Blokovaný server pre PC s OS Windows XP

Problematika administrace LAN či WIFI sítí

Moderátor: Mods_senior

stevulaj
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Blokovaný server pre PC s OS Windows XP

Příspěvekod stevulaj » 24 zář 2014 15:48

Zdravím, som zo SR a vopred sa preto ospravedlňujem ak nebudete všetkému rozumieť.

Pracujem ako administratívny pracovník a správca siete na bytovom družstve. V robote máme nový server s Windowsom 8, cca pol roka fungoval ako mal no zrazu včera začal blbnúť. Server v našej ''firme'' zdieľa 12 užívateľom súbory na 3 diskoch (G:,Z:,K:). Včera však naše pracovníčky na úseku nájomné, ktoré majú všetky op. systém Windows XP prestali akoby mávnutím čarovného prútika fungovať. Naozaj si s tým lámem hlavu, ráno zapli počítače, no na súbory ktoré im zdieľa server , čiže súbory z disku (G:) ktoré oni potrebujú sa nedostanú. Vyzerá to akoby ich server absolútne od seba odstavil no neviem si predstaviť ako. Že by to spravil automaticky to sa mi nezdá a príde mi to nereálne. Kolega im nastavoval síce pred týždňom program NÁJOMNÉ ale nemalo by to nič meniť na sieťových jednotkách ani zdielaní diskov. Tieto naše pracovníčky sa potrebujú dostať čím skôr do siete, preto Vám ďakujem za akúkoľvek pomoc a odpoveď.

Reklama
zeus
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Stav:

Re: Blokovaný server pre PC s OS Windows XP

Příspěvekod zeus » 24 zář 2014 20:52

Nejaka chybova hlaska?
Na ostatni prostredky serveru taky nevidi? Co ukaze Start - Spustit - \\jmeno_serveru - OK?
Prazaci jo ty se maj, az kdyz si me zavolaj..

stevulaj
nováček
Stav:

Re: Blokovaný server pre PC s OS Windows XP

Příspěvekod stevulaj » 25 zář 2014 07:10

Chybová hláška pri zapnutí PC dole vpravo: nepodarilo sa opätovne pripojiť k jednotke serveru.

--- Doplnění předchozího příspěvku (25 Zář 2014 07:19) ---

Na ostatné veci serveru tiež nevidí, server akoby pre tieto počítače zmyzol

--- Doplnění předchozího příspěvku (25 Zář 2014 09:47) ---