wifi na Huawei EchoLife HG520i
wifi na Huawei EchoLife HG520i
Ahoj, mám problém. Od O2 jsem koupil tenhle modem a zapojil nastavil spustil wifi atd. Net šlape vpohodě, akorát wifi nejde. Najde jí to, ale pak to nechce fungovat. Mám ipod touch a mám tam u té sítě plný signál ukázaný a na tu wifi se připojím, ale pak když spustím prohlížeč tak to píše že internet není dosupný nebo něco takového. Jinak všechny wifi na ipodu jsou, nevím proč tady to nejde...zkoušel jsem se dívat do nastavení modemu, ale moc se v tom nevyznám a nevěděl jsem co by mohlo pomoct. Díky za rady...
Re: wifi na Huawei EchoLife HG520i
ahoj,mám uplně stejný problém akorát mám T-Mobile G1.. poradte pln nwm vůbec co stím..

Nedávno jsem to instaloval. Volal jsem na podporu a technik radil samé nesmysly. Takže jsem se přihlásil do modemu, tam ručně zapnul wifi na enable (technik se dušoval že je vše zaplé a líst se tam nemusí), jsou tam vypsané podrobnosti sítě i síťový klíč ten budeš potřebovat). Dále si vytvoř připojení v ipodu nebo v pc ručně. A už to pojede na dhcp.
Oni totiž při prodeji nabízí variantu nainstaluj si sám nebo zaplať si technika, takže raději všichni platí a mají to bez problémů, ale kdo nezaplatí tak ať si poradí sám. Holt mu to dají vypnuté a do manuálu to nenapíšou a zoufalci stejně toho technika zaplatí, je to hnus jednání.
// Příspěvky sloučeny.
// Pokud chceš něco dodat a ještě nikdo po tobě nepřispěl, použij tlačítko >> Upravit << a svůj příspěvek doplň. Díky.
//mike007
Oni totiž při prodeji nabízí variantu nainstaluj si sám nebo zaplať si technika, takže raději všichni platí a mají to bez problémů, ale kdo nezaplatí tak ať si poradí sám. Holt mu to dají vypnuté a do manuálu to nenapíšou a zoufalci stejně toho technika zaplatí, je to hnus jednání.
// Příspěvky sloučeny.
// Pokud chceš něco dodat a ještě nikdo po tobě nepřispěl, použij tlačítko >> Upravit << a svůj příspěvek doplň. Díky.
//mike007