Zdravím, máte někdo zkušenosti s refundem v rámci Microsoft store? Jde mi o to, že jsem omylem zakoupil hru, která je dostupná pouze pro Xbox One, místo PC. Bohužel jsem to zjistil až po zadání klíče a následném pokusu o instalaci kde jsem zjistil, že nemám žádné podporované zařízení.
Máte s tím někdo zkušenosti? Podpora je momentálně off, tak mě napadlo se zatím zeptat.
Díky
Refund v Microsoft storu
Refund v Microsoft storu
i7-2700K, GB Z77M-D3H, MSI R9 380 Gaming 4G, 1x4GB 1x8GB 1600 Kingstone, 256GB SSD (Intel), 1TB 2,5" WD Black, NZXT S340 + Be Quiet! Pure Power L8-530W + 6xF12 LS
Re: Refund v Microsoft storu
Sice s tím nemám zkušenosti, ale tohle jsi zkoušel? https://support.microsoft.com/cs-cz/hel ... nge-refund
AMD Ryzen 5 5600X | MSI MAG B550 TOMAHAWK | G.Skill Aegis 32GB 3200MHz | Kingston A2000 1TB | PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB | XPG Core Reactor 750W | Be quiet! PURE BASE 500 | Asus VG27AQ1A
Re: Refund v Microsoft storu
V jednoduchosti tam je toto: "Když požádáte o vrácení, na které je nárok, připíšeme vám celou částku sníženou o původní poštovné a manipulační poplatky. Refundace jsou obvykle zpracovány do 3–5 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržíme vaši položku a určíme, že je u ní nárok na vrácení. Refundace provádíme pomocí původního způsobu platby."
Ak potrebuješ pomoc , tak kľudne napíš do PM :) Rád pomôžem 

Re: Refund v Microsoft storu
Cist je treba vse:
Digitální zboží, jako jsou aplikace, hry, doplňkový obsah, předplatná, filmy, televizní pořady a knihy, je nevratné, pokud nabídka nebo příslušný zákon nestanoví, že máte nárok na refundaci.
Pokud po prihlaseni do Store neni moznost Refund u dane polozky, tak to nejde.
Digitální zboží, jako jsou aplikace, hry, doplňkový obsah, předplatná, filmy, televizní pořady a knihy, je nevratné, pokud nabídka nebo příslušný zákon nestanoví, že máte nárok na refundaci.
Pokud po prihlaseni do Store neni moznost Refund u dane polozky, tak to nejde.
Re: Refund v Microsoft storu
Tohle všechno jsem samozřejmě pročetl, proto mě spíš zajímá nějaká určitá zkušenost s tímto problémem. Snažil jsem se hned kontaktovat support, ale bohužel jsou momentálně mimo.
i7-2700K, GB Z77M-D3H, MSI R9 380 Gaming 4G, 1x4GB 1x8GB 1600 Kingstone, 256GB SSD (Intel), 1TB 2,5" WD Black, NZXT S340 + Be Quiet! Pure Power L8-530W + 6xF12 LS
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Telefonická aktivace Microsoft produktu Příloha(y)
od Kajmánek » 13 lis 2024 13:51 » v Windows 11, 10, 8... - 30
- 8383
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
14 lis 2024 22:30
-
-
- 3
- 2467
-
od walderan
Zobrazit poslední příspěvek
14 kvě 2025 21:52
-
- 2
- 3037
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
12 říj 2024 09:21
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti