
v nejbližší době si budu kupovat sestavený herní PC. Zde můžete kouknout na aktuální verzi sestavy: https://www.czc.cz/6bfbnt4u6sg7mafdmg2hc78u2g/seznam Budu rád za připomínky, hlavně potřebuju vyřešit, zda aktuálně zvolená case je OK.
Nicméně moje hlavní otázka v tomto tématu se týká procesoru i7-6700. Koukal jsem, že se např. na bazos.cz prodávají nové procesory, ale jsou většinou bez faktury. Avšak dle prodejců je lze díky sériovému číslu v případě problémů reklamovat přímo u výrobce. Je to pravda či nikoliv? Pokud ano, můžete mi tedy prosím vysvětlit, jak taková reklamace funguje, kam se to posílá, apod... Reklamace jsem vždy posílal do e-shopu, kde věc byla koupená, takže s tímto nemám žádné zkušnosti a na netu jsem o tom moc info nenašel.
Předem díky za rady a vysvětlení