/2013 18:35:30]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3839 octets] ##########

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 19 pro 2013 18:56

MbAM - asi jsem to po.... dal sem scan ., 2 chyby pak vymazat .,, a chtělo to restart tak sem dal res .,ale zapomněl sem že tam je ten log ., tak doufám že to nevadí když sem po restartu udělal nový scen a z toho to sem hodím
a ještě MbAM mi tu furt skáče ., byl zablokován přístup na podezřelou stránku ., cca každý 2 mins :D

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.12.19.08

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16476
doma :: DOMA-PC [administrátor]

Ochrana: Povolena

19.12.2013 18:52:00
mbam-log-2013-12-19 (18-52-00).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 216074
Uplynulý čas: 4 minut, 4 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

(konec)

MontyY
Level 1
Level 1
Příspěvky: 76
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod MontyY » 19 pro 2013 19:01

rogue =
RogueKiller V8.7.13 _x64_ [Dec 18 2013] by Tigzy
mail : tigzyRK<at>gmail<dot>com
Podpora : http://www.adlice.com/forum/
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : doma [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 12/19/2013 19:00:42
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 4 ¤¤¤
[SUSP PATH][DLL] explorer.exe -- C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\19328libfoxloader-x64.dll [x] -> ODEBRÁNO
[SUSP PATH] szndesktop.exe -- C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe [7] -> SMAZÁNO [TermProc]
[SUSP PATH] listicka-x64.exe -- C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\listicka-x64.exe [7] -> SMAZÁNO [TermThr]
[SUSP PATH] vntldr.exe -- C:\Users\doma\AppData\Local\VNT\vntldr.exe [7] -> SMAZÁNO [TermProc]

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 5 ¤¤¤
[RUN][SUSP PATH] HKCU\[...]\Run : cz.seznam.software.autoupdate ("C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c [7]) -> NALEZENO
[RUN][SUSP PATH] HKCU\[...]\Run : cz.seznam.software.szndesktop ("C:\Users\doma\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q [7]) -> NALEZENO
[RUN][SUSP PATH] HKCU\[...]\RunOnce : Application Restart #4 (C:\Users\doma\AppData\Local\Pokki\Engine\pokki.exe --disable-internal-flash --noerrdialogs --no-message-box --disable-extensions --disable-web-security --disable-web-resources --disable-client-side-phishing-detection --enable-file-cookies --disable-sync --disable-breakpad --disable-bundled-ppapi-flash --disable-sync-tabs --disable-speech-input --disable-custom-jumplist --process-per-tab --debug-devtools-frontend="C:\Users\doma\AppData\Local\Pokki\Engine\inspector" --no-first-run --lang=en-US --disable-component-update --disable-prompt-on-repost --no-startup-window --disable-translate --disable-logging --disable-desktop-notifications --flag-switches-begin --flag-switches-end --restore-last-session [x][x]) -> NALEZENO
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} (1) -> NALEZENO
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} (1) -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ spuštění položky : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NENAHRÁNO 0x0] ¤¤¤

¤¤¤ Externí včelstvo: ¤¤¤

¤¤¤ Nákaza : ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts




¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: (\\.\PHYSICALDRIVE0 @ IDE) ST1000DM 003-1CH162 SATA Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] 1394fe40befdcb184552b4d340a1ee5a
[BSP] f1fba2c71cff7a7925ea63e653f47f63 : Windows 7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 Mo
1 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 353768 Mo
2 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 724723712 | Size: 599999 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[0]_S_12192013_190041.txt >>

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 20 pro 2013 10:02

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni si TDSSKiller
Na svojí plochu.Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller. 2.8.16.0_(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 hostů