Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 20 srp 2016 22:05

Ahoj, prosil bych o kontrolu logu a následné možné řešení problému/ů. Dnes mi při používání chromu po nějakém čase vyskočila spotřeba všech 16gb ram na 100% a to samé systémový SSD disk. Po vypnutí všech používaných programů se nic nezměnilo.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:03:10, on 20.08.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0545)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSAdminAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Bloody6\Bloody6\Bloody6.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-ui.exe
C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\KinoniTask.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-connect.exe
C:\PROGRA~2\RAPTRI~1\Raptr\raptr.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-daemon.exe
C:\PROGRA~2\RAPTRI~1\Raptr\raptr_im.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Users\Kuba\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer15.msn.com/?pc=ACTE
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://acer15.msn.com/?pc=ACTE
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] "C:\Program Files (x86)\Raptr Inc\Raptr\raptrstub.exe" --startup
O4 - HKLM\..\Run: [KinoniTask] C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\KinoniTask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [EPSONE4913C (Epson Stylus SX430)] C:\WINDOWS\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIHAE.EXE /FU "C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp\E_SDBDF.tmp" /EF "HKCU"
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [BlueStacks Agent] C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Bloody2] "C:\Program Files (x86)\Bloody6\Bloody6\Bloody6.exe" Minimum
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: Synology Cloud Station Backup.lnk = C:\Program Files (x86)\Synology\CloudStationBackup\bin\launcher.exe
O9 - Extra button: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\SmartPrint\smartprintsetup.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: SmartPrint - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\SmartPrint\smartprintsetup.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AtherosSvc - Qualcomm Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: BlueStacks Android Service (BstHdAndroidSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Service.exe
O23 - Service: BlueStacks Log Rotator Service (BstHdLogRotatorSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-LogRotatorService.exe
O23 - Service: BlueStacks Plus Android Service (BstHdPlusAndroidSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Plus-Service.exe
O23 - Service: Cloud Station Backup VSS Service x64 - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Synology\CloudStationBackup\bin\vss-service-x64.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IntelCpHDCPSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Dolby DAX2 API Service (DAX2API) - Unknown owner - C:\Program Files\Dolby\Dolby DAX2\DAX2_API\DolbyDAX2API.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\HPSIsvc.exe (file missing)
O23 - Service: HuaweiHiSuiteService64.exe - Unknown owner - C:\ProgramData\HandSetService\HuaweiHiSuiteService64.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isa.exe
O23 - Service: Intel SST Parameter Service (IntelSSTSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IntelSSTAPO\ParameterService\ParameterService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Security Assist Helper (isaHelperSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isaHelperService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Killer Service V2 - Rivet Networks - C:\Program Files\Killer Networking\Network Manager\KillerService.exe
O23 - Service: Kinoni Remote Desktop (KinoniRemoteDesktop) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\service.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe,-200 (NAUpdate) - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Predator Service (PSSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSSvc.exe
O23 - Service: Quick Access Local Service (QALSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Quick Access\QALSvc.exe
O23 - Service: Quick Access Service (QASvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Quick Access\QASvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvscpapisvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: Thunderbolt(TM) Service (ThunderboltService) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Thunderbolt Software\tbtsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: User Experience Improvement Program (UEIPSvc) - acer - C:\Program Files\Acer\User Experience Improvement Program\Framework\UBTService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: UsbClientService - Unknown owner - D:\Program Files (x86)\Synology\Assistant\UsbClientService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Extreme Tuning Utility Service (XTU3SERVICE) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Extreme Tuning Utility\XtuService.exe

--
End of file - 13474 bytes
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod jaro3 » 21 srp 2016 10:31

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 21 srp 2016 13:47

# AdwCleaner v6.000 - *Logfile created 21/08/2016 *at 13:25:58
# *Updated on 12/08/2016 by ToolsLib
# *Database : 2016-08-21.1 [*Server]
# *Operating System : Windows 10 Home (X64)
# *Username : Kuba - LAPTOP-6DAADBU6
# *Running from : C:\Users\Kuba\Desktop\adwcleaner_6.000.exe
# *Mode: Scan
# *Support : https://toolslib.net/forum



***** [ *Services ] *****

*No malicious services found.


***** [ *Folders ] *****

*No malicious folders found.


***** [ *Files ] *****

*No malicious files found.


***** [ DLL ] *****

*No malicious DLLs found.


***** [ WMI ] *****

*No malicious keys found.


***** [ *Shortcuts ] *****

*No infected shortcut found.


***** [ *Scheduled tasks ] *****

*Task Found: ACC
*Task Found: Software Update Application


***** [ *Registry ] *****

*Key Found: HKU\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\PRODUCTSETUP
*Key Found: HKU\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\csastats
*Key Found: HKCU\Software\PRODUCTSETUP
*Key Found: HKCU\Software\csastats


***** [ *Web browsers ] *****

*No malicious Firefox based browser items found.
*No malicious Chromium based browser items found.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1392 *Bytes] - [21/08/2016 13:25:58]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1466 *Bytes] ##########




Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 21.08.2016
Čas skenování: 13:41
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.08.21.05
Databáze rootkitů: v2016.08.15.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Kuba

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 311745
Uplynulý čas: 4 min, 5 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 1
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\SOFTWARE\csastats, , [4d6ca6a7f9a14ee86d48b94146bd16ea],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod Orcus » 21 srp 2016 17:50

- Spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- Po proběhnutí programu, se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

====================================================

- Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
- Klikni na „ Smazat“
- Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- Počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 21 srp 2016 18:52

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 21.08.2016
Čas skenování: 18:21
Protokol: mbam.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.08.21.06
Databáze rootkitů: v2016.08.15.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Kuba

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 312218
Uplynulý čas: 3 min, 58 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 1
PUP.Optional.InstallCore, HKU\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\SOFTWARE\csastats, Do karantény, [8a301e2fbcde21157c3953a7c73c9d63],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

# AdwCleaner v6.000 - *Logfile created 21/08/2016 *at 18:31:05
# *Updated on 12/08/2016 by ToolsLib
# *Database : 2016-08-21.1 [*Server]
# *Operating System : Windows 10 Home (X64)
# *Username : Kuba - LAPTOP-6DAADBU6
# *Running from : C:\Users\Kuba\Desktop\adwcleaner_6.000.exe
# *Mode: Clean
# *Support : https://toolslib.net/forum



***** [ *Services ] *****



***** [ *Folders ] *****



***** [ *Files ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ *Shortcuts ] *****



***** [ *Scheduled Tasks ] *****

[-] *Task deleted: ACC
[-] *Task deleted: Software Update Application


***** [ *Registry ] *****

[-] *Key deleted: HKU\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\PRODUCTSETUP
[#] *Key deleted on reboot: HKCU\Software\PRODUCTSETUP


***** [ *Browsers ] *****



*************************

:: *"Tracing" keys deleted
:: *Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [975 *Bytes] - [21/08/2016 18:31:05]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1398 *Bytes] - [20/08/2016 21:39:25]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1355 *Bytes] - [21/08/2016 18:30:27]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1196 *Bytes] ##########


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.7 (07.03.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Kuba (Administrator) on 21.08.2016 at 18:27:14,46
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 4

Successfully deleted: C:\ProgramData\iobit\driver booster (Folder)
Successfully deleted: C:\ProgramData\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kuba\AppData\Local\crashrpt (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\iobit\driver booster (Folder)



Registry: 1

Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 21.08.2016 at 18:28:43,40
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RogueKiller V12.4.4.0 (x64) [Aug 16 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Kuba [Práva správce]
Started from : C:\Users\Kuba\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/21/2016 18:49:51

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: NVMe SAMSUNG MZVPV256 +++++
--- User ---
[MBR] 9e578842cfd0bfe711f8c42c541e7105
[BSP] 023553e3642d644a56e96e66ff098035 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 206848 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 239616 | Size: 243581 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 499093504 | Size: 500 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

+++++ PhysicalDrive1: HGST HTS721010A9E630 +++++
--- User ---
[MBR] 0ee9b6cc9bd76c2b47e721cc6dac9bd9
[BSP] 05c4dd51bbf6a12d524a4ea20aa81669 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod jaro3 » 22 srp 2016 09:15

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 22 srp 2016 14:19

RogueKiller V12.5.0.0 (x64) [Aug 22 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Kuba [Práva správce]
Started from : C:\Users\Kuba\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 08/22/2016 11:52:21 (Duration : 00:13:45)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] cloud-backup-daemon.exe(6444) -- C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-daemon.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1118565383-466554294-2369541770-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://acer15.msn.com/?pc=ACTE -> Nahrazeno (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nenahrán [0x20]) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: NVMe SAMSUNG MZVPV256 +++++
--- User ---
[MBR] 9e578842cfd0bfe711f8c42c541e7105
[BSP] 023553e3642d644a56e96e66ff098035 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 206848 | Size: 16 MB
2 - Basic data partition | Offset (sectors): 239616 | Size: 243581 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 499093504 | Size: 500 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

+++++ PhysicalDrive1: HGST HTS721010A9E630 +++++
--- User ---
[MBR] 0ee9b6cc9bd76c2b47e721cc6dac9bd9
[BSP] 05c4dd51bbf6a12d524a4ea20aa81669 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Kuba on 22.08.2016 at 12:16:57,49.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Kuba\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

22.08.2016 12:17:16 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\Adobe deleted successfully
C:\PROGRA~3\BlueStacksSetup deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\HiSuiteOuc deleted successfully
C:\PROGRA~3\SlySoft deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\Adobe not found
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Adobe deleted
C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Virtual Desktop deleted
C:\PROGRA~3\Adobe deleted
C:\Users\Kuba\.android deleted
C:\PROGRA~3\Elcomsoft Password Recovery deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted
C:\Users\Kuba\AppData\LocalLow\Unity deleted
"C:\WINDOWS\Installer\8ad77b1.msi" deleted
"C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\PlaysTV\playstv.cfg" deleted
"C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\IObit" deleted
"C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\PlaysTV" deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"wrc@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF" [07.05.2016 18:39]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"quickprint@hp.com"="C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\SmartPrint\QPExtension" [26.01.2011 15:27]

==== Chromium Look ======================


Chrome Media Router - Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_toolbar.yahoo.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_toolbar.yahoo.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_adserver.adtech.de_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_adserver.adtech.de_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_d10lpsik1i8c69.cloudfront.net_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_d10lpsik1i8c69.cloudfront.net_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_d22j4fzzszoii2.cloudfront.net_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_d22j4fzzszoii2.cloudfront.net_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E}"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E}] not found

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\SearchScopes\{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=PRACE1&src=IE11TR&pc=ACTE
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{400BE03C-9B04-4EB6-8C98-67F3491E1E1E} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=PRACE1&src=IE11TR&pc=ACTE
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\362F5AEF7F9235C46BBE967F4B6DC167 deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{FEA5F263-29F7-4C53-B6EB-69F7B4D61C76} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\362F5AEF7F9235C46BBE967F4B6DC167 deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=85 folders=76 240997969 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 22.08.2016 at 14:02:44,15 ======================


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:17:41, on 22.08.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0545)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\SysWOW64\notepad.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSAdminAgent.exe
C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe
C:\Program Files (x86)\Bloody6\Bloody6\Bloody6.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-ui.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-connect.exe
C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\KinoniTask.exe
C:\Users\Kuba\AppData\Local\CloudStationBackup\CloudStation.app\bin\cloud-backup-daemon.exe
C:\PROGRA~2\RAPTRI~1\Raptr\raptr.exe
C:\PROGRA~2\RAPTRI~1\Raptr\raptr_im.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Users\Kuba\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] "C:\Program Files (x86)\Raptr Inc\Raptr\raptrstub.exe" --startup
O4 - HKLM\..\Run: [KinoniTask] C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\KinoniTask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [EPSONE4913C (Epson Stylus SX430)] C:\WINDOWS\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIHAE.EXE /FU "C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp\E_SDBDF.tmp" /EF "HKCU"
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [BlueStacks Agent] C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Bloody2] "C:\Program Files (x86)\Bloody6\Bloody6\Bloody6.exe" Minimum
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: Synology Cloud Station Backup.lnk = C:\Program Files (x86)\Synology\CloudStationBackup\bin\launcher.exe
O9 - Extra button: HP Smart Print - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\SmartPrint\smartprintsetup.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: SmartPrint - {22CC3EBD-C286-43aa-B8E6-06B115F74162} - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\SmartPrint\smartprintsetup.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AtherosSvc - Qualcomm Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: BlueStacks Android Service (BstHdAndroidSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Service.exe
O23 - Service: BlueStacks Log Rotator Service (BstHdLogRotatorSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-LogRotatorService.exe
O23 - Service: BlueStacks Plus Android Service (BstHdPlusAndroidSvc) - BlueStack Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Plus-Service.exe
O23 - Service: Cloud Station Backup VSS Service x64 - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Synology\CloudStationBackup\bin\vss-service-x64.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IntelCpHDCPSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Dolby DAX2 API Service (DAX2API) - Unknown owner - C:\Program Files\Dolby\Dolby DAX2\DAX2_API\DolbyDAX2API.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\HPSIsvc.exe (file missing)
O23 - Service: HuaweiHiSuiteService64.exe - Unknown owner - C:\ProgramData\HandSetService\HuaweiHiSuiteService64.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isa.exe
O23 - Service: Intel SST Parameter Service (IntelSSTSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IntelSSTAPO\ParameterService\ParameterService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Security Assist Helper (isaHelperSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isaHelperService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Killer Service V2 - Rivet Networks - C:\Program Files\Killer Networking\Network Manager\KillerService.exe
O23 - Service: Kinoni Remote Desktop (KinoniRemoteDesktop) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Kinoni\Remote Desktop\service.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe,-200 (NAUpdate) - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Predator Service (PSSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\PredatorSense\PSSvc.exe
O23 - Service: Quick Access Local Service (QALSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Quick Access\QALSvc.exe
O23 - Service: Quick Access Service (QASvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Quick Access\QASvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvscpapisvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: Thunderbolt(TM) Service (ThunderboltService) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Thunderbolt Software\tbtsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: User Experience Improvement Program (UEIPSvc) - acer - C:\Program Files\Acer\User Experience Improvement Program\Framework\UBTService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: UsbClientService - Unknown owner - D:\Program Files (x86)\Synology\Assistant\UsbClientService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Extreme Tuning Utility Service (XTU3SERVICE) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Extreme Tuning Utility\XtuService.exe

--
End of file - 13389 bytes


Tak problém byl vlastně jen jednou a to ten jak jsem psal na začátku tématu, ale šlo mi o to zjistit proč se to vlastně dělo a případně tomu předcházet.
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod jaro3 » 23 srp 2016 09:10

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Možná to byla ta Anniversary Update..

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 23 srp 2016 21:20

# DelFix v1.013 - Logfile created 23/08/2016 at 21:18:45
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Kuba - LAPTOP-6DAADBU6
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\adwcleaner_6.000.exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Desktop\zoek.exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Downloads\AdwCleaner_exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Downloads\TFC (1).exe
Deleted : C:\Users\Kuba\Downloads\TFC.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #55 [Naplánovaný kontrolní bod | 08/18/2016 19:39:08]
Deleted : RP #56 [Nainstalováno rozhraní DirectX | 08/20/2016 01:04:46]
Deleted : RP #57 [JRT Pre-Junkware Removal | 08/21/2016 16:27:14]

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Co přesně je ten Anniversary Update, myslíš update Windows na nový build? Pokud ano, tak ten se doma stáhl pouze na jeden PC ze dvou, ostatní dva ho ani nenabízí.
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod jaro3 » 24 srp 2016 09:22

Jo myslím tu velkou aktualizaci.

Takže vše OK?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

zik9
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1039
Registrován: červenec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku

Příspěvekod zik9 » 24 srp 2016 10:30

Ok, ona prý měla i nějaká bezpečnostní okna, je to pravda? Možná proto se do nějakých pc nestáhla, protože to stopli?

Ano, snad na dlouho dobu, díky :)
Fractal Design Define S2 bílá // ASUS CROSSHAIR VI EXTREME - AMD X370 // AMD Ryzen 7 3700X // ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070Ti OC Edition, 12GB GDDR6X // G.SKILL 2x16 GB DDR4 3600Mhz Trident Z RGB NEO // ADATA XPG GAMMIX S11 Pro M.2 NVMe 1.3 - 1TB // Corsair RMx RM650x (v.2018) // Be quiet! Dark Rock PRO 4 // Windows 11 Pro // 49" ASUS XG49VQ
CZC https://bit.ly/30fHPMp

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Náhlé vytížení 100% ram a systémového disku  Vyřešeno

Příspěvekod Orcus » 24 srp 2016 16:02

Každý OS má bezpečnostní chyby.

Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 94 hostů