JanaServer?

Problematika administrace LAN či WIFI sítí

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Jupiters
Level 1
Level 1
Příspěvky: 87
Registrován: prosinec 05
Bydliště: Vysočina
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

JanaServer?

Příspěvekod Jupiters » 04 úno 2006 12:01

Zdarec, chlapi (a ostatní). :lol:

Potřebuji pomoc s nastavením JanaServeru - prosím. Jsem moc rád, že jsem si ho na základě vašeho doporučení (zde) stáhl a musím říct, že na první pohled se zdá super. Co se týká práce s proxy apod., jsem úplnej začátečník. A v tom bude asi problém. Začal jsem Janu používat zatím pouze jako mailserver - to potřebuju nejvíc. Poštu stahuje perfektně (podařilo se mi rozchodit dokonce i víc účtů - rozesílání), ale nejde mi pošta odesílat (ani z jednoho). Přitom mi připadá, že vše potřebné nastavené mám - teda vše potřebné, odchozí pošta souvisí podle mých (ne)znalostí se smtp serverem - a ten mám nastavenej smtp.etmail.cz (ale jak už jsem psal, moc tomu nerozumím). Když však odešlu poštu např. z MS Outlook Expressu, hodí to chybu

Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je xxxxxxx@quick.cz. Předmět 'Pokus', Účet: 'Pavel', Server: '127.0.0.1', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '550 mailbox not found', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 550, Číslo chyby: 0x800CCC79

Dík za pomoc.

PS. Angličtinou nevládnu vůbec, takže ještě jeden skromný dotaz. Dá se s poštou (u Jany) pracovat přes rozhraní internetového prohlížeče nebo musí být nějaký klient?

Reklama
Uživatelský avatar
mikel
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2298
Registrován: květen 05
Bydliště: Karviná
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mikel » 04 úno 2006 14:05

Tady už jsem odpovídal na stejný problém.
Znáte pravidla?
Tipy a triky ve Windows XP
Návody: HijackThis, MWAV, CCleaner (THX to mijaja)
Problémy, které chcete vyřešit pište sem do fóra. Neposílejte je emailem ani po ICQ!

Uživatelský avatar
Jupiters
Level 1
Level 1
Příspěvky: 87