Zmizelý hardisk

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

mirasters167
nováček
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:

Zmizelý hardisk

Příspěvekod mirasters167 » 16 črc 2011 14:03

Dobrý den, jsem takřka amatér na PC-čka, proto prosím Vás kteří máte to štěstí a a schopnost ovladat PC o radu.

Jde o to že před několika měsíci, jsem měl závadu PC bylo to v tom že, když jsem zapl počítat začal svítit hučet ale nic jiného, tak jsem vždy asi 5 vteřinovým stiskem tlačítka na zapnutí PC naopak PC vypl a hned znova zapl. Takhle jsem to několikrát opakoval a většinou po 4.-té to chytlo, asi po týdnu už to nešlo vůbec. Nechal jsem tedy opravit PC u odborníka který vyměnil zakladovou desku (celková cena 1100 KČ)

Včera jsem si PC vyzvedl po zapnutí jsem zjistil že nějakým způsobem počítač ochabl více se zakousává a navíc můj druhý hardisk neni k nalezení.
Takže ted tam mam pouze jeden skapacitou 80 GB který je téměř plný a ten druhý s 180 GB je pryč.

Poradíte mi někdo prosím jak zrychlit Pc,nejlépší by asi byla uplná resetace PC vše od nuly pokud by to bylo možné, a prosím vysvětlete mi kam se ten hardisk poděl. Nevím si rady.

Omluvte dystak mé omylné zařazení na foro, a mé neodborné výrazi.

Děkuji za každou pomoc.

Reklama
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Pohlaví: Muž
Stav:

Re: Zmizelý hardisk

Příspěvekod Pic » 16 črc 2011 14:26

Vítám Tě na PC-help! Nevím jaký "odborník" opravoval PC, ale moc tomu tedy nedal, když PC tak zlobí. Podívej se do Biosu zda se tam disk zobrazuje a také do bedny, zda je správně připojen druhý disk na datovém i napájecím kabelu. Pokud nevíš o čem je řeč, svěř PC do péče skutečnému odborníkovi.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

El Diablo
Moderátor
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Pohlaví: Muž
Stav:
Kontakt: