Jak postupovat při reklamaci ?

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod Orcus » 22 úno 2013 20:56

No specifikuješ jí tak, že popíšeš problém. :smile: My u tý klávesnice nesedíme. :lol:
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Reklama
Uživatelský avatar
Ovce
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 368
Registrován: prosinec 11
Bydliště: Fryšták
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod Ovce » 22 úno 2013 22:00

jasně ale když jsme se to minule snažil specifikovat označily to jako mechanické poškození.
|NB|Acer TimelineX 5830TG|DESKTOP|Intel Core i9 - 9900K, 16GB Kingstone Predator, GB RX 480,MSI 390Z ACE, Samsung 840EVO 120GB, Barracuda 3TB, SS Focus 850 Gold, Kraken X62, NZXT H500i

Uživatelský avatar
liborek
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2726
Registrován: prosinec 05
Bydliště: Kroměříž
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod liborek » 23 úno 2013 20:18

No mechanický problé, je to v každém případě.Teď ještě čí je to vina?! :twisted: :idea:
Intel Core i7-6700,MB Gigabyte GA-B150-HD3,MSI-GeForce GTX 1070 Gaming X 8G,2 x8GB DD4 2133MHz,Win 10 64bit.

Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod guest » 23 úno 2013 20:20

A co s tím máš nám prozradíš?

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16119
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod d1amond » 23 úno 2013 20:45

Notebook můžeš reklamovat i přímo u výrobce, nepotřebuješ k tomu posílat na vlastní náklady zboží do T.S. Bohemia. Asi všichni výrobci jako Acer, HP, Asus, ... mají svoz k reklamaci zdarma.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

Uživatelský avatar
mimi973
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1079
Registrován: březen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jak postupovat při reklamaci ?

Příspěvekod mimi973 » 24 úno 2013 12:39

liborek píše:No mechanický problé, je to v každém případě.Teď ještě čí je to vina?! :twisted: :idea:

Nečakaj že ked si vytrhol dvdromku že ti dajú novú :D
PC:Sapphire Radeon R9 270X / I5 4670k / ASUS Z87-K / 8GB / 1000GB/ 620W / Zalman Z5 / Benq rl2455hm
MacBook Pro 14" 2021 M1
Iphone 14 Red
+Apple Watch Ultra / AirPods 1 / AirPods MAX


Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů