Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 úno 2016 18:06

Prosím o kontrolu logu.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:04:09, on 23.2.2016
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

FIREFOX: 43.0.4 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Elaborate Bytes\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgrsx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgnsx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgfws.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgemcx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgcsrvx.exe
C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files\AVG\AVG2015\avuirunnerx.exe" C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VirtualCloneDrive] "C:\Program Files\Elaborate Bytes\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

--
End of file - 4131 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 23 úno 2016 19:03

1) Aktualizuj si AVG na novou verzi.
2) Nainstaluj si Service Pack 3 pro Windows XP.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na tlačítko "Logfile" načež se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
- Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:

Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware
Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec

- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 25 úno 2016 17:10

# AdwCleaner v5.036 - Logfile created 25/02/2016 at 17:08:38
# Updated 22/02/2016 by Xplode
# Database : 2016-02-24.1 [Server]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 2 (x86)
# Username : Luděk - LUDEK-PC
# Running from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\AdwCleaner.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****

Folder Found : C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avg_Update_0215avi
Folder Found : C:\Documents and Settings\Luděk\Data aplikací\Avg_Update_0215avi

***** [ Files ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [798 bytes] - [25/02/2016 17:08:38]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [870 bytes] ##########

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 25 úno 2016 17:24

Po vyčištění si dám jiný antivir, takže AVG asi nemá cenu teď aktualizovat.
SP3 doinstaluji.

MBAM však nemůžu spustit ani v nouzovém režimu, už při instalaci to psalo hodně errorů a interních chyb, instalace však proběhla až do konce. Při spuštění (i v nouz. režimu) to píše hlášku "V aplikace Malwarebytes' Anti-Malware došlo k problému a je třeba ji zavřít."

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 25 úno 2016 21:38

V pořádku, MBAM blbne na Windows XP.

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 26 úno 2016 14:55

# AdwCleaner v5.036 - Logfile created 26/02/2016 at 14:45:34
# Updated 22/02/2016 by Xplode
# Database : 2016-02-24.1 [Server]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 2 (x86)
# Username : Luděk - LUDEK-PC
# Running from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\AdwCleaner.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****

[-] Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avg_Update_0215avi
[-] Folder Deleted : C:\Documents and Settings\Luděk\Data aplikací\Avg_Update_0215avi

***** [ Files ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


*************************

:: "Tracing" keys removed
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [902 bytes] - [26/02/2016 14:45:34]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [948 bytes] - [25/02/2016 17:08:38]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1020 bytes] - [26/02/2016 14:44:47]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1119 bytes] ##########

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 26 úno 2016 15:00

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.3 (02.09.2016)
Operating System: Microsoft Windows XP x86
Ran by Luděk (Administrator) on pá 26.02.2016 at 14:57:55,50
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 9

Successfully deleted: C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\58EYR1G7 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\I2Q04MZR (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\LPBI1Z3V (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q9ABU4EX (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Program Files\GUM6F.tmp (File)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\System32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\58EYR1G7 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\System32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\I2Q04MZR (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\System32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\LPBI1Z3V (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\WINDOWS\System32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q9ABU4EX (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 1

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search\\SearchAssistant (Registry Value)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on pá 26.02.2016 at 14:58:25,95
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 26 úno 2016 15:11

RogueKiller mi nejde spustit, nepomůže ani přejmenování.

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 26 úno 2016 21:11

Zkus ho provést v nouzovém režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 28 úno 2016 19:01

RogueKiller nejde spustit ani v nouzovém režimu.

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 28 úno 2016 19:54

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 29 úno 2016 17:13

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Luděk on po 29.02.2016 at 16:59:28,62.
Systém Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 3 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2016-02-29-145156.log 2031 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Documents and Settings\LUDK~1\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\ec0ktklq.default-1456494817250\prefs.js:

Added to C:\Documents and Settings\LUDK~1\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\ec0ktklq.default-1456494817250\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308} deleted
C:\WINDOWS\002926_.tmp deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Documents and Settings\LUDK~1\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\ec0ktklq.default-1456494817250
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}"="C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension" [08.08.2015 16:11]

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Documents and Settings\Luděk\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\ec0ktklq.default-1456494817250
D33D39A318AEA70691CED7530E2D9DF9 - C:\Program Files\Windows Media Player\npdsplay.dll - Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library
CFBC726A1712BD8DC9914EA06DBCE20B - C:\Program Files\Windows Media Player\npwmsdrm.dll - Microsoft® DRM
7E54D1EC87CE306CB1A26CE59AFE6E37 - C:\Program Files\Windows Media Player\npdrmv2.dll - Microsoft® DRM
414C3EEDE19AB68F10AE6B98CB7FA523 - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
359522AF09FC088F5D8F68381F70F6B5 - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin2.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
8AF702F62DA01D1B37F1A38035760049 - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin3.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
C6E707E8E9198C33CE3ABF5001622986 - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin4.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
98C32FE5BD575B13BDD6C347FCBB28A4 - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin5.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
6CA6D643F830CBCD23DC67E07D84505E - C:\Program Files\QuickTime\Plugins\npqtplugin6.dll - QuickTime Plug-in 6.0.2
21FF3F07336CE4F8DF6AF1746BC26AAB - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\browser\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
E0BCE90537E4A41AF36D5BDD5963A09D - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\AIR\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
AF8A94BCB98C299C49B28CC12EBC0ED2 - C:\Program Files\Google\Update\1.3.29.5\npGoogleUpdate3.dll - Google Update
AB87EEFFD18F2BAAFC274E7075EA6C67 - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\NPWPF.dll - Windows Presentation Foundation / Windows Presentation Foundation
F3B0E300AFC94E1A775A2D935A7D384F - C:\WINDOWS\system32\Adobe\Director\np32dsw_1207148.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
6FE651F6E3025AD51CC1D54913AEEADC - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_20_0_0_306.dll - Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 46.0.2490.86



==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl]
"(Default)"="http://search.msn.com/results.asp?q=%s"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl]
"(Default)"="http://search.msn.com/results.asp?q=%s"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences.bad was reset successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Steam deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\temp\acrord32_sbx\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\ec0ktklq.default-1456494817250\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=3 folders=1 34966847 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Temp emptied successfully
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\temp emptied successfully
C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\temp will be emptied at reboot
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\DOCUME~1\LUDK~1\LOCALS~1\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
C:\RECYCLER successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted

==== EOF on po 29.02.2016 at 17:09:41,95 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 hostů