Příspěvekod petr22 » 08 dub 2018 11:25
" Správný ajťák, když nic neřeší, tak studuje logy a vymýšlí, jak to zařídit,
aby se chyba nestala, popřípadě aspoň byla včas signalizovaná."
Cemuz vsichni ostatni rikaji flakani. Nejde o to co ve skutecnosti delas, ale o to,
jak tvoji cinnost vidi ostatni. Nekdy se zeptej na ostatnich oddelenich, jak hodnoti
IT. Nejspis bude mit povest tech co si cely den hrajou s pocitacema a nic poradneho
nedelaji a kdyz je potrebujes, tak musis cekat nez prijdou a dokonce maji tu drzost,
ze nemas volat jim, ale na nejaky Calldesk.
"Na jeho místo za plat, co požadoval nastoupili dva mladí."
A ti mladi se neco nauci a budou chtit zase pridat, takze je zase vyhodis a prijmes
dalsi mlade co chteji malo ? Neustale si vsichni stezuji, jak mame nizke platy v porovnani
s Nemeckem. Jenze ne, Cesi za ty nizke platy delaji dobrovolne a jeste se boji pozadat
o zvyseni. Dokud bude tato situace trvat, nic se nezmeni. Vychazej z toho, ze mas na
odborne pozici nizsi plat, nez o 50km na zapad babka co hlida zachodky. Samozrejmne
- muzes najmout co nejlevnejsi zamestnance - jen se s nima bud nedomluvis (dalny vychod)
a kdyz najdes Cecha co ti za takhle malo bude delat, jeho pracovni moralka bude nulova
a zodpovednost take.
Jsou firmy, ktere maji tenhle pristup jako obchodni strategii - nikdo tam nevydrzi dele nez
dva roky, protoze je nahrazen nekym, kdo si dobrovolne rekne mene. Podle toho ovsem vypada
kvalita sluzeb a kdyz se ma spravovat neco, co uz nikdo ze soucasnych zamestnancu nepamatuje,
tak nikdo nevi, co s tim.
Uz jste tenkdo videli napriklad technika dodavatele, co prijel na servisni zasah a koukal na miste na
video na Youtube, jak ma zasah provest ? Ja ano. Nebo dalsi technik, ktery byl hodinu na telefonu
a resil prubezne, co ma delat - asi taky nejakej "mladej" co volal "starymu".