Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
ddann
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod ddann » 18 kvě 2011 22:04

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 21:58:55, on 18.5.2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Steam\steam.exe
C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Documents and Settings\Daniel Rozen\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Documents and Settings\Daniel Rozen\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Daniel Rozen\Local Settings\Data aplikací\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 3913 bytes


Děkuji za odpovědi.
Základní deska:GIGABYTE PA65-UD3-B3
Procesor: Intel Core i7 2600k
RAM: 8GB
Grafická karta: ASUS GTX970-DCMOC-4GD5
OS: Windows 10 Home 64-bit
HDD: 1TB+2TB
SSD: 480GB

Reklama
Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod Žbeky » 18 kvě 2011 23:15

Fixni:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Daniel Rozen\Local Settings\Data aplikací\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Uživatelský avatar
ddann
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod ddann » 19 kvě 2011 11:18

Nic:
Fixnul jsem řádky mám to skusit ted??

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
http://www.malwarebytes.org

Verze databáze: 5363

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 6.0.2900.5512

19.5.2011 11:18:20
mbam-log-2011-05-19 (11-18-20).txt

Typ kontroly: Rychlý test
Testované objekty: 121364
Uplynulý čas: 4 minut, 2 sekund

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče v registru: 0
Infikované hodnoty v registru: 0
Infikované datové položky v registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované hodnoty v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované datové položky v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované soubory:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Naposledy upravil(a) ddann dne 19 kvě 2011 21:46, celkem upraveno 1 x.
Základní deska:GIGABYTE PA65-UD3-B3
Procesor: Intel Core i7 2600k
RAM: 8GB
Grafická karta: ASUS GTX970-DCMOC-4GD5
OS: Windows 10 Home 64-bit
HDD: 1TB+2TB
SSD: 480GB

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod Žbeky » 19 kvě 2011 11:50

Můžeš laskavě psát tak, abychom tomu rozuměli?
Z tvého "Nic: Fixnul jsem řídky mám to skusit ted??" teda nechápu ani ň... Co nic? Co chceš zkoušet?
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Uživatelský avatar
ddann
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod ddann » 19 kvě 2011 21:47

To je pokračování tohodle: viewtopic.php?f=39&t=67748
Základní deska:GIGABYTE PA65-UD3-B3
Procesor: Intel Core i7 2600k
RAM: 8GB
Grafická karta: ASUS GTX970-DCMOC-4GD5
OS: Windows 10 Home 64-bit
HDD: 1TB+2TB
SSD: 480GB

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu (Restart PC)

Příspěvekod Žbeky » 20 kvě 2011 07:12

Z toho jsem se stále nedozvěděl, co chceš zkoušet...

Vypni rezidentní štít antiviru a antispywaru
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 hostů