prosím kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39523
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 26 dub 2019 21:27

Prosím, postupuj následujícím způsobem:
Otevřít poznámkový blok (Start => Všechny programy => Příslušenství => Poznámkový blok).
Prosím, zkopíruj do něj celý obsah níže.

Kód: Vybrat vše

Start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:4EE5E364 [137]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [472]
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\...\MountPoints2: {62f62fd3-eff6-11e8-828e-902b34a84e89} - "K:\HiSuiteDownLoader.exe"
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {BB90B9AC-080A-4CAA-A64D-C95580C343E7} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-09-09] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {F74185B5-7A13-4A54-A805-E2440D72665A} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004 -> {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} URL = hxxp://www.google.com/search?q={searchTerms}
CHR HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore

EmptyTemp:
End

(Můžeš použít funkci „vybrat vše“, klepni pravým tlačítkem myši na levé horní políčko v otevřeném poznámkovém bloku a zvol „ Vložit“).

Ulož jej na na plochu jako fixlist.txt


Spusťt FRST a stiskni tlačítko „Fix“ (Opravit) jen jednou a čekej.
Nástroj vypracuje log na ploše (Fixlog.txt), prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.

Stáhni si Memtest:

Políčko , ve kterém je napsáno:
All unused RAM , změň na 2048.
-dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.
V případě vyšších kapacit RAM je třeba Memtest spustit několikrát , pro 2GB ( jednotlivá největší kapacita RAM) 2x , pro 4GB 3x , pro 8Gb 4x ap.
poklepej na Memtest , pak znovu a znovu , do políček všech Memtestů napiš 2048 , pak dej u všech Memtestů "Start".


Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Uživatelský avatar
Varg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 684
Registrován: leden 07
Bydliště: Lamí hnízdo
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod Varg » 27 dub 2019 09:47

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 25.04.2019
Ran by Petr (27-04-2019 09:37:55) Run:1
Running from C:\Users\Petr\Desktop
Loaded Profiles: Petr (Available Profiles: Petr)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:4EE5E364 [137]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [472]
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\...\MountPoints2: {62f62fd3-eff6-11e8-828e-902b34a84e89} - "K:\HiSuiteDownLoader.exe"
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {BB90B9AC-080A-4CAA-A64D-C95580C343E7} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-09-09] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {F74185B5-7A13-4A54-A805-E2440D72665A} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004 -> {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} URL = hxxp://www.google.com/search?q={searchTerms}
CHR HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore

EmptyTemp:
End
*****************

Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\ProgramData\TEMP => ":4EE5E364" ADS removed successfully
C:\Users\Public\Shared Files => ":VersionCache" ADS removed successfully
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION => restored successfully
HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{62f62fd3-eff6-11e8-828e-902b34a84e89} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{62f62fd3-eff6-11e8-828e-902b34a84e89} => not found
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BB90B9AC-080A-4CAA-A64D-C95580C343E7}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BB90B9AC-080A-4CAA-A64D-C95580C343E7}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F74185B5-7A13-4A54-A805-E2440D72665A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F74185B5-7A13-4A54-A805-E2440D72665A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager" => not found
HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} => not found
HKU\S-1-5-21-3832753693-3646972138-179110667-1004\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki => removed successfully
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 10510336 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 108915738 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 118005619 B
Windows/system/drivers => 2980 B
Edge => 0 B
Chrome => 141246 B
Firefox => 0 B
Opera => 31405324 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 2708 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
NetworkService => 0 B
Petr => 4463683 B

RecycleBin => 2364764949 B
EmptyTemp: => 2.5 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 09:40:02 ====

Uživatelský avatar
Varg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 684
Registrován: leden 07
Bydliště: Lamí hnízdo
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod Varg » 27 dub 2019 09:48

Ahoj.

Ještě jdu na ten memtest.

Dnes opět samovolné vypnutí.
A taky při každém najetí pc mně hlásí že není puštěný firewall.
pustím a po restartu opět vypnuto.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39523
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 27 dub 2019 21:04

To vypadá na zdroj , CPU , GPU nebo ty paměti... Viry to není.
Doporučuji založit téma v sekci:
viewforum.php?f=7

nebo zkusit program OCCT.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Varg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 684
Registrován: leden 07
Bydliště: Lamí hnízdo
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod Varg » 28 dub 2019 13:45

Děkuji za pomoc.
Bohužel mem test se mně podařil pustit jen 3x když jsem najel 4 tak už mé pc přestalo pracovat úplně.
Stáhnu si to OCCT a pokusím se zeptat vedle.

Prosím mám odinstalovat všechny pomocné programy?
Nebo mně budou ještě k něčemu?

Ještě jednou děkuji za čas a ochotu.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39523
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 28 dub 2019 17:46

Stáhni si zde DelFix
Další odkazy:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7, 8 a10 musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

ostatní použité nástroje odinstaluj.

Memtest , ještě jedna varianta:
Memtest 86
http://www.memtest86.com/
klikni vlevo na Free Download , vyber:
ISO image for creating bootable CD (Windows - zip) , stáhni , rozbal , otevři , vypal třeba v programu:
http://www.slunecnice.cz/sw/active-iso-burner/
Vlož do mechaniky a nabootuj z něj.
Test udělej alespoň 8h ( přes noc).

http://www.memtest86.com/download.htm
http://www.eopcservis.cz/jak-otestovat-ram.html
http://www.memtest86.com/download.htm
http://www.memtest86.com/downloads/memt ... sb.img.zip

můžeš vyměnit zdroj za jiný , stejných parametrů?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Varg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 684
Registrován: leden 07
Bydliště: Lamí hnízdo
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod Varg » 28 dub 2019 21:48

# DelFix v1.013 - Logfile created 28/04/2019 at 21:45:49
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Petr - PETRMALENKA
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\zoek-results2018-05-23-181047.log
Deleted : C:\Users\Petr\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Petr\Downloads\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Petr\Downloads\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #21 [JRT Pre-Junkware Removal | 04/25/2019 18:53:57]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Uživatelský avatar
Varg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 684
Registrován: leden 07
Bydliště: Lamí hnízdo
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod Varg » 28 dub 2019 21:49

ten zdroj pokusím pořešit

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39523
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: prosím kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 29 dub 2019 17:41

dej vědět , nebo jdi do sekce problém s HW.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 host