Dobrý den, snažím se vytvořit GUI pro textovou hru, nemůžu však najít, aby když mám dané rozměry okna, tak aby text se vměstnal do něho - odřádkoval se a pokračoval níže. Nemohu to najít. Dole v kódu mám na mysli
pribeh. Respektive co by jste použili, aby se mi text/string který tam budu zadávat a bude se měnit byl pokaždé vměstnaný tak akorát do okna a vhodně zarovnaný. Děkuji
► Zobrazit spoiler
public Gui() {
super("Hunger Games");
GridBagLayout layout = new GridBagLayout();
GridBagConstraints gbc = new GridBagConstraints();
Container con = getContentPane();
gbc.insets = new Insets(10, 10, 10, 10);
con.setLayout(layout);
panel1 = new JPanel();
add(panel1);
panel2 = new JPanel();
add(panel2);
// Příběhová pasáž
pribeh = new JLabel("Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas non risus eu odio hendrerit lobortis vel blandit erat. In diam ligula, lacinia at cursus sollicitudin, luctus at neque. Maecenas nec malesuada elit. Morbi tristique ligula sed neque laoreet ornare. Curabitur dapibus imperdiet felis at fringilla. Etiam sit amet orci purus.");
gbc.gridx = 1;
gbc.gridy = 0;
con.add(pribeh, gbc);
// Vypsané možnosti
vypisMoznosti1 = new JLabel("Moznost 1");
gbc.gridx = 0;
gbc.gridy = 1;
con.add(vypisMoznosti1, gbc);
vypisMoznosti2 = new JLabel("Moznost 2");
gbc.gridx = 0;
gbc.gridy = 2;
con.add(vypisMoznosti2, gbc);
vypisMoznosti3 = new JLabel("Moznost 3");
gbc.gridx = 0;
gbc.gridy = 3;
con.add(vypisMoznosti3, gbc);
// Tlačítka
moznost1 = new JButton("Možnost 1.");
gbc.gridx = 2;
gbc.gridy = 1;
con.add(moznost1, gbc);
moznost2 = new JButton("Možnost 2.");
gbc.gridx = 2;
gbc.gridy = 2;
con.add(moznost2, gbc);
moznost3 = new JButton("Možnost 3.");
gbc.gridx = 2;
gbc.gridy = 3;
con.add(moznost3, gbc);
}
--- Doplnění předchozího příspěvku (02 Dub 2013, 20:01) ---
UP