Stačí mi poslat vzkaz SZ (soukromá zpráva) a já vám zašlu informace k poslání autorského poplatku a zanesu vás do databáze platících, to je nutné pro výhru poloviny všech vybraných peněz. Pro výhru vám pak stačí jako prvému rozlousknout a projít všemi levely hry, celkem 75. K potvrzení budu požadovat zaslání pamětového snímku hry (=mul = multiface) s posledním 75. levelem, ten se neřeší, je poslední.
I při nezaplacení autorského poplatku můžete hrát plnou hru bez jakýchkoli omezení, všech 75 levelů. Jediné o co přijdete je výhra. Pokud někdo bude chytračit a nejdříve se snažit hru projít, zaplatit až na konec pro možnost inkasování výhry, ať si uvědomí, že když to udělá víc lidí, ani on sám toho moc nevyhraje. A naopak, když někdo zaplatí "stánkovou cenu", tedy ne příliš vysokou, ale svým "vkladem" přiláká zaplatit ostatní a snažit se projít první více lidí, v případě výhry víc získá.
Vlákno založeno: 2009.07.23 - čtvrtek * staženo: 9x
Aktuální výherní částka (polovina autorských poplatků): 0 Kč
Hru se budu snažit propagovat i na jiných fórech, je tedy šance zapojení více soutěžicích lidí.
Hra samotná je velká jen kolem 40 KB, i s potřebným emulátorem a operačním systémem vše zabírá pouhých 977 KB, tedy ani ne 1 MB (minimální přenos dat po Netu). Hru jsem napsal asi před 12 lety pro synovce (8-14 let), kteří ji prošli až do konce.
Hra je ke stažení se vším potřebným tady: viewtopic.php?f=39&t=42757" onclick="window.open(this.href);return false;
Je tam i popsáno vše potřebné ohledně emulace, spuštění hry a její ukládání pozice (snímku paměti hry), strana 1 a 2 vlákna. Je tam toho popsáno více, ale vše nepotřebujete, stačí jen když si to přečtete, zapamatujete minimum a v případě zádrhelu tam nahlédněte. Jinak vlákno v dalších částech slouží ke všemu co se jedná o tomto počítači a jeho software (her, aplikací, ...). Download EMULACE, 5. příspěvek od začátku vlákna.
Hra je napsaná v editoru hry Lode Runner počítače ZX Spectra. Všechny možnosti proti švindlování jsem zabezpečil přímo ve strojovém kódu procesoru ZX Spectra. Na úvodní obrazovce vám proto půjde pouze hra spustit, klávesa 0 (= nula), ostatní volby jsou zablokované (proti podvádění). Někteří možná znají hru, v které je v jejím editoru tato hlavolamová hra vytvořená: Lode Runner. V mé hře je ale zrušena možnost kopání (vytváření dočasných děr). Protože to není honička, sbírání a kopání. Je to pouze bludiště, každý level pouze na jednu obrazovku. Jsou tam tajné chodby, které ovšem nevidíte. Chytáky, pasti, nástrahy, slepé uličky, finty

Původní hra Lode Runner, v jejímž editoru je vytvořená moje hlavolamová hra Lode Runner X
Smysl hry: ovládáte bílého panáčka klávesami:
O = vlevo
P = vpravo
Q = nahoru
A = dolu
... třetí prst pravé ruky (ukazováček) si můžete položit na klávesu M, ale v mé hře nic nedělá. Toto rozložení ovládacích kláves bylo nejčastější a nejoblíbenější na hrách ZX Spectra. Předefinování pro vás není možné.
V každém levelu máte za úkol sebrat zlaté (žluté) cihličky, pokud v levelu existují (nemusí), pozor na to, že pokud se k cihlám zlata dostanou vaši nepřátelé, můžou je nosit a přemístit. Nepřátelé jsou růžový. Při kontaktu s vámi (existuje i zvláštní vyjímka a to si buďte jisti, že jsem jí využil

Shrnutí:
1) vysbírat všechny zlaté cihly jestli v levelu existují
2) dostat se na vrchol (nahoru) obrazovky
Tajné chodby nejsou vidět, ale můžete je procházet. Jsou maskováni jako obyčejné cihly. Vstup do tajných chodeb občas záleží v možnosti pohybu (rozejití) v určitém směru. Na tyčích lze ručkovat či se pustit klávesou A (dolu). Určitou kombinací, například tajné chodby a dalšího prvku se dosáhlo jednosměrnosti vstupu/východu do/z tajné chodby.
1. level - je skoro lehoučký, když se ovšem zná

2. level - tam už přituhává, ale zase, když na to přijdete, je to prkotina

3. level - když nepřijdete s paradoxním nápadem, nerozlousknete ho, určitě vám na pár dní vydrží, možná ho budete proklínat, opravdu šílená pointa

7. level - jen na vystrašení při načítání, odpočinkový

všech 75 levelů - by vám snad mělo vystačit na pár měsíců, já jsem je tvořil taky hodně dní a hodin
Hra po nahrání, menu - v celoobrazovkovém režimu (Fullscreen), klávesa F8

1. level (Fullscreen)

2. level (Fullscreen)

3. level (Fullscreen)

4. level (Fullscreen)

5. level (Fullscreen)

6. level (Fullscreen)
