jelikoz jsem mel na monitoru 3 vadne pixely a navic se mi najednou pres monitor zobrazila vodorovna mm blikajici cara , rozhodnul jsem se pro reklamaci produktu. Monitor jsem kupoval s 3-letou zarukou a se sluzbou Pick&Return od Asusu, ktera vyzvedne, opravi, vrati produkt zakaznikovi zdarma. Rozhodl jsem se tu sluzbu vyuzit. Monitor jsem zabalil do puvodni krabice a cekal na DPD, ktera monitor vyzvedavala.
Asus mi odpovedel:
"Dobrý den, přijali jsme do opravy Váš monitor na záruční opravu, ale po vybalení jsme zjistili fyzické poškození displeje, na které se nevztahuje záruka. Jedná se o rozbitý panel - viz. fotografi"
Jenze jak jsem ho posilal nic takoveho na monitoru nebylo a muselo se to stat behem prepravy. Toto jsem sdelil Asusu, ktery mi napsal "Zítra sepíšeme s DPD zápis o škodě. Může se stát, že to uznají a opravu zaplatí" ktera je mimochodem drazsi nez ten monitor.

