Prosím o kontrolu logů Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 18 kvě 2016 20:42

Nazdar Všichni potřeboval bych Vyčistit PC jelikož včera jsem si omylem nainstaloval asi nějaký vir nějaký vyhledávač do chrome a ted mi nejdou přidávat z internetového obchodu Google Advlock a seznam lištička zde screen a log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 20:35:53, on 18.05.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0020)

FIREFOX: 46.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Razer_Kraken0502_Driver\Drivers\SysAudio\Kraken0502Helper.exe
C:\Users\danie\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_91\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_91\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] C:\PROGRA~2\Raptr\RAPTRS~1.EXE --startup
O4 - HKLM\..\Run: [Super Charger] C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VolPanel] "C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Play\Volume Panel\VolPanlu.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kraken0502Launcher] C:\Program Files (x86)\Razer\Razer_Kraken0502_Driver\Drivers\SysAudio\Kraken0502Helper.exe /start
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [seznam-listicka-distribuce] "C:\Program Files (x86)\Seznam.cz\distribution\szninstall.exe" -s -d listicka 1 szn-software-listicka cz.seznam.software.autoupdate
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.autoupdate] "C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.szndesktop] "C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Creative Audio Engine Licensing Service - Creative Labs - C:\Program Files (x86)\Common Files\Creative Labs Shared\Service\CTAELicensing.exe
O23 - Service: Creative Audio Service (CTAudSvcService) - Creative Technology Ltd - C:\Program Files (x86)\Creative\Shared Files\CTAudSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_SuperCharger - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\ChargeService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Razer Game Scanner (Razer Game Scanner Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\GSS\GameScannerService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RzSurroundVADStreamingService - Unknown owner - C:\ProgramData\Razer\Synapse\Devices\Razer Surround\Driver\RzSurroundVADStreamingService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9367 bytes
Přílohy
Bez názvu.png
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Reklama
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod jerabina » 18 kvě 2016 20:43

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 18 kvě 2016 21:00

Adw cleaner nic nenašel a Malware Bytes taky ne Malware bytes už sem prováděl předtím taky.
Přílohy
Adwcleaner.png
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod jaro3 » 18 kvě 2016 21:06

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 18 kvě 2016 21:16

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by danie (Administrator) on 18.05.2016 at 21:14:24,41
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0


Deleted the following from C:\Users\danie\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rwdxgjf7.default\prefs.js
user_pref(extensions.foxcub.config.encodedConfig, {\core\:{\configUrl\:\hxxp://download.seznam.cz/software/conf/\,\configUrlSecure\:\hxxps://download.seznam.cz/sof



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 18.05.2016 at 21:15:39,54
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 18 kvě 2016 21:34

RogueKiller V12.2.1.0 (x64) [May 16 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : danie [Práva správce]
Started from : C:\Users\danie\Downloads\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 05/18/2016 21:23:35

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD3200LPVT-00G33T0 +++++
--- User ---
[MBR] 43f3143fe39dae7a15fd58a105de0891
[BSP] 5421ef08df31f8da32f732d1dae0cf38 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 304243 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 623296512 | Size: 450 MB
3 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 624218112 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod jerabina » 18 kvě 2016 22:09

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 19 kvě 2016 14:14

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by danie on 19.05.2016 at 13:44:36,34.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\danie\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2016-05-19-111029.log 3083 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\danie\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\danie\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rwdxgjf7.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\danie\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rwdxgjf7.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================


==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\danie\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rwdxgjf7.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"wrc@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF" [08.05.2016 14:20]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [08.05.2016 14:20]

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Fake Chromium Profiles Check ======================

Fake profile C:\Users\Default\AppData\Local\Google\Chrome deleted

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[08.05.2016 14:19]

Seznam Lištička - Email - danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig
Seznam Lištička - Slovník - danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blmojkbhnkkphngknkmgccmlenfaelkd
AdBlock - danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
Avast Online Security - danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki
Seznam Lištička - Rychlá volba - danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\danie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=34 folders=39 34894444 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\danie\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 19.05.2016 at 14:11:54,35 ======================
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod danieltk » 19 kvě 2016 14:15

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 14:14:53, on 19.05.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0020)

FIREFOX: 46.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe
C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Razer_Kraken0502_Driver\Drivers\SysAudio\Kraken0502Helper.exe
C:\Users\danie\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_91\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_91\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] C:\PROGRA~2\Raptr\RAPTRS~1.EXE --startup
O4 - HKLM\..\Run: [Super Charger] C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\Super Charger.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VolPanel] "C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Play\Volume Panel\VolPanlu.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kraken0502Launcher] C:\Program Files (x86)\Razer\Razer_Kraken0502_Driver\Drivers\SysAudio\Kraken0502Helper.exe /start
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [seznam-listicka-distribuce] "C:\Program Files (x86)\Seznam.cz\distribution\szninstall.exe" -s -d listicka 1 szn-software-listicka cz.seznam.software.autoupdate
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.autoupdate] "C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.szndesktop] "C:\Users\danie\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Creative Audio Engine Licensing Service - Creative Labs - C:\Program Files (x86)\Common Files\Creative Labs Shared\Service\CTAELicensing.exe
O23 - Service: Creative Audio Service (CTAudSvcService) - Creative Technology Ltd - C:\Program Files (x86)\Creative\Shared Files\CTAudSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_SuperCharger - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Super Charger\ChargeService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Razer Game Scanner (Razer Game Scanner Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\GSS\GameScannerService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RzSurroundVADStreamingService - Unknown owner - C:\ProgramData\Razer\Synapse\Devices\Razer Surround\Driver\RzSurroundVADStreamingService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9424 bytes
Všechno jede jak má mužu teda uzavřít téma?
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod Orcus » 19 kvě 2016 14:49

V HJT fixni:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"



Vyčisti systém CCleanerem

====================================================

Stáhni si zde DelFix
http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... e/9-delfix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde: C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
danieltk
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 993
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů  Vyřešeno

Příspěvekod danieltk » 20 kvě 2016 20:29

# DelFix v1.013 - Logfile created 20/05/2016 at 20:28:07
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : danie - MASTER
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\zoek-results2016-05-19-111029.log
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\JRT.exe
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\TFC.exe
Deleted : C:\Users\danie\Downloads\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #30 [End of disinfection | 05/18/2016 18:33:30]
Deleted : RP #31 [JRT Pre-Junkware Removal | 05/18/2016 19:14:24]

New restore point created !

########## - EOF - ##########
Ok Moc dík
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů