Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod RudolfIV » 27 zář 2015 18:38

V názvu vyskakujícího okna je Shopping Assistant a obsahuje odkazy na Aliexpress stránky, dá se zavřít, ale nepovedlo se mi tomu zamezit ani malwarebytem ani spybotem. Díky za pomoc


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:34:17, on 27.9.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16720)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\BlazeVideo\BlazeDTV 6.0\MediaDetector.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanionInfo.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\Pavel\Downloads\hijackthis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = <-loopback>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [QLBController] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Hotkey Support\QLBController.exe /start
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UVS10 Preload] C:\Program Files (x86)\Ulead Systems\Ulead VideoStudio SE DVD\uvPL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [BlazeServoTool] "C:\Program Files (x86)\BlazeVideo\BlazeDTV 6.0\MediaDetector.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotPostWindows10UpgradeReInstall] "C:\Program Files\Common Files\AV\Spybot - Search and Destroy\Test.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SpUninstallDeleteDir] rmdir /s /q "\SearchProtect" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SpUninstallDeleteDir] rmdir /s /q "\SearchProtect" (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call settings - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: BsHelpCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BsHelpCS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: hpHotkeyMonitor - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Hotkey Support\HPHotkeyMonitor.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\stlang64.dll,-10122 (STacSV) - IDT, Inc. - C:\Program Files\IDT\WDM\STacSV64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\servicing\TrustedInstaller.exe,-100 (TrustedInstaller) - Unknown owner - C:\Windows\servicing\TrustedInstaller.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 8658 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod Orcus » 27 zář 2015 18:52

Odinstaluj Spybot - Search and Destroy. Je zbytečný, jeho funkci zastává Avast.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod RudolfIV » 27 zář 2015 19:43

Stále se to objevuje, posílám logy a AdwCleaner a Malwarebytes.


# AdwCleaner v5.009 - Logfile created 27/09/2015 at 19:17:18
# Updated 27/09/2015 by Xplode
# Database : 2015-09-27.1 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Username : Pavel - NB_PAVEL
# Running from : C:\Users\Pavel\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****

Task Found : Adobe Flash Player Updater

***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [598 bytes] ##########








Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 27.9.2015
Čas skenování: 19:23
Protokol: malwarebytes.txt
Správce: Ano

Verze: 2.1.8.1057
Databáze malwaru: v2015.09.27.04
Databáze rootkitů: v2015.09.22.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Pavel

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 356808
Uplynulý čas: 16 min, 38 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod jerabina » 27 zář 2015 21:47

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod RudolfIV » 27 zář 2015 22:23

Asi před dvěma hodinami jsem nainstaloval nově google chrome a v něm mi to okna neotevírá, a to jsem měl google chrome i dřív a vyskakovala také, stejně jako v mozille nebo opeře...


# AdwCleaner v5.009 - Logfile created 27/09/2015 at 21:59:47
# Updated 27/09/2015 by Xplode
# Database : 2015-09-27.1 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Username : Pavel - NB_PAVEL
# Running from : C:\Users\Pavel\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****

[-] Task Deleted : Adobe Flash Player Updater

***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****

[-] [C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Extension] Deleted : fcfenmboojpjinhpgggodefccipikbpd

*************************

:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [810 bytes] ##########






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 7.6.3 (09.21.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Pavel on ne 27.09.2015 at 22:04:30,29
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files

Successfully deleted: [File] C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\appdataFr25.bin



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] C:\Program Files (x86)\browse~2
Successfully deleted: [Folder] C:\Program Files (x86)\do share
Successfully deleted: [Folder] C:\Windows\SysWOW64\ai_recyclebin



~~~ Chrome


[C:\Users\Pavel\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Pavel\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - Extensions Deleted:

[C:\Users\Pavel\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Pavel\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Extensions Deleted:
[]





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 27.09.2015 at 22:07:52,47
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






RogueKiller V10.10.6.0 (x64) [Sep 21 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Pavel [Práva správce]
Started from : C:\Users\Pavel\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 09/27/2015 22:19:54

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545050A7E380 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 9e0070e32f55dd4ca5ef2a94ccf0729f
[BSP] 9f479e8816c3e3182e3bce4a174d95ff : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod jerabina » 28 zář 2015 19:01

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod RudolfIV » 28 zář 2015 22:00

Tak se mi zdá, že to přestalo. Zkoušel jsem v Opeře Heureku i Idnes a nevyskočilo...

RogueKiller V10.10.6.0 (x64) [Sep 21 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Pavel [Práva správce]
Started from : C:\Users\Pavel\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 09/28/2015 21:35:36

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] mhkthdip.default : Adblock Plus [{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] mhkthdip.default : Avast Online Security [wrc@avast.com] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545050A7E380 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 9e0070e32f55dd4ca5ef2a94ccf0729f
[BSP] 9f479e8816c3e3182e3bce4a174d95ff : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK







Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 28-09-2015
Tool run by Pavel on po 28.09.2015 at 21:39:29,05.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Pavel\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

28.9.2015 21:40:11 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\Garmin deleted successfully
C:\PROGRA~2\Pinnacle deleted successfully
C:\PROGRA~2\StatEdit deleted successfully
C:\PROGRA~2\COMMON~1\Blizzard Entertainment deleted successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Sony Setup deleted successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\TrustedInstaller deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\TrustedInstaller deleted successfully

==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\mhkthdip.default\prefs.js:

Added to C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\mhkthdip.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\{DefaultProfilesFolder}\prefs.js:

Added to C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\{DefaultProfilesFolder}\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\Memes not found
C:\PROGRA~2\Garmin not found
C:\PROGRA~2\Pinnacle not found
C:\PROGRA~2\StatEdit not found
C:\PROGRA~2\Eye Dropper deleted
C:\PROGRA~2\History Trends deleted
C:\PROGRA~2\Image collector extension deleted
C:\PROGRA~2\IPvFoo deleted
C:\PROGRA~2\META SEO inspector deleted
C:\Windows\wininit.ini deleted
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\{DefaultProfilesFolder}\extensions\staged deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\mhkthdip.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\{DefaultProfilesFolder}
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"wrc@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF" [27.09.2015 00:42]

==== Firefox Extensions ======================

==== Firefox Plugins ======================


==== Fake Chromium Profiles Check ======================

Fake profile C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome deleted

==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 45.0.2454.101

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChromeSp.crx[30.08.2015 08:17]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[30.08.2015 08:17]
lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx[01.05.2015 11:17]

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
fcfenmboojpjinhpgggodefccipikbpd - No path found[]

AdBlock - Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Extensions\aobdicepooefnbaeokijohmhjlleamfj

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Local Storage\https_pstatic.bestpriceninja.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Local Storage\https_pstatic.bestpriceninja.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Local Storage\http_pstatic.bestpriceninja.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Local Storage\http_pstatic.bestpriceninja.com_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Search Page"="http://www.google.com"
"Search Bar"="http://www.google.com"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Search Page"="http://www.google.com"
"Search Bar"="http://www.google.com"
"Start Page Redirect Cache"="http://www.google.com"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Search Page"="http://www.google.com"
"Search Bar"="http://www.google.com"
"Start Page Redirect Cache"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Search Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Search Bar"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Start Page"="http://www.google.com"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Search Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Search Bar"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
"Start Page Redirect Cache"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Search Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Search Bar"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
"Start Page Redirect Cache"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{67C334C0-408D-4E6D-B5A7-0ADD6AFFA252}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{67C334C0-408D-4E6D-B5A7-0ADD6AFFA252} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data-journal was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Policies\Google deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Cache found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Pavel\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=12 folders=6 20113 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Pavel\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\Low" not deleted

==== EOF on po 28.09.2015 at 21:55:36,85 ======================

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod Orcus » 29 zář 2015 05:39

jerabina píše:Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod RudolfIV » 29 zář 2015 16:58

Jak zkouším, tak zkouším, otravné reklamy jsou pryč a ani nepotřebuju ad-block. Tak dík moc :thumbup:



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:56:39, on 29.9.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16720)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\BlazeVideo\BlazeDTV 6.0\MediaDetector.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe
C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanionInfo.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Users\Pavel\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = <-loopback>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [QLBController] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Hotkey Support\QLBController.exe /start
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UVS10 Preload] C:\Program Files (x86)\Ulead Systems\Ulead VideoStudio SE DVD\uvPL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [BlazeServoTool] "C:\Program Files (x86)\BlazeVideo\BlazeDTV 6.0\MediaDetector.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotPostWindows10UpgradeReInstall] "C:\Program Files\Common Files\AV\Spybot - Search and Destroy\Test.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SpUninstallDeleteDir] rmdir /s /q "\SearchProtect" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SpUninstallDeleteDir] rmdir /s /q "\SearchProtect" (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call settings - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: BsHelpCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BsHelpCS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: hpHotkeyMonitor - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Hotkey Support\HPHotkeyMonitor.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\stlang64.dll,-10122 (STacSV) - IDT, Inc. - C:\Program Files\IDT\WDM\STacSV64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9174 bytes

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích

Příspěvekod Orcus » 29 zář 2015 18:04

Odinstaluj Spybot - Search and Destroy. Jeho funkci zastane 99% antivirů.

Vyčisti systém CCleanerem

====================================================

Stáhni si zde DelFix
http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... e/9-delfix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

RudolfIV
Level 2
Level 2
Příspěvky: 170
Registrován: duben 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - stejná vyskakující okna ve všech prohlížečích  Vyřešeno

Příspěvekod RudolfIV » 29 zář 2015 18:17

Dik, dik, dik, zavírám téma, vyřešeno.


# DelFix v1.011 - Logfile created 29/09/2015 at 18:14:25
# Updated 18/08/2015 by Xplode
# Username : Pavel - NB_PAVEL
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #193 [Naplánovaný kontrolní bod | 09/06/2015 16:25:46]
Deleted : RP #194 [Naplánovaný kontrolní bod | 09/15/2015 20:38:19]
Deleted : RP #195 [Naplánovaný kontrolní bod | 09/23/2015 16:25:01]
Deleted : RP #196 [avast! antivirus system restore point | 09/26/2015 22:41:03]
Deleted : RP #197 [JRT Pre-Junkware Removal | 09/27/2015 20:04:34]
Deleted : RP #198 [zoek.exe restore point | 09/28/2015 19:39:46]

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů