Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 13 čer 2015 09:22

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 9:22:02, on 13.6.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17840)

FIREFOX: 38.0.5 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec Egis Software Update\EgisUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_17_0_0_188.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_17_0_0_188.exe
C:\Users\Lucka\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = www.google.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [EgisTecLiveUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec Egis Software Update\EgisUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [EA Core] "C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\EADM\Core.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Odeslat do zařízení Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Odeslat do zařízení &Bluetooth... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - LSI Corporation - C:\Program Files\LSI SoftModem\agr64svc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: COMODO Dragon Update Service (DragonUpdater) - Comodo Security Solutions, Inc. - C:\Program Files (x86)\Comodo\Dragon\dragon_updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\x86\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: COMODO IceDragon Update Service (IceDragonUpdater) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Comodo\IceDragon\icedragon_updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: iSafeService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\iSafe\iSafeSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MyWinLocker Service (MWLService) - Egis Technology Inc. - C:\Program Files (x86)\EgisTec\MyWinLocker 3\x86\\MWLService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

--
End of file - 9184 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod Orcus » 13 čer 2015 11:08

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 13 čer 2015 11:46

# AdwCleaner v4.206 - Log vytvořen 13/06/2015 v 11:42:22
# Aktualizováno 01/06/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-06-09.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Uživatelské jméno : Lucka - LUCKA-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Lucka\Desktop\AdwCleaner.exe
# Nastavení : Sken

***** [ Služby ] *****

Služba Nalezeno : iSafeKrnlR3
Služba Nalezeno : iSafeService

***** [ Soubory / Složky ] *****

Složka Nalezeno : C:\Program Files (x86)\eSupport.com
Složka Nalezeno : C:\Program Files (x86)\globalUpdate
Složka Nalezeno : C:\Program Files\Babylon
Složka Nalezeno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\eSupport.com
Složka Nalezeno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WinZip Driver Updater
Složka Nalezeno : C:\ProgramData\ParetoLogic
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\FileViewPro
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\globalUpdate
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\akaelkiagnbfcccfnmbimdbplecgbikh
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\DriverCure
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\eCyber
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\iSafe
Složka Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\ParetoLogic
Složka Nalezeno : C:\Users\Public\Documents\MyPlayCity
Soubor Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko_0.localstorage
Soubor Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja_0.localstorage
Soubor Nalezeno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\invalidprefs.js
Soubor Nalezeno : C:\Windows\System32\log\iSafeKrnlCall.log

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Úloha Nalezeno : globalUpdateUpdateTaskMachineCore
Úloha Nalezeno : GoforFilesUpdate
Úloha Nalezeno : paretologic registration3
Úloha Nalezeno : ParetoLogic Update Version3 Startup Task

***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****

Hodnota Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox\Extensions [ocr@babylon.com]
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Brothersoft
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Conduit
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\eSupport.com
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\GlobalUpdate
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Mozilla\Extends
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\ParetoLogic
Klíč Nalezeno : HKCU\Software\Softonic
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\Brothersoft
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\Conduit
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\eSupport.com
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\GlobalUpdate
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0}
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\ParetoLogic
Klíč Nalezeno : [x64] HKCU\Software\Softonic
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{6536801B-F50C-449B-9476-093DFD3789E3}
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\BabylonHelper.EXE
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{928FE5E7-D557-46B7-8AF6-17ACCE1FB4ED}
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{F310F027-15CB-4A7F-B10D-3A4AFB5013A5}
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Conduit
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\GlobalUpdate
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\iSafe
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{9854A5C4-5BE5-46E2-A989-352DD8B37E20}_is1
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\ParetoLogic
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\SupDp
Klíč Nalezeno : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\Wpm
Klíč Nalezeno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{947217BD-E967-400A-B14A-BA851A8EDCBB}
Klíč Nalezeno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{928FE5E7-D557-46B7-8AF6-17ACCE1FB4ED}

***** [ Prohlížeče ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17840


-\\ Mozilla Firefox v38.0.5 (x86 cs)

[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("browser.search.searchengine.alias", "istartsurf");
[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("browser.search.searchengine.iconURL", "hxxp://www.istartsurf.com/web/favicon.ico");
[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("browser.search.searchengine.name", "istartsurf");
[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("browser.search.searchengine.url", "hxxp://www.istartsurf.com/web/?type=dspp&ts=1424539637&from=smt&uid=WDCXWD3200BEVT-22ZCT0_WD-WX80A993924239242&q={searchTerms}");
[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("extensions.quick_start.enable_search1", false);
[w1c9u7qz.default] - Řádek Nalezeno : user_pref("extensions.quick_start.sd.closeWindowWithLastTab_prev_state", false);

-\\ Google Chrome v35.0.1916.153


-\\ Chromium v


-\\ Comodo Dragon v33.1.0.1

[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Web data] - Nalezeno [Search Provider] : hxxp://search.ask.com/web?o=APN10257&do ... =%5EAGO&q={searchTerms}
[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences] - Nalezeno [Extension] : cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja
[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences] - Nalezeno [Extension] : aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko

-\\ Opera v0.0.0.0


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [9139 bytů] - [12/06/2014 12:57:38]
AdwCleaner[R1].txt - [1611 bytů] - [09/07/2014 09:47:56]
AdwCleaner[R2].txt - [1671 bytů] - [09/07/2014 19:07:06]
AdwCleaner[R3].txt - [5723 bytů] - [13/06/2015 11:42:22]
AdwCleaner[S0].txt - [6821 bytů] - [12/06/2014 12:58:51]
AdwCleaner[S1].txt - [1631 bytů] - [09/07/2014 19:08:15]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R3].txt - [5897 bytů] ##########

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 13 čer 2015 12:08

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 13.6.2015
Čas skenování: 11:48:18
Protokol: dddd.txt
Správce: Ano

Verze: 2.01.6.1022
Databáze malwaru: v2015.06.13.01
Databáze rootkitů: v2015.06.02.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Lucka

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 363277
Uplynulý čas: 17 min, 17 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 1
Trojan.Agent.AI, C:\Users\Lucka\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe, Do karantény, [989d8832b7d33cfa4fa4f27bee149b65],

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod jaro3 » 13 čer 2015 17:42

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 18 čer 2015 10:21

# AdwCleaner v4.206 - Log vytvořen 18/06/2015 v 10:15:22
# Aktualizováno 01/06/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-06-17.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Uživatelské jméno : Lucka - LUCKA-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Lucka\Desktop\AdwCleaner.exe
# Nastavení : Čištění

***** [ Služby ] *****

[#] Služba Smazáno : iSafeKrnlR3
[#] Služba Smazáno : iSafeService

***** [ Soubory / Složky ] *****

Složka Smazáno : C:\ProgramData\ParetoLogic
Složka Smazáno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\eSupport.com
Složka Smazáno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WinZip Driver Updater
Složka Smazáno : C:\Users\Public\Documents\MyPlayCity
Složka Smazáno : C:\Program Files (x86)\eSupport.com
Složka Smazáno : C:\Program Files (x86)\globalUpdate
Složka Smazáno : C:\Program Files\Babylon
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\globalUpdate
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\FileViewPro
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\DriverCure
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\eCyber
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\iSafe
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\ParetoLogic
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\akaelkiagnbfcccfnmbimdbplecgbikh
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja
Složka Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko
Soubor Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja_0.localstorage
Soubor Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko_0.localstorage
Soubor Smazáno : C:\Windows\System32\log\iSafeKrnlCall.log
Soubor Smazáno : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\invalidprefs.js

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Úloha Smazáno : globalUpdateUpdateTaskMachineCore
Úloha Smazáno : GoforFilesUpdate
Úloha Smazáno : paretologic registration3
Úloha Smazáno : ParetoLogic Update Version3 Startup Task

***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****

Hodnota Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox\Extensions [ocr@babylon.com]
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\BabylonHelper.EXE
Klíč Smazáno : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\Wpm
Klíč Smazáno : HKCU\Software\Mozilla\Extends
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{6536801B-F50C-449B-9476-093DFD3789E3}
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{928FE5E7-D557-46B7-8AF6-17ACCE1FB4ED}
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{F310F027-15CB-4A7F-B10D-3A4AFB5013A5}
Klíč Smazáno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{947217BD-E967-400A-B14A-BA851A8EDCBB}
Klíč Smazáno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{928FE5E7-D557-46B7-8AF6-17ACCE1FB4ED}
Klíč Smazáno : [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0}
Klíč Smazáno : HKCU\Software\Brothersoft
Klíč Smazáno : HKCU\Software\Conduit
Klíč Smazáno : HKCU\Software\eSupport.com
Klíč Smazáno : HKCU\Software\GlobalUpdate
Klíč Smazáno : HKCU\Software\ParetoLogic
Klíč Smazáno : HKCU\Software\Softonic
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Conduit
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\GlobalUpdate
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\iSafe
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\ParetoLogic
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\SupDp
Klíč Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{9854A5C4-5BE5-46E2-A989-352DD8B37E20}_is1

***** [ Prohlížeče ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17840


-\\ Mozilla Firefox v38.0.5 (x86 cs)

[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("browser.search.searchengine.alias", "istartsurf");
[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("browser.search.searchengine.iconURL", "hxxp://www.istartsurf.com/web/favicon.ico");
[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("browser.search.searchengine.name", "istartsurf");
[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("browser.search.searchengine.url", "hxxp://www.istartsurf.com/web/?type=dspp&ts=1424539637&from=smt&uid=WDCXWD3200BEVT-22ZCT0_WD-WX80A993924239242&q={searchTerms}");
[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("extensions.quick_start.enable_search1", false);
[w1c9u7qz.default\prefs.js] - Řádek Smazáno : user_pref("extensions.quick_start.sd.closeWindowWithLastTab_prev_state", false);

-\\ Google Chrome v35.0.1916.153


-\\ Chromium v


-\\ Comodo Dragon v33.1.0.1

[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Web Data] - Smazáno [Search Provider] : hxxp://search.ask.com/web?o=APN10257&do ... =%5EAGO&q={searchTerms}
[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences] - Smazáno [Extension] : cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja
[C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences] - Smazáno [Extension] : aaaalipaokhkccgmgkdglfinfnfhflko

-\\ Opera v0.0.0.0


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [9139 bytů] - [12/06/2014 12:57:38]
AdwCleaner[R1].txt - [1611 bytů] - [09/07/2014 09:47:56]
AdwCleaner[R2].txt - [1671 bytů] - [09/07/2014 19:07:06]
AdwCleaner[R3].txt - [6011 bytů] - [13/06/2015 11:42:22]
AdwCleaner[R4].txt - [6069 bytů] - [18/06/2015 09:57:10]
AdwCleaner[S0].txt - [6821 bytů] - [12/06/2014 12:58:51]
AdwCleaner[S1].txt - [1631 bytů] - [09/07/2014 19:08:15]
AdwCleaner[S2].txt - [5698 bytů] - [18/06/2015 10:15:22]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [5756 bytů] ##########

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 18 čer 2015 10:39

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 7.0.2 (06.18.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Lucka on źt 18.06.2015 at 10:26:10,26
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] C:\ProgramData\baidu
Successfully deleted: [Folder] C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\getrighttogo
Successfully deleted: [Folder] C:\users\public\documents\baidu
Successfully deleted: [Folder] C:\Users\Lucka\appdata\local\2012



~~~ FireFox




~~~ Chrome


[C:\Users\Lucka\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Lucka\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - Extensions Deleted:

[C:\Users\Lucka\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Lucka\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Extensions Deleted:





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 18.06.2015 at 10:32:01,65
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 18 čer 2015 10:52

RogueKiller V10.8.4.0 (x64) [Jun 15 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Lucka [Práva správce]
Started from : C:\Users\Lucka\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 06/18/2015 10:47:32

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD3200BEVT-22ZCT0 +++++
--- User ---
[MBR] 62599c63fd8cecb6d69279dc8e0b982c
[BSP] f9f6c8f030f5b8867686b9a38ea03992 : HP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 13000 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26626048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26830848 | Size: 292143 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_07092014_195024.log - RKreport_SCN_07102014_101735.log - RKreport_DEL_07102014_101845.log


A prosím o radu, někdy když jsem takto čistila notebook s vaší pomocí, tak se mi po nějakm programu stávalo, že jsem měla potíže - po restartu se mi vůbec nic na ploše neukázalo nebo něco na tento způsob a vždy jsem radu muswela hledat přes další počítač, jenže momentálně mám k dispozici jen noťas, takže kdyby se něco takového zase stalo, tak nemám žádnou možnost jak to spravit. Netušíte po jakém programu to může být?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod jaro3 » 18 čer 2015 17:07

Možná Combofix , ale tam většinou staří několikrát restartovat.
Nebo si předtím udělat bod obnovy , i když ho Combofix taky dělá.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:

- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 23 čer 2015 09:01

RogueKiller V10.8.4.0 (x64) [Jun 15 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Lucka [Práva správce]
Started from : C:\Users\Lucka\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 06/23/2015 08:59:45

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{072372E7-13B5-498C-BBDC-931256E1FC7A} | DhcpNameServer : 62.129.50.20 85.135.32.100 [-][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD3200BEVT-22ZCT0 +++++
--- User ---
[MBR] 62599c63fd8cecb6d69279dc8e0b982c
[BSP] f9f6c8f030f5b8867686b9a38ea03992 : HP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 13000 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26626048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26830848 | Size: 292143 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_07092014_195024.log - RKreport_SCN_07102014_101735.log - RKreport_DEL_07102014_101845.log - RKreport_SCN_06182015_104732.log
RKreport_SCN_06232015_085803.log

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod jaro3 » 23 čer 2015 09:41

A Combofix?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalý počítač

Příspěvekod RitterQa » 23 čer 2015 09:56

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by Lucka on Łt 23.06.2015 at 9:01:58,44.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Lucka\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

23.6.2015 9:04:56 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\AIMP3 deleted successfully
C:\PROGRA~2\FeedReader30 deleted successfully
C:\PROGRA~2\MSXML 4.0 deleted successfully
C:\PROGRA~2\NewTech Infosystems deleted successfully
C:\PROGRA~2\Seznam.cz deleted successfully
C:\Program Files\Acer deleted successfully
C:\Program Files\Google deleted successfully
C:\Program Files\Recuva deleted successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\ImperiaOnline deleted successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Oxford Student's Czech deleted successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\The Complete Genealogy Reporter - FTB deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Comodo\IceDragon\Profiles\8nx963o3.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.risingcities.cz");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Yahoo");
user_pref("keyword.URL", "");

Added to C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Comodo\IceDragon\Profiles\8nx963o3.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.seznam.cz/");
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Added to C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\AIMP3 not found
C:\PROGRA~2\FeedReader30 not found
C:\PROGRA~2\NewTech Infosystems not found
C:\PROGRA~2\Seznam.cz not found
C:\PROGRA~2\Windows Live SkyDrive deleted
C:\found.000 deleted
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\WinZip\WinZipDU deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Lucka\AppData\Local\MyWinLockerInstaller.txt-20131018.log deleted
C:\Users\Lucka\AppData\Local\MyWinLockerInstaller.txt-20131019.log deleted
C:\Windows\wininit.ini deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\Windows\Syswow64\GroupPolicy\gpt.ini deleted
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\extensions\jid1-JrxwyxPdCKWWcw@jetpack deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Comodo\IceDragon\Profiles\8nx963o3.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Comodo\IceDragon\Profiles\8nx963o3.default
- DragAndDrop - C:\Program Files (x86)\Comodo\IceDragon\browser\extensions\DnD@comodo.com

ProfilePath: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default
AD76B0F3348914E133455E52743C839D - C:\Windows\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1216156.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
4174499E49FE276D9BDCE13364559080 - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_18_0_0_160.dll - Shockwave Flash
65C1D9F74004E775F9A8598476ABE5EE - C:\Users\Lucka\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll - Unity Player


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 35.0.1916.153


Comodo Drag&Drop Service - Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\aneodkojaglhnkkdbbdnmmmgimlcaogo
Comodo Web Inspector - Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\bdngekjahnmlkinegnhdmmbcfnmbclnn
Comodo Media Downloader - Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\dihmnpngfonlhjmgkflpnibiaaliendo

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Old Start Page"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Old Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"
{E733165D-CBCF-4FDA-883E-ADEF965B476C} Google Url="Not_Found"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Preferences.bad was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences.bad was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-2168297920-202002444-308054462-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{E733165D-CBCF-4FDA-883E-ADEF965B476C} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Lucka\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\w1c9u7qz.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Lucka\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=243 folders=95 31868089 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Lucka\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on Łt 23.06.2015 at 9:54:06,20 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů