Problém při zapínání pc, poškozené soubory...

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

bermudsky
nováček
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:

Problém při zapínání pc, poškozené soubory...

Příspěvekod bermudsky » 21 pro 2013 12:26

Zdravím,
nedávno jsem tady psa ohledně problému s windows. Ještě chci říct, že jsem přes tyto věci amatér tak mám celkem problém vyznat se v tom.