Zdravím všechny poradece PC help. Od minulého týdne mám "nový" počítač. Počítač je starý cca půl roku a doma jej máme 14 dní. Vše v systému běží dobře, ovšem při vypnutí se zobrazí hláška "Operations are in progress." Please Wait message" . A pak se nevypne klidne 8 hodin, takže jej jsem musel dnes ráno vypnout natvrdo přes power button.
V této situaci mám 2 problémy- protože pc není původem moje, nevím, kdy problém přesně začal ( a bohužel to neví přesně ani původní majitelé) a obnova poslední známé kofigurace problém neřeší. Pc je původně rodiny přítelkyně a jsou na něm drahé programy, tudíž nemůžu přeinstalovat kompletně systém,protože tyto programy mají již aktivované licenční klíče.
Na pc je sice vytvořena záloha systému,ale opět nevím, zda-li problém vyřeší.
K tomuto tématu jsem našel tyto a podobné články : http://www.bleepingcomputer.com/forums/ ... t-message/.
Děkuji za rady
Operations are in progress." Please Wait message
Re: Operations are in progress." Please Wait message
Program, ktery neni mozne preinstalovat jsem videl naposledy v roce 1998 (pocet aktivaci omezen na 3x, cena licence 200.000 Kc).
Vsechno co na tom pocitaci je musi byt mozne nainstalovat znovu.
Ja osobne bych zacal cistou instalaci a nic jineho bych uz nezkousel.
Vsechno co na tom pocitaci je musi byt mozne nainstalovat znovu.
Ja osobne bych zacal cistou instalaci a nic jineho bych uz nezkousel.
Re: Operations are in progress." Please Wait message
Ano, v tomto máte pravdu. Na stránce výrobce jsme našel zkušební verzi programů, které lze opětovně aktivovat po zadání licenčního klíče http://www.spektravox.cz/cs/ke-stazeni/instalace. V nabídce řešení ještě zvažuji další věci- užiti Microsoft Fix it ( pokud je pro win 7 pro ještě funkční, informace z různých webů se v tomto neshodují ), prohledání windows update, pokud nedošlo k selhání instalace některé aktualizace- s tím mám opětovně zkušenost, kdy jedna aktualizace celý proces zastaví, Prohledání systému na přítomnost Acronis True Image 2015 a kontrola nastavení programu. Pokud nic nebude fungovat, sáhnu tedy k čisté instalaci.
Děkuji
Děkuji
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů