Ahoj, mohl by mi prosím někdo poradit, jak rozchodím VPN na tomto routeru? Zkoušel jsem lecos, ale bez úspěchu Přikládám img, aby jste věděli, co to po mne chce..
Zdravím pánové mám modem ZyXEL WGM3625 T50b ale má uzamčený účet prosím dá se nějak odemknout ? Mám ho asi dva roky doma a nepoužíval se teď když zadám jméno a heslo routeru nejde se přihlásit. Píše to nesprávně heslo nebo jméno nebo je účet...
Poslední příspěvek
V manuálu jasně píšou: Odpojit napájení. Stisknout a držet Reset, zapojit napájení a stále držet Reset a čekat.
No zkusil jsem to podle tvého návodu ale modem ani po 3 minutách nenaběhl. Tak jsem ho musel zapnout znovu normálně
Zdravím všechny s velikou prosbou o pomoc při řešení mého problému.
Pracuji jako lékař v ordinaci, jsme celkem 3 zaměstnanci zaráz a můj ambulantní software je pevně nainstalován na 1.PC včetně databáze a všeho ostatního, ostatní PC pracují se...
Poslední příspěvek
Nejlepší pozvat na místo odborníka ... místo střelby na dálku
Staré routery značky Zyxel mají kritickou zranitelnost, tak pokud jste jejich majitelem, čtěte:
Jde o modely: VMG1312-B10A, VMG1312-B10B, VMG1312-B10E, VMG3312-B10A, VMG3313-B10A, VMG3926-B10B, VMG4325-B10A, VMG4380-B10A, VMG8324-B10A,...
Zdravim vas. Poprosim o radu.
Kupil som si novy tv model Samsung QE65S90D. Kupil som si ju hlavne na hranie pc hier v 4K.
Ked idem do pc nastaveni obrazovky tak tam nemam pristupnu moznost nastavenia rozlisenia. Viz obrazok nizsie.
Moj monitor...
Poslední příspěvek
@mandes : Zřejmě už lepší vlastnosti HDMI-HDMI nezískáš. Kdybys měl HDMI 2.0 omezení, zřejmě ti budou při 4K@138.6Hz zlobit barvy (zeleno fialový). Pokud to máš OK, už nový kabel nekupuj.
Mám problém spojit úspěšně PC ROG STRIX X870-F GAMING WIFI
Rzyen 9800 X3D
GeForce RTX 4090
se SONY STR=DB840
Jelikož mám to nyní zapojené přes optiku tak nefungují zadní reproduktory, jde to nějak vyřešit, prosím?
receiver má možnosti...
Poslední příspěvek