Ahoj,
nedávno jsem sestavil nové pc, udělal čistou instalaci, nainstaloval několik pro mě základních programů a od té doby mám pocit, že to nějak není ono. Vzhledem k tomu, že v pc skoro ještě nic nemám, tak se určitě nebráním ani radě abych přeinstaloval. Bohužel v logu se nevyznám tak bych byl vděčný, kdyby se na to někdo mrknul a dal mi zpětnou vazbu. Pocit, že něco není OK vzbudila modrá smrt po probuzení ze spánku, což se podle mě hned po sestavení a instalaci win nedělo, ale ruku do ohně za to nedám, tak mě napadlo jestli nejsou na vině nějaké brebery protože HW je podle mě v pořádku. Zkusil jsem PC projet s mwav a nalezl mi 159 kritických objektů. Log mi nejde přiložit, ale kdyžtak bych jej nějak zaslal. Kromě jednoho malware mi indikuje u 158 souborů trojan dropper. ESET Online scanner, ale nic nenalezl :(
Díky moc za rady!!!
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:16:44, on 11.10.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{E6931688-DA2B-4E16-8539-3D323D69C677}\AiChargerPlus.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite II\Remote GO!\AssistTools\WiFile\WiFileTransfer.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\IPC\AdobeIPCBroker.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ADS\Adobe Desktop Service.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CoreSync\CoreSync.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CCXProcess\CCXProcess.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CCXProcess\libs\node.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\HEX\Adobe CEF Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
F:\Marek\Downloads\hijackthis.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://acer13.msn.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS AiChargerPlus Execute] C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{E6931688-DA2B-4E16-8539-3D323D69C677}\AiChargerPlus.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS WiFi GO! FileTransfer Execute] C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite II\Remote GO!\AssistTools\WiFile\WiFileTransfer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage\2.0.1.213\ASUSWSLoader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {F27237D7-93C8-44C2-AC6E-D6057B9A918F} (JuniperSetupClientControl Class) - https://remote.dentsuaegis.com/dana-cac ... Client.cab
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: AdobeUpdateService - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ElevationManager\AdobeUpdateService.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASUS Com Service (asComSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AXSP\1.00.19\atkexComSvc.exe
O23 - Service: ASGT - Unknown owner - C:\Windows\SysWOW64\ASGT.exe
O23 - Service: ASUS HM Com Service (asHmComSvc) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AAHM\1.00.20\aaHMSvc.exe
O23 - Service: ASUS System Control Service (AsSysCtrlService) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AsSysCtrlService\1.00.13\AsSysCtrlService.exe
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage\2.0.1.213\AsusWSWinService.exe
O23 - Service: AsusFanControlService - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\AsusFanControlService\1.02.00\AsusFanControlService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: DTSAudioSvc - DTS, Inc - C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\DTSU2PAuSrv64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvscpapisvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
--
End of file - 11136 bytes
Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
- jerabina
- člen Security týmu
-
Level 6
- Příspěvky: 3647
- Registrován: březen 13
- Bydliště: Litoměřice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Ahoj, vítej na fóru PC-HELP!
Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.
===================================================
Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.
===================================================
Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
===================================================
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.
===================================================
Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.
===================================================
Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
===================================================
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod
Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.
HJT návod
Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Ahoj,
Díky moc za rady. Používám jen Chrome tak jsem ATF přeskočil. Posílám log z adwCleaner, druhý pošlu za chvilku.
# AdwCleaner v6.021 - Log soubor vytvořen 13/10/2016 na 08:56:36
# Aktualizováno dne 06/10/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-10-11.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Pro (X64)
# Uživatelské jméno : Marek - DESKTOP-EP1TTUG
# Beží od : C:\Users\Marek\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://toolslib.net/forum
***** [ Služby ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.
***** [ Adresáře ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé složky.
***** [ Soubory ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.
***** [ DLL ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL soubory.
***** [ WMI ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.
***** [ Zástupce ] *****
Žádné infikovaný zástupce nenalezen.
***** [ Plánovač úloh ] *****
Žádný nebezpečná úloha nenalezena.
***** [ Registry ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky registru.
***** [ Internetové prohlížeče ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox báze.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium báze.
*************************
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1222 Bajtů] - [13/10/2016 08:56:36]
########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1296 Bajtů] ##########
Díky moc za rady. Používám jen Chrome tak jsem ATF přeskočil. Posílám log z adwCleaner, druhý pošlu za chvilku.
# AdwCleaner v6.021 - Log soubor vytvořen 13/10/2016 na 08:56:36
# Aktualizováno dne 06/10/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-10-11.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Pro (X64)
# Uživatelské jméno : Marek - DESKTOP-EP1TTUG
# Beží od : C:\Users\Marek\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://toolslib.net/forum
***** [ Služby ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.
***** [ Adresáře ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé složky.
***** [ Soubory ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.
***** [ DLL ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL soubory.
***** [ WMI ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.
***** [ Zástupce ] *****
Žádné infikovaný zástupce nenalezen.
***** [ Plánovač úloh ] *****
Žádný nebezpečná úloha nenalezena.
***** [ Registry ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky registru.
***** [ Internetové prohlížeče ] *****
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox báze.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium báze.
*************************
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1222 Bajtů] - [13/10/2016 08:56:36]
########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1296 Bajtů] ##########
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
Datum skenování: 13.10.2016
Čas skenování: 9:02
Protokol:
Správce: Ano
Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.10.13.04
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto
OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Marek
Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 329217
Uplynulý čas: 2 min, 48 sek
Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto
Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
(end)
www.malwarebytes.org
Datum skenování: 13.10.2016
Čas skenování: 9:02
Protokol:
Správce: Ano
Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.10.13.04
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto
OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Marek
Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 329217
Uplynulý čas: 2 min, 48 sek
Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto
Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)
(end)
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43298
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
mwav nepoužívej!
Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html
Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html
Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Ahoj jaro3,
děkuji za všechny informace.
Sophos Virus Removal Tool nic nenalezl,log z Jukware removal tool posílám níže. Ted jdu na Rogue Killer a pak vložím log.
zatím moc děkuji.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by Marek (Administrator) on 13.10.2016 at 13:43:39,27
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
File System: 0
Registry: 0
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 13.10.2016 at 13:44:47,84
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
děkuji za všechny informace.
Sophos Virus Removal Tool nic nenalezl,log z Jukware removal tool posílám níže. Ted jdu na Rogue Killer a pak vložím log.
zatím moc děkuji.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by Marek (Administrator) on 13.10.2016 at 13:43:39,27
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
File System: 0
Registry: 0
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 13.10.2016 at 13:44:47,84
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Tak přikládám log z RogueKiller. Předem díky za zpětnou vazbu!
RogueKiller V12.7.1.0 (x64) [Oct 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marek [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/13/2016 13:52:08 (Duration : 00:15:36)
¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nalezeno
¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD1003FZEX-00K3CA0 +++++
--- User ---
[MBR] 72d802927eba00916c896a4d2a5b29a4
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
+++++ PhysicalDrive1: Samsung SSD 850 EVO 500GB +++++
--- User ---
[MBR] 5b2600847e5b247b2af35cd5a6c9294b
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 99 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1126400 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1159168 | Size: 476374 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
RogueKiller V12.7.1.0 (x64) [Oct 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marek [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/13/2016 13:52:08 (Duration : 00:15:36)
¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nalezeno
¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD1003FZEX-00K3CA0 +++++
--- User ---
[MBR] 72d802927eba00916c896a4d2a5b29a4
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
+++++ PhysicalDrive1: Samsung SSD 850 EVO 500GB +++++
--- User ---
[MBR] 5b2600847e5b247b2af35cd5a6c9294b
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 99 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1126400 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1159168 | Size: 476374 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
- Orcus
- člen Security týmu
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 10645
- Registrován: duben 10
- Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller
====================================================
Stáhni
Zoek.exe
a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:
Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
====================================================
Co problémy? + nový log z HJT
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller
====================================================
Stáhni
Zoek.exe
a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:
Kód: Vybrat vše
autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;
Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
====================================================
Co problémy? + nový log z HJT
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Ahoj Orcus,
Rogue Killer u mě vypadá trochu jinak než popisuješ viz print screen v příloze, ale log posílám. Oba vadné registry jsem dal odstranit. Jdu na Zoek.
RogueKiller V12.7.1.0 (x64) [Oct 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marek [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 10/15/2016 19:05:14 (Duration : 00:14:53)
¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD1003FZEX-00K3CA0 +++++
--- User ---
[MBR] 72d802927eba00916c896a4d2a5b29a4
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
+++++ PhysicalDrive1: Samsung SSD 850 EVO 500GB +++++
--- User ---
[MBR] 5b2600847e5b247b2af35cd5a6c9294b
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 99 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1126400 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1159168 | Size: 476374 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Rogue Killer u mě vypadá trochu jinak než popisuješ viz print screen v příloze, ale log posílám. Oba vadné registry jsem dal odstranit. Jdu na Zoek.
RogueKiller V12.7.1.0 (x64) [Oct 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com
Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Marek [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 10/15/2016 19:05:14 (Duration : 00:14:53)
¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3149732968-1996439057-2074903899-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://acer13.msn.com/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤
¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤
¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD1003FZEX-00K3CA0 +++++
--- User ---
[MBR] 72d802927eba00916c896a4d2a5b29a4
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
+++++ PhysicalDrive1: Samsung SSD 850 EVO 500GB +++++
--- User ---
[MBR] 5b2600847e5b247b2af35cd5a6c9294b
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 923648 | Size: 99 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1126400 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1159168 | Size: 476374 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 19-September-2016
Tool run by Marek on 15.10.2016 at 19:34:56,08.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Marek\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]
==== System Restore Info ======================
15.10.2016 19:35:29 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.
==== Reset Hosts File ======================
# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
127.0.0.1 localhost
==== Empty Folders Check ======================
C:\PROGRA~2\COMMON~1\MicroWorld deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
==== Deleting CLSID Registry Keys ======================
==== Deleting CLSID Registry Values ======================
==== Deleting Services ======================
==== Deleting Files \ Folders ======================
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
==== Chromium Look ======================
Google Chrome Version: 38.0.2125.92
Chrome Media Router - Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm
==== Chromium Fix ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
==== Set IE to Default ======================
Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================
HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02
==== Reset Google Chrome ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
==== Empty IE Cache ======================
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
==== Empty FireFox Cache ======================
No FireFox Profiles found
==== Empty Chrome Cache ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
==== Empty All Flash Cache ======================
No Flash Cache Found
==== Empty All Java Cache ======================
Java Cache cleared successfully
==== C:\zoek_backup content ======================
C:\zoek_backup (files=41 folders=45 43354977 bytes)
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot
==== After Reboot ======================
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp successfully emptied
==== Empty Recycle Bin ======================
C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
==== EOF on 15.10.2016 at 20:13:03,63 ======================
Tool run by Marek on 15.10.2016 at 19:34:56,08.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Marek\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]
==== System Restore Info ======================
15.10.2016 19:35:29 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.
==== Reset Hosts File ======================
# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
127.0.0.1 localhost
==== Empty Folders Check ======================
C:\PROGRA~2\COMMON~1\MicroWorld deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
==== Deleting CLSID Registry Keys ======================
==== Deleting CLSID Registry Values ======================
==== Deleting Services ======================
==== Deleting Files \ Folders ======================
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
==== Chromium Look ======================
Google Chrome Version: 38.0.2125.92
Chrome Media Router - Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm
==== Chromium Fix ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
==== Set IE to Default ======================
Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================
HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02
==== Reset Google Chrome ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
==== Empty IE Cache ======================
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Marek\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
==== Empty FireFox Cache ======================
No FireFox Profiles found
==== Empty Chrome Cache ======================
C:\Users\Marek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
==== Empty All Flash Cache ======================
No Flash Cache Found
==== Empty All Java Cache ======================
Java Cache cleared successfully
==== C:\zoek_backup content ======================
C:\zoek_backup (files=41 folders=45 43354977 bytes)
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot
==== After Reboot ======================
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp successfully emptied
==== Empty Recycle Bin ======================
C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
==== EOF on 15.10.2016 at 20:13:03,63 ======================
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43298
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu, mám podezření na trojan
Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html
Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html
Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů