3ds max -> zbrush a zpět

Tvorba grafiky, grafické programy a vše o nich…

Moderátor: Mods_senior

DeadWarrior
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: prosinec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

3ds max -> zbrush a zpět

Příspěvekod DeadWarrior » 11 pro 2013 09:06

Ahoj.
chtěl by jsem se zeptat... jakožto začátečník zkouším vymodelovat nějaký charakter, otexturovat a rozpohybovat. Chtěl jsem pro "hezčí" vizualní stránku použít program zbrush. Low polygon model jsem vymodeloval, na UVW mapu se chystám teď. Na netu jsem ale hledal nějaký hezký návod jak mapu převést do zbrush.. vytvořit trochu detailnější model, obarvit - z toho vytvořit mapy a ty pak aplikovat na muj low model.. tim pádem by jsem zanechal počet polygonu a pracovat s něm dále.. je tato myšlenka špatna? nemohl jsem najít totiž žádný návod popisujicí tuto problematiku..
Jak by jste to popřipadě dělali Vy?

Reklama

Zpět na “Design a grafické editory”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti