nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd) Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 30 pro 2015 16:02

Zdravím :smile: Notebook se pomaleji načítá z hybernace, z přepínání mezi hrou a chromem, než se přepnu na jinou lištu v chromu, také to trvá...po nějaké době se to ustálí a vše zas jede svižně, ale mívá to delší odezvu, kterou to vůbec nemělo. Pokaždé, když je to pomalejší, tak mi svítí dioda starého hdd (na kterém není nic nainstalováno), i při buzení z hybernace, předtím ta dioda občas problikla...Házím log a předem děkuji :smile:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:58:49, on 30. 12. 2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18123)

FIREFOX: 39.0.3 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\OFFICE15\CSISYNCCLIENT.EXE
C:\Users\perne_000\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe
C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files (x86)\USB Camera\VM331STI.EXE
C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\iDailyDiary\iDD.exe
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\Uplay.exe
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\UplayWebCore.exe
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\UplayWebCore.exe
C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.Systray.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\AIMP3\AIMP3.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.4645\Agent.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Messenger for Desktop\Messenger.exe
C:\Program Files (x86)\Messenger for Desktop\Messenger.exe
C:\Program Files (x86)\Messenger for Desktop\Messenger.exe
C:\Program Files (x86)\Messenger for Desktop\Messenger.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
F:\Stahování\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [Dolby Advanced Audio v2] "C:\Program Files (x86)\Dolby Advanced Audio v2\pcee4.exe" -autostart
O4 - HKLM\..\Run: [331BigDog] C:\Program Files (x86)\USB Camera\VM331STI.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Avira SystrayStartTrigger] C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.SystrayStartTrigger.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LifeCam] "C:\Program Files (x86)\Microsoft LifeCam\LifeExp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Facebook Update] "C:\Users\perne_000\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver
O4 - HKCU\..\Run: [f.lux] "C:\Users\perne_000\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - Startup: Send to OneNote.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\MSOSB.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira Mail Protection (AntiVirMailService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avmailc7.exe
O23 - Service: Avira Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\sched.exe
O23 - Service: Avira Real-Time Protection (AntiVirService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avguard.exe
O23 - Service: Avira Web Protection (AntiVirWebService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avwebg7.exe
O23 - Service: Avira Service Host (Avira.ServiceHost) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.ServiceHost.exe
O23 - Service: BitComet Disk Boost Service (BITCOMET_HELPER_SERVICE) - www.BitComet.com - C:\Program Files (x86)\BitComet\tools\BitCometService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService1.0.0.0) - Unknown owner - C:\Windows\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12938 bytes
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Reklama
Uživatelský avatar
eda220
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 724
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod eda220 » 30 pro 2015 16:52

Tvůj primární disk je SSD? Jak velkou má kapacitu a jak moc je zaplněný? Stahuješ na něj a instaluješ vše, nebo používáš např. na fotky/hudbu/filmy druhý plotnový disk?

Jsi tady dost dlouho, aby jsi věděl, že v této sekci nemáš co dělat, pokud nepotřebuješ pomoc, ale ne na to, aby jsi radil. Přečti si pravidla tohoto fóra a také je respektuj! Pic
Notebook : Intel Core i3 3110M 2.4 GHz | RAM 6GB | LENOVO G500 | AMD Radeon HD 8750M 2GB | Win 10 Pro 64-bit

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod jaro3 » 30 pro 2015 17:29

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 30 pro 2015 18:51

eda220 píše:Tvůj primární disk je SSD? Jak velkou má kapacitu a jak moc je zaplněný? Stahuješ na něj a instaluješ vše, nebo používáš např. na fotky/hudbu/filmy druhý plotnový disk?

Ano, primární je ssd 230Gb hyperx. Mám na něm 50Gb volných. Stahuju na druhý plotnový disk, vše instaluju na ssd. Doteď nebyl žádný problém (byl jsem překvapený, jak je všechno ihned a k plotnovému bych se nikdy nevrátil :lol: )
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Orcus » 30 pro 2015 19:53

Dodej prosím logy, Eda si napíše s Tebou SZ, protože v cizích témat v HJT nemá co dělat. :-) Děkuji.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pic » 30 pro 2015 21:10

To - Pernee44 - přišel jsi si pro radu, nebo diskutovat? HiJackThis není k žádné diskuzi určen.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 30 pro 2015 22:50

# AdwCleaner v5.027 - Logfile created 30/12/2015 at 22:47:22
# Updated 30/12/2015 by Xplode
# Database : 2015-12-30.1 [Server]
# Operating system : Windows 8.1 (x64)
# Username : perne_000 - PERNEE-PC
# Running from : C:\Users\perne_000\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****

[C:\Users\perne_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : istart.webssearches.com
[C:\Users\perne_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : webssearches
[C:\Users\perne_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : pdf-tools.en.softonic.com

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [938 bytes] ##########
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 30 pro 2015 22:57

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 30. 12. 2015
Čas skenování: 22:52
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.0.1024
Databáze malwaru: v2015.12.30.05
Databáze rootkitů: v2015.12.26.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 8.1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: perne_000

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 346555
Uplynulý čas: 4 min, 35 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod jerabina » 30 pro 2015 23:18

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 30 pro 2015 23:52

# AdwCleaner v5.027 - Logfile created 30/12/2015 at 23:50:14
# Updated 30/12/2015 by Xplode
# Database : 2015-12-30.1 [Server]
# Operating system : Windows 8.1 (x64)
# Username : perne_000 - PERNEE-PC
# Running from : C:\Users\perne_000\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


*************************

:: "Tracing" keys removed
:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [658 bytes] ##########


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.1 (11.24.2015)
Operating System: Windows 8.1 x64
Ran by perne_000 (Administrator) on st 30. 12. 2015 at 23:53:22,48
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 4

Successfully deleted: C:\Users\perne_000\AppData\Local\crashrpt (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\perne_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage-journal (File)
Successfully deleted: C:\Users\perne_000\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage (File)
Successfully deleted: C:\Windows\prefetch\DRIVER.EXE-38A178DC.pf (File)



Registry: 1

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 30. 12. 2015 at 23:54:53,48
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod Pernee44 » 31 pro 2015 00:11

RogueKiller V11.0.5.0 (x64) [Dec 28 2015] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8.1 (6.3.9600) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : perne_000 [Práva správce]
Started from : C:\Users\perne_000\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 12/31/2015 00:04:38

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4A6A7A9E-F711-48D7-86A8-628A321CB9DC} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AE825DAF-60FF-4FB2-9FB1-4DFD0FAE4759} | DhcpNameServer : 192.168.168.1 79.98.156.2 79.98.152.2 ([-][X][X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4A6A7A9E-F711-48D7-86A8-628A321CB9DC} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AE825DAF-60FF-4FB2-9FB1-4DFD0FAE4759} | DhcpNameServer : 192.168.168.1 79.98.156.2 79.98.152.2 ([-][X][X]) -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: KINGSTON SHFS37A240G +++++
--- User ---
[MBR] 0b87d71e6e3fe9199ff36a2fd77f5b79
[BSP] 0cbc37ed6b909dd6d37052173fe92b2f : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 350 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 718848 | Size: 228584 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] aef0902dab2d0a819c655b9b7d0d99fd
[BSP] 15fc16227e8fccae680f59a76c9e4889 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 350 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 718848 | Size: 249650 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 512002048 | Size: 300000 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
3 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 1126404094 | Size: 403867 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: nb po 5 měsících pomalý (jako kdybych šel zpět z ssd na hdd)

Příspěvekod jaro3 » 31 pro 2015 09:21

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:

- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti