Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Akrej
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2999
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Akrej » 21 bře 2013 14:55

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:54:09, on 21. 3. 2013
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16519)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\system32\taskhostex.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\WindowsApps\microsoft.windowscommunicationsapps_16.4.4406.1205_x86__8wekyb3d8bbwe\LiveComm.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Pinnacle\Shared Files\Programs\USBTip\USBTip.exe
C:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [USBToolTip] C:\PROGRA~1\Pinnacle\SHARED~1\Programs\USBTip\USBTip.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Pando Media Booster] C:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe
O4 - HKUS\S-1-5-21-2049675863-483862676-1433384302-1002\..\RunOnce: [AppxRecoverUserInstallsForUpgrade] RUNDLL32.EXE AppxDeploymentClient.dll,AppxRecoverUserInstallsForUpgrade (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-2049675863-483862676-1433384302-1002\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'UpdatusUser')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

--
End of file - 3317 bytes


Děkuji za odpověď
"Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy."
Diogénes ze Sinopé
-------------------------------------
„Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít.“
Jan Werich
--------------------------------------
Snažím se psát bez chyb
-------------------------

Reklama
Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Žbeky » 21 bře 2013 17:06

Problémy?

Fixni:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-21-2049675863-483862676-1433384302-1002\..\RunOnce: [AppxRecoverUserInstallsForUpgrade] RUNDLL32.EXE AppxDeploymentClient.dll,AppxRecoverUserInstallsForUpgrade (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-2049675863-483862676-1433384302-1002\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'UpdatusUser')

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
- Pokud používáš Firefox, klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
- Pokud používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
- Pokud používáš Chrome, nic dalšího nevybírej a dej Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(ZATÍM SÁM NIC NEMAŽ!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů