Pomoc s reklamací prosím. Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 15830
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod d1amond » 06 říj 2014 06:52

Fakt pro to nepřijede typek s trikem Asus:) Sveze to PPL nebo jiná přepravní služba. Takže ano, odkudkoliv.


Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
i5-4430/Asus H97M/Kingston HyperX 8GB DDR3/Asus R9 280X/Seasonic M12II-620/Samsung 850 Pro 128GB
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

Reklama
Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Bozan » 06 říj 2014 13:51

To je pravda, díky :D a ještě mám tyto problémy, mám je vypsat všechny, nebo něco je "blbost" ?

1) Vypadlý sroubek na spodní straně notebooku a nejde tam vrátit, vypadává ( zřejmě ulomený závit ) .
2) Praskání a chrčení v interních reproduktorech ( po připojení externích problém není ).
3) Dříve notebook po vybití baterie se dal do režimu spánku a psal upozornění při 15% a 7%, ale teď nic a vždy z ničeho nic klekne jako kdybych vyndal baterii.
4) slezlá barva na pravé straně vedle touchpadu od položené dlaně ( viz. foto v příloze )
5) směrová klávesová, pravá šipka se lehce zasekává a pomalu se vrací zpět do původní polohy.

Díky za vaše názory a odpovědi :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod guest » 06 říj 2014 13:54

Už si se jednou ptal. Napiš všechno co je třeba opravit. Zda to udělají je otázka jiná.

Deny18
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1851
Registrován: listopad 12
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Deny18 » 06 říj 2014 13:54

Bod č.4 je blbost, to jim psát nemusíš. :D Vyšoupání místa vedle touchpadu opotřebením není na reklamaci, to ani nijak opravit nepůjde. A stejně si toho všimnou, když otevřou víko notebooku.

Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Bozan » 06 říj 2014 13:57

Dobře, na 4. kašlu :D .. a můžu až budu do obálky psát popis závady vypsat ty 4 body takhle ?

Deny18
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1851
Registrován: listopad 12
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Deny18 » 06 říj 2014 14:00

Ano, vypiš problémy a popiš závady.

Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Bozan » 06 říj 2014 14:12

Ok, díky moc :)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37805
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod petr22 » 06 říj 2014 14:19

Podle me jsou reklamovatelne zavady body 2 a 5.

Bod 3 je bud vadna, nebo nezkalibrovana baterie.

1 je mechanicke poskozeni (zalezi na posouzeni servisu) a bod 4 je bezne opotrebeni.

Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Bozan » 06 říj 2014 14:34

s tím bodem 1. si myslím nemáš pravdu, stalo se to běžným otevřením notebooku a je to obou stranách na horní části, hned u víka a nyní když se víko otevírá, tak se rozevírá spodní plast od plastu z klávesnicové strany.

--- Doplnění předchozího příspěvku (06 Říj 2014 14:42) ---

Tyhle chybí :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37805
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod petr22 » 06 říj 2014 14:43

U notebooku se lame kde co, zvlast u levnych modelu. Verim tomu ze se to muze stat samo, ale jakekoliv mechanicke poskozeni kde je cokoliv praskleho, ulomeneho nebo vylomeneho zalezi na posouzeni servisu jestli se na to vztahuje zaruka. Kdyz to neuznaji, potrebujes posudek soudniho znalce ze je to vyrobni vada notebooku. Samozrejmne to tam napis, ale je to druh zavady u ktere neni zaruka uznavana automaticky.

Ty sroubkly na obrazku drzi displej, takze kdyz chybi tak uz ti drzi jen na pantech ktere drzi 1-2 sroubky, takze predpokladam ze se ten displej uz trochu vikla.

Bod 5 je mozne ze staci jen vycistit klavesnici (plati zase to o levnem modelu).

Necetl jsem to cele od zacatku, ale bod 3 je podle me ukazkovy priklad mrtve baterie. Dnesni baterie mali hodne malou zivotnost, nektere kusy nevydrzi ani rok. Samozrejmne tam napis vse, co te napadne - maximalne to neuznaji jako zavadu.

Bozan
Level 2
Level 2
Příspěvky: 152
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod Bozan » 06 říj 2014 14:49

dobře, díky moc, s tím displejem máš pravdu, viklá se :) .. ona jako baterie vydrží dlouho nabitá, ale prostě když koukám na film, tak mi to neupozorní, že je notebook vybitý a místo aby se při 5% dal do režimu spánku, tak se dál vybíjí až k 0% a pak to celé klekne.

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 15830
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž

Re: Pomoc s reklamací prosím.

Příspěvekod d1amond » 06 říj 2014 15:51

Bozan píše:To je pravda, díky :D a ještě mám tyto problémy, mám je vypsat všechny, nebo něco je "blbost" ?

1) Vypadlý sroubek na spodní straně notebooku a nejde tam vrátit, vypadává ( zřejmě ulomený závit ) .
2) Praskání a chrčení v interních reproduktorech ( po připojení externích problém není ).
3) Dříve notebook po vybití baterie se dal do režimu spánku a psal upozornění při 15% a 7%, ale teď nic a vždy z ničeho nic klekne jako kdybych vyndal baterii.
4) slezlá barva na pravé straně vedle touchpadu od položené dlaně ( viz. foto v příloze )
5) směrová klávesová, pravá šipka se lehce zasekává a pomalu se vrací zpět do původní polohy.

Díky za vaše názory a odpovědi :)

Jenom opatrně co tam napíše. Aby Ti neřekli, že laptop padnul, protože je šroub ulomený.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
i5-4430/Asus H97M/Kingston HyperX 8GB DDR3/Asus R9 280X/Seasonic M12II-620/Samsung 850 Pro 128GB
Chcete si nechat sestavit nový počítač?


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Problém s reklamací klávesnice u MacBooku Pro
    od Carny » 04 zář 2018 15:48 » v Problémy s hardwarem
    2
    339
    od Carny
    05 zář 2018 12:15
  • Xbox One ovladač - je mrtvá zona důvodem k reklamaci?
    od xbladee » 31 pro 2018 15:51 » v Herní konzole
    3
    884
    od Fox_25
    31 pro 2018 17:09
  • prosím o pomoc
    od desirek » 08 zář 2018 12:10 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    10
    846
    od desirek
    15 zář 2018 16:58
  • Macrium Reflect Pomoc Prosím
    od zdenda0022 » 16 čer 2019 20:56 » v Vše ostatní (sw)
    1
    219
    od petr22
    16 čer 2019 21:12
  • Prosím o pomoc s kontrolou komponentů.
    od Kouril34 » 29 dub 2019 05:29 » v Rady s výběrem hardwaru a sestavením PC
    10
    385
    od Michael850
    29 dub 2019 11:34

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů