Kamenné obchody by rády měly stejné informace o svých zákaznících jako jejich internetoví konkurenti, což je pro ně ale výrazně složitější. Řešením je sledování mobilních telefonů, to se však zákazníkům příliš nelíbí.
Zdroj: http://mobil.idnes.cz/diky-mobilum-moho ... lefony_kor
Obchody zkoušejí sledovat mobily zákazníků Vyřešeno
- mmmartin
- Moderátor
-
Elite Level 10
- Příspěvky: 9639
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Obchody zkoušejí sledovat mobily zákazníků
Nechci se v žádném případě zastávat těchto sledovacích praktik, na druhou stranu to je holt daň, kterou platíme za to, že uspokojujeme svoji potřebu být kdykoliv a kdekoliv dosažitelní. A pokud jsou informace o našem chování v obchodě sbírány přes wifi, wifi lze v mobilu přece vypnout.
Ostatně podobný sběr dat o zákaznících probíhá v masivním měřítku už nyní prostřednictvím (zatím anonymních) zákaznických karet. Tam ale máme (resp. ti, kdo ji vlastní) alespoň jistou satisfakci v podobě nějaké výhody při nákupu (nemaje žádnou zákaznickou kartu nevím přesně, v čem tato výhoda spočívá a je li úměrná tomu, že prodejci poskytujeme podklady k zvyšování obratu využitím informací o nakupovacích návycích průměrného kupujícího)
.
Ostatně podobný sběr dat o zákaznících probíhá v masivním měřítku už nyní prostřednictvím (zatím anonymních) zákaznických karet. Tam ale máme (resp. ti, kdo ji vlastní) alespoň jistou satisfakci v podobě nějaké výhody při nákupu (nemaje žádnou zákaznickou kartu nevím přesně, v čem tato výhoda spočívá a je li úměrná tomu, že prodejci poskytujeme podklady k zvyšování obratu využitím informací o nakupovacích návycích průměrného kupujícího)
.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti