Prosím o kontrolu logu + Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 26 lis 2010 20:29

Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli časté aktivitě pevného disku, díky.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:28:39, on 26.11.2010
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.7930.16406)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung SCX-4x21 Series\PSU\Scan2pc.exe
C:\Program Files (x86)\QIP\qip.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
C:\Users\Milan\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: FlashGetBHO - {b070d3e3-fec0-47d9-8e8a-99d4eeb3d3b0} - (no file)
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [WHITNEY_S2P] C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung SCX-4x21 Series\PSU\Scan2pc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\SysWOW64\IoctlSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 26 lis 2010 20:37

fix:
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: FlashGetBHO - {b070d3e3-fec0-47d9-8e8a-99d4eeb3d3b0} - (no file)
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jimmy3 » 26 lis 2010 20:45

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Verze databáze: 5194

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 9.0.7930.16406

26.11.2010 20:45:08
mbam-log-2010-11-26 (20-45-08).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Skenované objekty: 152885
Uplynulý čas: 3 minuta(y), 13 sekunda(y)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované datové položky registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované hodnoty registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované datové položky registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované soubory:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 26 lis 2010 21:18

Stáhni si OTL
na plochu. Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Výstup klikni na minimální výstup.Pod Běžné registry změň na Vše. Zatrhni Kontrola na havěť “LOP“ a Kontrola na havěť “ Purity“ . Klikni na Prohledat. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt

Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 26 lis 2010 22:20

OTL.txt jsem dal do přílohy pač se sem nevešel

EXTRAS.txt:

OTL Extras logfile created on: 26.11.2010 22:13:21 - Run 1
OTL by OldTimer - Version 3.2.17.3 Folder = C:\Users\Milan\Desktop
64bit- Ultimate Edition (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation
Internet Explorer (Version = 9.0.7930.16406)
Locale: 00000405 | Country: Česká republika | Language: CSY | Date Format: d.M.yyyy

2,00 Gb Total Physical Memory | 1,00 Gb Available Physical Memory | 55,00% Memory free
4,00 Gb Paging File | 3,00 Gb Available in Paging File | 67,00% Paging File free
Paging file location(s): ?:\pagefile.sys [binary data]

%SystemDrive% = C: | %SystemRoot% = C:\Windows | %ProgramFiles% = C:\Program Files (x86)
Drive C: | 34,18 Gb Total Space | 0,67 Gb Free Space | 1,95% Space Free | Partition Type: NTFS
Drive D: | 431,48 Gb Total Space | 0,13 Gb Free Space | 0,03% Space Free | Partition Type: NTFS

Computer Name: GAMER | User Name: Milan | Logged in as Administrator.
Boot Mode: Normal | Scan Mode: Current user | Include 64bit Scans
Company Name Whitelist: Off | Skip Microsoft Files: Off | No Company Name Whitelist: On | File Age = 30 Days

========== Extra Registry (SafeList) ==========


========== File Associations ==========

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<extension>]
.html[@ = Opera.HTML] -- C:\Program Files (x86)\Opera\Opera.exe (Opera Software)
.url[@ = InternetShortcut] -- C:\Windows\System32\ieframe.DLL (Microsoft Corporation)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<extension>]
.cpl [@ = cplfile] -- C:\Windows\SysWow64\control.exe (Microsoft Corporation)
.html [@ = Opera.HTML] -- C:\Program Files (x86)\Opera\Opera.exe (Opera Software)
.url [@ = InternetShortcut] -- C:\Windows\System32\ieframe.DLL (Microsoft Corporation)

========== Shell Spawning ==========

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<key>\shell\[command]\command]
batfile [open] -- "%1" %* File not found
cmdfile [open] -- "%1" %* File not found
comfile [open] -- "%1" %* File not found
exefile [open] -- "%1" %* File not found
helpfile [open] -- Reg Error: Key error.
htmlfile [edit] -- Reg Error: Key error.
htmlfile [print] -- rundll32.exe %windir%\system32\mshtml.dll,PrintHTML "%1" File not found
http [open] -- "C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe" "%1" (Opera Software)
https [open] -- "C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe" "%1" (Opera Software)
inffile [install] -- %SystemRoot%\System32\InfDefaultInstall.exe "%1" (Microsoft Corporation)
InternetShortcut [open] -- "C:\Windows\System32\rundll32.exe" "C:\Windows\System32\ieframe.dll",OpenURL %l (Microsoft Corporation)
InternetShortcut [print] -- "C:\Windows\System32\rundll32.exe" "C:\Windows\System32\mshtml.dll",PrintHTML "%1" (Microsoft Corporation)
piffile [open] -- "%1" %* File not found
regfile [merge] -- Reg Error: Key error.
scrfile [config] -- "%1" File not found
scrfile [install] -- rundll32.exe desk.cpl,InstallScreenSaver %l (Microsoft Corporation)
scrfile [open] -- "%1" /S File not found
txtfile [edit] -- Reg Error: Key error.
Unknown [openas] -- %SystemRoot%\system32\rundll32.exe %SystemRoot%\system32\shell32.dll,OpenAs_RunDLL %1 File not found
Directory [cmd] -- cmd.exe /s /k pushd "%V" (Microsoft Corporation)
Directory [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)
Folder [open] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)
Folder [explore] -- Reg Error: Value error.
Drive [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\<key>\shell\[command]\command]
batfile [open] -- "%1" %*
cmdfile [open] -- "%1" %*
comfile [open] -- "%1" %*
cplfile [cplopen] -- %SystemRoot%\System32\control.exe "%1",%* (Microsoft Corporation)
exefile [open] -- "%1" %*
helpfile [open] -- Reg Error: Key error.
htmlfile [edit] -- Reg Error: Key error.
htmlfile [print] -- rundll32.exe %windir%\system32\mshtml.dll,PrintHTML "%1"
http [open] -- "C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe" "%1" (Opera Software)
https [open] -- "C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe" "%1" (Opera Software)
inffile [install] -- %SystemRoot%\System32\InfDefaultInstall.exe "%1" (Microsoft Corporation)
InternetShortcut [open] -- "C:\Windows\System32\rundll32.exe" "C:\Windows\System32\ieframe.dll",OpenURL %l (Microsoft Corporation)
InternetShortcut [print] -- "C:\Windows\System32\rundll32.exe" "C:\Windows\System32\mshtml.dll",PrintHTML "%1" (Microsoft Corporation)
piffile [open] -- "%1" %*
regfile [merge] -- Reg Error: Key error.
scrfile [config] -- "%1"
scrfile [install] -- rundll32.exe desk.cpl,InstallScreenSaver %l (Microsoft Corporation)
scrfile [open] -- "%1" /S
txtfile [edit] -- Reg Error: Key error.
Unknown [openas] -- %SystemRoot%\system32\rundll32.exe %SystemRoot%\system32\shell32.dll,OpenAs_RunDLL %1
Directory [cmd] -- cmd.exe /s /k pushd "%V" (Microsoft Corporation)
Directory [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)
Folder [open] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)
Folder [explore] -- Reg Error: Value error.
Drive [find] -- %SystemRoot%\Explorer.exe (Microsoft Corporation)

========== Security Center Settings ==========

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center]
"cval" = 1

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring]

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Svc]
"VistaSp1" = 28 4D B2 76 41 04 CA 01 [binary data]
"AntiVirusOverride" = 0
"AntiSpywareOverride" = 0
"FirewallOverride" = 0

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Svc\Vol]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Svc]

========== Firewall Settings ==========

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]
"DisableNotifications" = 0
"EnableFirewall" = 1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
"DisableNotifications" = 0
"EnableFirewall" = 1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\PublicProfile]
"DisableNotifications" = 0
"EnableFirewall" = 1

========== Authorized Applications List ==========

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
"C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe" = C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe:*:Enabled:Flashget3 -- File not found
"C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe" = C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe:*:Enabled:Flashget3 -- File not found


========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]
"{1E9FC118-651D-4934-97BE-E53CAE5C7D45}" = Microsoft_VC80_MFCLOC_x86_x64
"{28A0318C-B98D-B6B1-64D1-4E4755A8E668}" = AMD Drag and Drop Transcoding
"{4569AD91-47F4-4D9E-8FC9-717EC32D7AE1}" = Microsoft_VC80_CRT_x86_x64
"{4B0748C5-2E63-B954-8C3F-71918C599800}" = WMV9/VC-1 Video Playback
"{4B6C7001-C7D6-3710-913E-5BC23FCE91E6}" = Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.4148
"{8557397C-A42D-486F-97B3-A2CBC2372593}" = Microsoft_VC90_ATL_x86_x64
"{90140000-0015-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Access MUI (Czech) 2010
"{90140000-0016-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Excel MUI (Czech) 2010
"{90140000-0018-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office PowerPoint MUI (Czech) 2010
"{90140000-0019-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Publisher MUI (Czech) 2010
"{90140000-001A-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Outlook MUI (Czech) 2010
"{90140000-001B-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Word MUI (Czech) 2010
"{90140000-001F-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Proof (Czech) 2010
"{90140000-001F-0407-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Proof (German) 2010
"{90140000-001F-0409-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Proof (English) 2010
"{90140000-001F-041B-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Proof (Slovak) 2010
"{90140000-002C-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Proofing (Czech) 2010
"{90140000-0043-0000-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Office 32-bit Components 2010
"{90140000-0043-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Shared 32-bit MUI (Czech) 2010
"{90140000-0044-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office InfoPath MUI (Czech) 2010
"{90140000-006E-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Shared MUI (Czech) 2010
"{90140000-00A1-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office OneNote MUI (Czech) 2010
"{90140000-00BA-0405-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Groove MUI (Czech) 2010
"{91140000-0011-0000-1000-0000000FF1CE}" = Microsoft Office Professional Plus 2010
"{925D058B-564A-443A-B4B2-7E90C6432E55}" = Microsoft_VC80_ATL_x86_x64
"{92A3CA0D-55CD-4C5D-BA95-5C2600C20F26}" = Microsoft_VC90_CRT_x86_x64
"{9B48B0AC-C813-4174-9042-476A887592C7}" = Windows Live ID Sign-in Assistant
"{A472B9E4-0AFF-4F7B-B25D-F64F8E928AAB}" = Microsoft_VC90_MFC_x86_x64
"{AB3FDAEC-7702-3A47-655B-4A34714CBEFA}" = ccc-utility64
"{C8C1BAD5-54E6-4146-AD07-3A8AD36569C3}" = Microsoft_VC80_MFC_x86_x64
"{DA5E371C-6333-3D8A-93A4-6FD5B20BCC6E}" = Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.30319
"{F3FEB53B-0BD3-F481-A8F9-51BA46466A6A}" = ATI Catalyst Install Manager
"{F5B09CFD-F0B2-36AF-8DF4-1DF6B63FC7B4}" = Microsoft .NET Framework 4 Client Profile
"CCleaner" = CCleaner
"Microsoft .NET Framework 4 Client Profile" = Microsoft .NET Framework 4 Client Profile
"Office14.PROPLUSR" = Microsoft Office Professional Plus 2010

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]
"{002D9D5E-29BA-3E6D-9BC4-3D7D6DBC735C}" = Microsoft Visual C++ 2008 ATL Update kb973924 - x86 9.0.30729.4148
"{0032D29F-7E8F-40E5-AD12-8857AAB0DBFF}" = Catalyst Control Center - Branding
"{033E378E-6AD3-4AD5-BDEB-CBD69B31046C}" = Microsoft_VC90_ATL_x86
"{034C3647-3240-B744-D10B-637197A1E5B1}" = Catalyst Control Center InstallProxy
"{08B3869E-D282-424C-9AFC-870E04A4BA14}" = Rockstar Games Social Club
"{08D2E121-7F6A-43EB-97FD-629B44903403}" = Microsoft_VC90_CRT_x86
"{0F3647F8-E51D-4FCC-8862-9A8D0C5ACF25}" = Microsoft_VC80_ATL_x86
"{11083C7A-D0D6-4DA4-8C3A-74B8389EC07B}" = ATI Catalyst Registration
"{1F1C2DFC-2D24-3E06-BCB8-725134ADF989}" = Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148
"{1FDA5A37-B22D-43FF-B582-B8964050DC13}" = Microsoft Games for Windows - LIVE Redistributable
"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216021FF}" = Java(TM) 6 Update 21
"{2C440596-FD75-9EA6-5472-B2EDBF5D222B}" = ccc-core-static
"{3921A67A-5AB1-4E48-9444-C71814CF3027}" = VCRedistSetup
"{3F5C371F-8EA2-4F25-9D3D-D0B4526E3AEA}" = NVIDIA PhysX
"{4A03706F-666A-4037-7777-5F2748764D10}" = Java Auto Updater
"{52D1D62C-FEAB-4580-849E-1DB624BADBBD}" = DiRT2
"{5454083B-1308-4485-BF17-1110000B8301}" = Grand Theft Auto IV
"{5454083B-1308-4485-BF17-1110000D8301}" = Grand Theft Auto IV
"{5454083B-1308-4485-BF17-1110000D8302}" = Grand Theft Auto IV
"{56C049BE-79E9-4502-BEA7-9754A3E60F9B}" = neroxml
"{579BA58C-F33D-4970-9953-B94B43768AC3}" = Grand Theft Auto IV
"{635FED5B-2C6D-49BE-87E6-7A6FCD22BC5A}" = Microsoft_VC90_MFC_x86
"{6AFCA4E1-9B78-3640-8F72-A7BF33448200}" = Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729
"{6D45EF03-E8EE-4355-81C3-F918CBCF1029}" = Nero 8
"{70858C67-8761-4444-895A-0A8B2E9E144E}" = Opera 10.61
"{7299052b-02a4-4627-81f2-1818da5d550d}" = Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable
"{770657D0-A123-3C07-8E44-1C83EC895118}" = Microsoft Visual C++ 2005 ATL Update kb973923 - x86 8.0.50727.4053
"{7ACEE78A-537D-2857-1A64-72198BC4A67D}" = Catalyst Control Center Graphics Previews Vista
"{7CD82818-18F2-E4D5-A502-9D1F16C8DF9C}" = Catalyst Control Center Graphics Previews Common
"{83A606F5-BF6F-42ED-9F33-B9F74297CDED}" = Need for Speed(TM) Hot Pursuit
"{86A4C6D9-29EE-4719-AFA1-BA3341862B83}" = Microsoft Games for Windows - LIVE
"{8A76CFCA-4BEC-C88E-3A7B-7CD18E3B86EA}" = CCC Help English
"{8ACC73AA-6511-7C55-B1A9-8E5D1DEAFAA3}" = The Lord of the Rings FREE Trial
"{8C0CAA7A-3272-4991-A808-2C7559DE3409}" = Win7codecs
"{90024193-9F13-4877-89D5-A1CDF0CBBF28}" = Feedback Tool
"{92D58719-BBC1-4CC3-A08B-56C9E884CC2C}" = Microsoft_VC80_CRT_x86
"{9A25302D-30C0-39D9-BD6F-21E6EC160475}" = Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.17
"{A49F249F-0C91-497F-86DF-B2585E8E76B7}" = Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable
"{AC76BA86-7AD7-1029-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3.4 - Czech
"{B3DAF54F-DB25-4586-9EF1-96D24BB14088}" = Windows Movie Maker 2.6
"{D103C4BA-F905-437A-8049-DB24763BBE36}" = Skype™ 4.2
"{D1A19B02-817E-4296-A45B-07853FD74D57}" = Microsoft_VC80_MFC_x86
"{D2FCA41E-AC01-4DCD-B3A7-DC9E32363065}}_is1" = Rapture3D 2.4.4 Game
"{D92BBB52-82FF-42ED-8A3C-4E062F944AB7}" = Microsoft_VC80_MFCLOC_x86
"{E3E71D07-CD27-46CB-8448-16D4FB29AA13}" = Microsoft WSE 3.0 Runtime
"{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}" = Realtek High Definition Audio Driver
"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 10 ActiveX
"Adobe Flash Player Plugin" = Adobe Flash Player 10 Plugin
"avast5" = avast! Free Antivirus
"Call of Duty: Black Ops_is1" = Call of Duty: Black Ops
"DVD Shrink_is1" = DVD Shrink 3.2
"EVEREST Ultimate Edition_is1" = EVEREST Ultimate Edition v5.50
"Fraps" = Fraps
"GameParkClient_is1" = GamePark
"InstallShield_{8A15B7D9-908A-4EF9-BA84-5AEDE61743EE}" = Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM) 1.6 Patch
"InstallShield_{931C37FC-594D-43A9-B10F-A2F2B1F03498}" = Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM) 1.7 Patch
"Malwarebytes' Anti-Malware_is1" = Malwarebytes' Anti-Malware
"OpenAL" = OpenAL
"QIP 2005_is1" = QIP 2005 8090
"Samsung SCX-4x21 Series" = Samsung SCX-4x21 Series
"The KMPlayer" = The KMPlayer (remove only)
"Totalcmd" = Total Commander (Remove or Repair)
"uTorrent" = µTorrent
"WinRAR archiver" = WinRAR

========== HKEY_CURRENT_USER Uninstall List ==========

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]
"75c0e0ceac8ef0d4" = CZShare Manager

========== Last 10 Event Log Errors ==========

[ Application Events ]
Error - 26.11.2010 9:07:23 | Computer Name = Gamer | Source = Microsoft-Windows-LoadPerf | ID = 3006
Description = Nelze číst řetězce čítačů výkonu definované pro ID jazyka 005. První
hodnota DWORD v datové oblasti obsahuje kód chyby Win32.

Error - 26.11.2010 9:07:23 | Computer Name = Gamer | Source = Microsoft-Windows-LoadPerf | ID = 3006
Description = Nelze číst řetězce čítačů výkonu definované pro ID jazyka 009. První
hodnota DWORD v datové oblasti obsahuje kód chyby Win32.

Error - 26.11.2010 9:50:58 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
Toolkit\DiscSpeed.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad na řádku
. Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti, která
je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.

Error - 26.11.2010 9:50:59 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
PhotoSnap\PhotoSnap.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad na
řádku . Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti,
která je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.

Error - 26.11.2010 9:50:59 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
PhotoSnap\PhotoSnapViewer.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad
na řádku . Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti,
která je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.

Error - 26.11.2010 11:50:12 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
Toolkit\DiscSpeed.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad na řádku
. Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti, která
je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.

Error - 26.11.2010 11:50:12 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
PhotoSnap\PhotoSnap.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad na
řádku . Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti,
která je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.

Error - 26.11.2010 11:50:12 | Computer Name = Gamer | Source = SideBySide | ID = 16842832
Description = Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero
PhotoSnap\PhotoSnapViewer.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásad
na řádku . Verze součásti požadovaná aplikací je v konfliktu s jinou verzí součásti,
která je již aktivní. Konfliktní součásti: Součást 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_420fe3fa2b8113bd.manifest.
Součást
2: C:\Windows\WinSxS\manifests\amd64_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.7600.16661_none_fa62ad231704eab7.manifest.

Error - 26.11.2010 15:37:45 | Computer Name = Gamer | Source = Application Error | ID = 1000
Description = Název chybující aplikace: GTAIV.exe, verze: 1.0.7.0, časové razítko:
0x4bd9efbe Název chybujícího modulu: GTAIV.exe, verze: 1.0.7.0, časové razítko:
0x4bd9efbe Kód výjimky: 0xc0000005 Posun chyby: 0x001a9346 ID chybujícího procesu:
0x1154 Čas spuštění chybující aplikace: 0x01cb8da16350bcd8 Cesta k chybující aplikaci:
D:\Hry\GTA IV\Grand Theft Auto IV\GTAIV.exe Cesta k chybujícímu modulu: D:\Hry\GTA
IV\Grand Theft Auto IV\GTAIV.exe ID zprávy: a3b5cad3-f994-11df-8db5-00241dd5ded4

Error - 26.11.2010 15:51:48 | Computer Name = Gamer | Source = ATIeRecord | ID = 16389
Description = ATI EEU the creation of a class has failed

[ System Events ]
Error - 17.10.2010 5:33:24 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:25 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:25 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:26 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:26 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:27 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:28 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:28 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:29 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.

Error - 17.10.2010 5:33:29 | Computer Name = Milan-PC | Source = Disk | ID = 262155
Description = Ovladač zjistil chybu řadiče na \Device\Harddisk1\DR1.


< End of report >
Přílohy
OTL.rar
(11.27 KiB) Staženo 4 x
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jaro3 » 27 lis 2010 11:00

Drive C: | 34,18 Gb Total Space | 0,67 Gb Free Space | 1,95% Space Free | Partition Type: NTFS
Málo místa na disku , něco odinstaluj , smaž , měl bys mít alespoň 15% , pro správný chod windows..

Drive D: | 431,48 Gb Total Space | 0,13 Gb Free Space | 0,03% Space Free | Partition Type: NTFS
Ten druhý taky..

Odinstaluj vše od Kaspersky Lab--pokud to půjde..

Poklepej na ikonu OTL na ploše.Ujisti se , že máš všechny ostatní aplikace a prohlížeče zavřeny.
Pod Vlastní skenování/opravy do okénka vlož následující text, zobrazený zeleně:

Kód: Vybrat vše

:OTL
PRC - C:\WINDOWS\explorer.exe (Microsoft Corporation)
PRC - C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation)
SRV:[b]64bit:[/b] - (PnkBstrA) -- C:\Windows\SysNative\PnkBstrA.exe File not found
DRV:[b]64bit:[/b] - (90841212) -- C:\Windows\SysNative\drivers\90841212.sys (Kaspersky Lab)
DRV:[b]64bit:[/b] - (09305122) -- C:\Windows\SysNative\drivers\09305122.sys (Kaspersky Lab)
DRV:[b]64bit:[/b] - (setup_9.0.0.722_26.09.2010_10-29drv) -- C:\Windows\SysNative\drivers\9084121.sys (Kaspersky Lab)
DRV:[b]64bit:[/b] - (90841211) -- C:\Windows\SysNative\drivers\90841211.sys (Kaspersky Lab)
DRV:[b]64bit:[/b] - (09305121) -- C:\Windows\SysNative\drivers\09305121.sys (Kaspersky Lab)
O1 HOSTS File: ([2009.06.10 22:00:26 | 000,000,824 | ---- | M]) - C:\Windows\SysNative\drivers\etc\hosts
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktop = 1
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktopChanges = 1
O7 - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: DontDisplayLogonHoursWarnings = 1
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab (Java Plug-in 1.6.0_21)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab (Java Plug-in 1.6.0_21)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab (Java Plug-in 1.6.0_21)
O18:[b]64bit:[/b] - Protocol\Handler\skype4com {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - Reg Error: Key error. File not found

:Files
C:\WINDOWS\System32\*.tmp
C:\WINDOWS\*.tmp
C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll
C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp
c:\windows\Tasks\*.job
C:\*.tmp
C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\*.tmp
C:\Windows\SysNative\drivers\*.tmp
C:\Windows\SysWow64\drivers\*.tmp
C:\Program Files (x86)\*.tmp
C:\Windows\SysWow64\*.tmp
C:\Windows\SysNative\*.tmp
C:\Windows\3F5C371F8EA24F259D3DD0B4526E3AEA.TMP

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
"C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe" =-
"C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe" =-

:Commands
[purity]
[emptytemp]
[start explorer]
[Reboot]

Poté klikni nahoře na Opravit. Nech program nerušeně běžet, na konci se provede restart PC.
Po restartu se objeví log , prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 27 lis 2010 11:09

OTL zůstal hned stát na DRV:64bit: - (90841212) -- C:\Windows\SysNative\drivers\90841212.sys (Kaspersky Lab) ale nic jsem v programech od Kaspersky Lab neviděl a ani nevím jak se mi to do pc dostalo

EDIT: tak už to doběhlo, tady je log:

All processes killed
========== OTL ==========
No active process named explorer.exe was found!
No active process named firefox.exe was found!
Service PnkBstrA stopped successfully!
Service PnkBstrA deleted successfully!
File C:\Windows\SysNative\PnkBstrA.exe File not found not found.
Error: Unable to stop service 90841212!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\90841212 deleted successfully.
C:\Windows\SysNative\drivers\90841212.sys moved successfully.
Error: Unable to stop service 09305122!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\09305122 deleted successfully.
C:\Windows\SysNative\drivers\09305122.sys moved successfully.
Error: Unable to stop service setup_9.0.0.722_26.09.2010_10-29drv!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\setup_9.0.0.722_26.09.2010_10-29drv deleted successfully.
C:\Windows\SysNative\drivers\9084121.sys moved successfully.
Error: Unable to stop service 90841211!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\90841211 deleted successfully.
C:\Windows\SysNative\drivers\90841211.sys moved successfully.
Error: Unable to stop service 09305121!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\09305121 deleted successfully.
C:\Windows\SysNative\drivers\09305121.sys moved successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer\\NoActiveDesktop deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer\\NoActiveDesktopChanges deleted successfully.
Registry value HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System\\DontDisplayLogonHoursWarnings deleted successfully.
Starting removal of ActiveX control {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}\ not found.
Starting removal of ActiveX control {CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}\ not found.
Starting removal of ActiveX control {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}\ not found.
========== FILES ==========
File\Folder C:\WINDOWS\System32\*.tmp not found.
C:\WINDOWS\3F5C371F8EA24F259D3DD0B4526E3AEA.TMP folder moved successfully.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll not found.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp not found.
File\Folder c:\windows\Tasks\*.job not found.
File\Folder C:\*.tmp not found.
File\Folder C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysNative\drivers\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysWow64\drivers\*.tmp not found.
File\Folder C:\Program Files (x86)\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysWow64\*.tmp not found.
C:\Windows\SysNative\PerfStringBackup.TMP moved successfully.
File\Folder C:\Windows\3F5C371F8EA24F259D3DD0B4526E3AEA.TMP not found.
========== REGISTRY ==========
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List\\C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List\\C:\Program Files (x86)\FlashGet Network\FlashGet 3\FlashGet3.exe not found.
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: All Users

User: Default
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 33170 bytes
->Flash cache emptied: 0 bytes

User: Default User
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes
->Flash cache emptied: 0 bytes

User: Milan
->Temp folder emptied: 111750 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 651283 bytes
->Java cache emptied: 0 bytes
->Opera cache emptied: 16515037 bytes
->Flash cache emptied: 2033 bytes

User: Public

User: QIP

User: Thermoil
->Temp folder emptied: 15767601 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 15177373 bytes
->Opera cache emptied: 17383694 bytes
->Flash cache emptied: 1443 bytes

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 (64bit) .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 0 bytes
%systemroot%\sysnative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files folder emptied: 50641 bytes
RecycleBin emptied: 0 bytes

Total Files Cleaned = 63,00 mb


OTL by OldTimer - Version 3.2.17.3 log created on 11272010_110402

Files\Folders moved on Reboot...
C:\Users\Milan\AppData\Local\Temp\FXSAPIDebugLogFile.txt moved successfully.
File\Folder C:\Windows\temp\_avast5_\Webshlock.txt not found!

Registry entries deleted on Reboot...
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 28 lis 2010 08:52

up
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jaro3 » 28 lis 2010 16:42

Uvolnil jsi místo na discích ?To může být problém chroustání HDD.

Spusť OTL a klikni na Vyčisti.
Pak můžeš OTL smazat , C:\_OTL

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 28 lis 2010 17:01

Systém se docela zrychlil a chroupání disku když je pc v klidu už umizelo ale např. když vypnu hru gta iv tak disk potom chroupe aspon 2 minuty, na oddílu C: je volných 9 GB a na D:7,7 GB
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43297
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jaro3 » 28 lis 2010 17:14

Memtest:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... i/memtest/

Do políčka vlož největší velikost Tvé jednotlivé paměti RAM (256,512 nebo 1024,2048) dej Start , nech nejméně 2h běžet , pokud bude po 2h stále 0 errors , jsou v pořádku.


Je třeba zkontrolovat HDD na chyby , zkusit jeho defragmentaci ..

Kontrola HDD na chyby
otevři Tento počítač- pravým na disk-vlastnosti-záložka nástroje-kontrola chyb-zkontrolovat-v okně zatrhni obě políčka-klikni na spustit- tam to napíše , že kontrola bude provedena po příštím spuštění...
Restartuj PC, kontrola s opravou někdy trvá i několik hodin...
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
jimmy3
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1358
Registrován: červenec 08
Bydliště: Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu +

Příspěvekod jimmy3 » 28 lis 2010 18:44

OK díky za rady budu ted do pátku mimo pc takže v pátek dám vědět jak to dopadlo
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10

CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 hostů