Kontrola logu - problém s WU Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 11 čer 2016 09:36

Prosím o kontrolu logu, zlobí Windows Update, po spuštění stále vyhledává, děje se tak po nainstalování nového WU agenta, ale netuším jestli to s tím souvisí. Spíš jestli počítač není náhodou napadený.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 9:36:14, on 11.6.2016
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17840)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Hotkey\HControlUser.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ADSMTray.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Tomáš\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://asus.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Pomocník pro přihlášení ke službě Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateLBPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\LabelPrint\2.5"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [HControlUser] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Hotkey\HControlUser.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATKOSD2] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
O4 - HKLM\..\Run: [ATKMEDIA] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Media\DMedia.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Setwallpaper] c:\programdata\SetWallpaper.cmd
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Global Startup: FancyStart daemon.lnk = ?
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/ ... 1080893825
O23 - Service: ADSM Service (ADSMService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ADSMSrv.exe
O23 - Service: AFBAgent - Unknown owner - C:\Windows\system32\FBAgent.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - Unknown owner - C:\Program Files\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Avast Firewall (avast! Firewall) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Oberon Media Game Console service (OberonGameConsoleService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Asus\Game Park\GameConsole\OberonGameConsoleService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SRS Volume Sync Service (SRS_VolSync_Service) - SRS Labs, Inc. - C:\Program Files\SRS Labs\SRS Premium Sound\SRS_VolSync.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 8999 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod jaro3 » 11 čer 2016 14:46

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

proš zakládáš stejná temata? Ty ostatní smaž!!
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 11 čer 2016 16:41

# AdwCleaner v5.119 - Log vytvořen 11/06/2016 v 16:37:27
# Aktualizováno 30/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-06-10.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Uživatelské jméno : Tomáš - ASUS
# Spuštěno z : C:\Users\Tomáš\Desktop\adwcleaner_5.119.exe
# Nastavení : Sken
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****


***** [ Soubory ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Registry ] *****

Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{649CCF8F-C1C9-4275-88B7-31CA8B31154C}
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F44DC845-F9E1-4907-8D9C-1472F72E8326}
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
Hodnota Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}]
Hodnota Nalezeno : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}]

***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1397 bytů] - [11/06/2016 16:37:27]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1470 bytů] ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod jaro3 » 11 čer 2016 17:41

A Malwarebytes' Anti-Malware?

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 11 čer 2016 18:24

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 11.6.2016
Čas skenování: 18:12
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.06.11.03
Databáze rootkitů: v2016.05.27.01
Licence: Zkušební verze
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Tomáš

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 279050
Uplynulý čas: 9 min, 34 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 11 čer 2016 18:34

# AdwCleaner v5.119 - Log vytvořen 11/06/2016 v 18:29:29
# Aktualizováno 30/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-06-10.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Uživatelské jméno : Tomáš - ASUS
# Spuštěno z : C:\Users\Tomáš\Desktop\adwcleaner_5.119.exe
# Nastavení : Čištění
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****


***** [ Soubory ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Registry ] *****

[-] Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
[-] Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{649CCF8F-C1C9-4275-88B7-31CA8B31154C}
[-] Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F44DC845-F9E1-4907-8D9C-1472F72E8326}
[-] Klíč Smazáno : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
[-] Klíč Smazáno : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}
[-] Hodnota Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}]
[-] Hodnota Smazáno : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068}]

***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

:: "Tracing" klíče smazány
:: Nastavení Winsock vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1531 bytů] - [11/06/2016 18:29:29]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1549 bytů] - [11/06/2016 16:37:27]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1622 bytů] - [11/06/2016 18:26:42]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1750 bytů] ##########

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 11 čer 2016 18:55

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Tom ç (Administrator) on so 11.06.2016 at 18:39:11,31
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 8

Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\10WD42AZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\DQ6NR4T9 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\HLSLTNF6 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom ç\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\WBCYM7E3 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\10WD42AZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\DQ6NR4T9 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\HLSLTNF6 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\WBCYM7E3 (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 11.06.2016 at 18:47:17,46
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod jaro3 » 12 čer 2016 09:37

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 13 čer 2016 18:38

RogueKiller V12.3.3.0 (x64) [Jun 13 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Tomá? [Administrator]
Started from : C:\Users\Tomá?\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mode : Scan -- Date : 06/13/2016 18:13:47

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 11 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | Setwallpaper : c:\programdata\SetWallpaper.cmd [x] -> Found
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://asus.msn.com -> Found
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://asus.msn.com -> Found
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Found
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Found

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST950032 5AS SATA Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] b550ba66f4e9154bd4715ab18b18bedc
[BSP] ba7218981e13a587b0937e6cd93cfb0a : HP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] FAT32-LBA (0x1c) [HIDDEN!] Offset (sectors): 2048 | Size: 14998 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 30717952 | Size: 119235 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 274911232 | Size: 342705 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod jaro3 » 14 čer 2016 09:03

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 14 čer 2016 16:59

RogueKiller V12.3.3.0 (x64) [Jun 13 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Tomá? [Administrator]
Started from : C:\Users\Tomá?\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mode : Delete -- Date : 06/14/2016 16:56:28

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 11 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | Setwallpaper : c:\programdata\SetWallpaper.cmd [x] -> Deleted
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://asus.msn.com -> Replaced (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://asus.msn.com -> Replaced (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Replaced (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Replaced (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71EAEFD9-DA29-4DDD-842E-590DB1D9D615} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Replaced ()

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST950032 5AS SATA Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] b550ba66f4e9154bd4715ab18b18bedc
[BSP] ba7218981e13a587b0937e6cd93cfb0a : HP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] FAT32-LBA (0x1c) [HIDDEN!] Offset (sectors): 2048 | Size: 14998 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 30717952 | Size: 119235 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 274911232 | Size: 342705 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Tomister
nováček
Příspěvky: 45
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - problém s WU

Příspěvekod Tomister » 14 čer 2016 17:41

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Tom ç on Łt 14.06.2016 at 17:02:16,70.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\TOM~1\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

14.6.2016 17:03:25 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\TomTom DesktopSuite deleted successfully
C:\Program Files\Google deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-2271334985-86060569-3810018651-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\{2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sljlxrfn.default\prefs.js:

Added to C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sljlxrfn.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\TomTom DesktopSuite not found
C:\PROGRA~2\Windows Live SkyDrive deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sljlxrfn.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [17.04.2016 13:48]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [17.04.2016 13:48]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\TOM~1\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\sljlxrfn.default
- Map status indicator - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com
- TomTom HOME default theme - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\baseTheme@tomtom.com

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChromeSp.crx[17.04.2016 13:48]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[17.04.2016 13:48]


==== Chromium Fix ======================

C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.olark.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.olark.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=6 folders=1 347537 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\TOM~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on Łt 14.06.2016 at 17:37:46,39 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 132 hostů