Mail.ru Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Mail.ru

Příspěvekod jerabina » 07 kvě 2017 00:30

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Reklama
ZER0
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: květen 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Mail.ru

Příspěvekod ZER0 » 09 kvě 2017 19:52

RogueKiller V12.10.7.0 (x64) [May 1 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Jirka [Práva správce]
Started from : C:\Users\Jirka\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 05/09/2017 19:02:10 (Duration : 00:37:02)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : session.startup_urls [https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox|https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ATA ST380013AS SCSI Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] 624872d4269f292184f9076a015147c6
[BSP] f185645cbf80be50cc3f5bb9c5f6913c : Linux|Legit.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 76316 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

+++++ PhysicalDrive1: SEAGATE ST3300657SS SCSI Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] 5380ac64626f2b792a98ca58725801f1
[BSP] 01c2ef7d0ae4a7948cece0363ea56974 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 286094 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

+++++ PhysicalDrive2: SEAGATE ST3300657SS SCSI Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] 53032dae541f84c1dded3084836c5674
[BSP] a6bb47ba42e0b952c112a2af014f392a : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 285648 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 585009152 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

ZER0
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: květen 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Mail.ru

Příspěvekod ZER0 » 09 kvě 2017 20:28

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Jirka on 09.05.2017 at 19:53:33,55.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.15063 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Jirka\Desktop\zoek (1).exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

09.05.2017 19:55:09 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\RegRun deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-2263166971-2989344686-440149733-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Approved Extensions\{8E8F97CD-60B5-456F-A201-73065652D099} deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Jirka\AppData\Roaming\Twitch deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\GPT.INI deleted
C:\WINDOWS\Syswow64\GroupPolicy\gpt.ini deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pam.db" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pamcore.db" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pampub.db" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\pam.db" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM" not deleted
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka" not deleted

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - No path found[]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - No path found[]

Black blue shards - Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hgoflmajhinnohnhkfeggflmmppiilck
Chrome Media Router - Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_sexfriendfinder.club_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_sexfriendfinder.club_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE11SR"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Jirka\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=65 folders=54 112389455 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Jirka\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pam.db" not found
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pamcore.db" not found
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\kv_pampub.db" not found
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software\APM\Jirka\pam.db" not found
"C:\Users\Jirka\AppData\Local\AVAST Software" not found

==== EOF on 09.05.2017 at 20:18:01,44 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Mail.ru

Příspěvekod jaro3 » 09 kvě 2017 21:04

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 hostů