Zdravím, přišla mi nová sestava, dal jsem CD s Windows do mechaniky, ale instalace nezačala. Proto jsem nakonec nainstaloval Win z USB mechaniky. Povedlo se to až po doinstalování SP2 (měl jsem starý Win a zřejmě měl problém se SATA). Jenomže..vyhráno jsem neměl. Mechanika nefunguje. Podle správce zařízení je vše OK, mechanika je nainstalována, ale když do ní dám DVD, CD, tak ho PC nevidí. Když kliknu na ikonu mechaniky v době, kdy v ní CD není, objeví se bílá obrazovka. Když ale do mechaniky CD dám, tak je stejné. Zkoušel jsem samozřejmě různá CD, zkoušel jsem mechaniku odinstalovat a znovu nainstalovat (bez problémů).
Kde může být problém? Ve Windowsu? nebo v mechanice? Mám obavu to posílat poštou k reklamaci, ať mi neřeknou, že byla neoprávněná...
Díky moc za rady. Jinak jde o:.
Deska: ASUS M3N78-VM - nVidia 8200, AM3/AM2+, DDR2, VGA, DVI, HDMI, GLAN,
mATX
DVD: VD RW LG Black GH22NS ?R/?RW/RAM/DL/Secure Disk,bulk,SATA
Problém s DVD mechanikou
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Problém s DVD mechanikou
Podívej se do Správce zařízení zda je tam mechanika vidět a zda tam není někde ? nebo !.
Edit:Nemáš ji náhodou v BIOSu zakázanou. Je to mechanika IDE/ATA, nebo SATA? Je vidět v Biosu?
Edit:Nemáš ji náhodou v BIOSu zakázanou. Je to mechanika IDE/ATA, nebo SATA? Je vidět v Biosu?
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Ve Windows je normálně vidět, v Biosu taky (je to SATA)
V Biosu mám jako SATA1: HDD Samsung a jako SATA2 právě tu DVD mechaniku.
Ve správci zařízení jsou ? jenom u řadičů u mechaniky ne... tam je normálně DVD RAM LG...
V Biosu mám jako SATA1: HDD Samsung a jako SATA2 právě tu DVD mechaniku.
Ve správci zařízení jsou ? jenom u řadičů u mechaniky ne... tam je normálně DVD RAM LG...
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
HD máš asi také SATA, ale neinstaloval jsi asi SATA ovladač.