praxe v oboru Informační technologie

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...).

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Deny8
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

praxe v oboru Informační technologie

Příspěvekod Deny8 » 15 úno 2011 12:11

Studuju obor IT a v červnu budeme mit praxi v nějaké počítačové firmě. Máte s tím někdo zkušenosti, už jste to taky někdo měli ? Co tam vlastně budu dělat ? Ve škole nám toho moc neřekli, tak bych to rád věděl.

Reklama
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Stav:

Re: praxe v oboru Informační technologie

Příspěvekod memphisto » 15 úno 2011 12:19

Vítej na fóru PC-HELP.CZ

Řeknu ti to takhle, nevím a jsem si jist, že nikdo nebude vědět, protože jsi neuvedl naprosto žádné informace. Můžeš tam dělat podržtužku a nebo tě taky mohou zapojit do týmu. Záleží na přístupu té firmy, kam nastoupíš a přesně ti to řeknou jen oni sami
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Tomina
Level 5.5
Level 5.5
Stav:
Kontakt:

Příspěvekod Tomina » 15 úno 2011 12:26

Já studuji také IT - na VŠ a také jsem měl několik praxí ve firmách. Na poslední praxi jsem byl ve stavební společnosti u "ajťáka" a pomáhal jsem mu. Dělal jsem holku pro všechno, ale hodně mi to dalo. Člověk příjde do styku s drahými tiskárnami, notebooky, pochopí, jak funguje firemní síť, servery, v neposlední řadě i bezpečnost IT (ISMS). Je to zlatá zkušenost a dobře se vyjímá v životopise.. :-D
Rozhodně není důvod se toho bát. Nám ve škole řekli, ať si firmy najdeme sami, takže jsem rozesílal žádosti a vždycky se nějaká našla. Narozdíl do kuchařů, či pinglů jsem nedostával na praxi peníze, většinově mi ale zařídili min. obědy, či se mi snažili vyjít nějak jinak vstříc.