Sestava PC za 15k - prosím doporučte

Taktujete či jinak upravujete své PC? Sdělte nám své zkušenosti, vložte sem své dotazy…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Luky88
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Sestava PC za 15k - prosím doporučte

Příspěvekod Luky88 » 14 črc 2011 19:42

Zdravím jsem nováček, tak bych potřeboval trošku pomoc..
Jelikož chci si sestavit PC, tak chci poradit, od čeho začít a pokračovat v kupování..
První jsem si chtěl koupit PC skříň ale nevim jesli to má být jako první věc..
Taky bych chtěl poradít co je nejlepší jako například ATI, AMD, NVIDIA apodobně a jesli je lepší Iterní nebo Externí..
Prostě uplně všechno pište.. Klidně i odkazy, tak cca 15 000,- bych za to dal.. možná i 20 000,- Tak bych potřeboval poradit jak to sestavit, jelikož sestavuju PC poprvé, tak bych potřeboval poraditm hlavně aby NAPŘÍKLAD - Zvukovka komunikovala s procesorem apodobně, děkuji moc za odpovědi a doporučení.. :) prosim i odkazy :)
Naposledy upravil(a) Ltb dne 14 črc 2011 22:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava nadpisu

Reklama
Spyke
člen HW spec týmu
Master Level 7
Master Level 7
Stav:
Kontakt:

Re: Sestava PC

Příspěvekod Spyke » 14 črc 2011 19:51

Vítej na Pc-Helpu!

Takhle zobecnit to rozhodně nejde. Záleží především v jaké ceně se pohybuješ, teprve pak se můžeme bavit, která značka v daném segmentu nabízí lepší produkty. O sestavování Pc si můžeš přečíst hromadu článků, stejně jako to, které komponenty k sobě jdou, jak vybírat, atp.. To ti zde nikdo vysvětlovat nebude. Ale za ty peníze, které si napsal, ti tu zase složíme nějakou hezkou sestavu. Ať už za 15k nebo 20k je vcelku jasné na čem to bude stát, i5-2500 + GTX 560 a 570. Tedy v případě, že Pc bude sloužit i na hry, což tak nějak předpokládám. Btw. cena je bez monitoru a bez Win, že? :wink:
Prosím, pište česky! Čtěte příbalový leták a používejte Google.
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla..