Kraken g12 a záruka grafické karty
Kraken g12 a záruka grafické karty
Dobrý den, zvažuji dát na grafickou kartu hybridní vodní chlazení přes kraken g12. Jak je to pak se zárukou, pokud nedojde k žádnému fyzickému poškození? Propadne ? Jednalo by se o kartu od MSI z alza.cz Děkuji
Re: Kraken g12 a záruka grafické karty
Zákon říká, že Ti záruka zůstane.
Servisy to ale často zkouší nerespektovat. Ve výsledku by Ti záruku měli uznat, jen riskuješ, že jim budeš muset zaslat pár emailů.
Zrovna u MSI je to sporné a někdy dělají problémy. Asus a Evga s tím problémy nedělají.
Servisy to ale často zkouší nerespektovat. Ve výsledku by Ti záruku měli uznat, jen riskuješ, že jim budeš muset zaslat pár emailů.
Zrovna u MSI je to sporné a někdy dělají problémy. Asus a Evga s tím problémy nedělají.
Re: Kraken g12 a záruka grafické karty
Zakon rika, ze se jedna o poruseni zarucnich podminek vyrobce, coz muze byt duvod zamitnuti zaruky.
Je jen dobra vule prodejce/vyrobce kdyz prijme k reklamaci kartu, ze ktere byl na prvni pohled sundan
chladic (a neexistuje dukaz o tom, ze takto nebyla zapnuta). Ve chvili, kdy bude reklamace zamitnuta,
zbyva tazateli pouze reseni soudni cestou. A nesezenes soudniho znalce ktery podepise ze se karta upekla,
byl z ni sundan originalni chladic a ze to spolu nemuze souviset. To, co nema zadnou pravni vahu je sundana
pecet.
Servis na te karte muze najit mechanicke poskozeni, ktere ani tazatel nemusi na prvni pohled videt.
Kazdy kus posuzuje servis individualne, prodejce jen pri prijmu kontroluje viditelne mechanicke poskozeni,
kartu lze krome prodejce ale reklamovat i primo u vyrobce.
Je jen dobra vule prodejce/vyrobce kdyz prijme k reklamaci kartu, ze ktere byl na prvni pohled sundan
chladic (a neexistuje dukaz o tom, ze takto nebyla zapnuta). Ve chvili, kdy bude reklamace zamitnuta,
zbyva tazateli pouze reseni soudni cestou. A nesezenes soudniho znalce ktery podepise ze se karta upekla,
byl z ni sundan originalni chladic a ze to spolu nemuze souviset. To, co nema zadnou pravni vahu je sundana
pecet.
Servis na te karte muze najit mechanicke poskozeni, ktere ani tazatel nemusi na prvni pohled videt.
Kazdy kus posuzuje servis individualne, prodejce jen pri prijmu kontroluje viditelne mechanicke poskozeni,
kartu lze krome prodejce ale reklamovat i primo u vyrobce.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4
- 2584
-
od Kogaku
Zobrazit poslední příspěvek
31 kvě 2025 19:19
-
- 1
- 2109
-
od windroid2
Zobrazit poslední příspěvek
29 dub 2025 10:05
-
-
Zapojení grafické karty na 12 pinů místo 14
od windroid2 » 16 pro 2024 12:22 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 4
- 2134
-
od windroid2
Zobrazit poslední příspěvek
16 pro 2024 13:53
-
-
- 0
- 3020
-
od p3v4x
Zobrazit poslední příspěvek
07 srp 2024 22:43
-
-
Upgrade grafické karty nebo celého PC?
od dexikovicek » 21 srp 2024 22:33 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 3
- 2334
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
22 srp 2024 09:59
-
Zpět na “Rady s výběrem hw a sestavením PC”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: DotNetDotCom.org [Bot] a 12 hostů