Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Ahoj, potreboval bych radu, jak mam postupovat pri reklamaci zbozi. Koupil jsem bezdratovy set klavesnice a mysi. Mys funguje jak ma, ale klavesnice ma velmi opozdene reakce, nekdy nereaguje vubec, zkousel jsem aspon 5 druhu baterek, jiny usb port a dva ruzne pc, ale problem pretrvava. Zbozi jsem zakoupil pres internet. Psal jsem na mailovou adresu reklamace a servis, ale nikdo me uz 5 dni neodepsal. Jet do kamene obchodu mam moc daleko. Dekuji za rady.
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1
-
- Pohlaví:
Re: Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Nejlepší způsob je zabalit a vrátit do 14 dnů s tím, že ti zboží nevyhovuje. Peníze ti pošlou. Pokud jsi to prošvihl, budeš muset buď osobně, nebo poslat s popisem závady a čekat na vyřízení reklamace.
Re: Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Záleží na tom zda jsi jim zboží vrátil/poslal v rámci lhůty pro možnost vrácení zboží.
Pokud ne pak patrné vyčkávají až tato lhůta uplyne.- v tomto případě bych tam asi rovnou zatelefonoval..
Jinak na reklamaci by měli 30 dní, nejlépe je, pokud se jedná o reklamaci - tedy ne o vracení zboží, je předem kontaktovat a následně po odeslání zboží, pokud se tedy sami neozvou, tak cca kolem týdne dotazat co je se zbožím, zda dorazilo a jestli to už řeší.
( mejlem, telefonicky)
Pokud ne pak patrné vyčkávají až tato lhůta uplyne.- v tomto případě bych tam asi rovnou zatelefonoval..
Jinak na reklamaci by měli 30 dní, nejlépe je, pokud se jedná o reklamaci - tedy ne o vracení zboží, je předem kontaktovat a následně po odeslání zboží, pokud se tedy sami neozvou, tak cca kolem týdne dotazat co je se zbožím, zda dorazilo a jestli to už řeší.
( mejlem, telefonicky)
Intel > nvidia > WD > Kingston > Seasonic > LG > XP <<< takhle nějak :) a zde např.: https://1url.cz/iriwZ (ta dívka tam to je dcera )
Re: Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Zbozi jsem kupoval pred rokem. Nejspis tam tedy zitra zatelefonuji a poslu zbozi s fakturou a popisem o zavade. Tohle jsem potreboval vedet, jeste jsem nikdy nereklamoval zbozi zakoupene na internetu.
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1
Re: Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Jo, takhle nějak postupují, řeknou co potřebují,
pokud fakturu tak bych si udělal kopii, plus dotaz na adresu pro reklamaci...
A ještě po odesláni je dobré o tom poslat i nový mejl i s obsahem popisu závady a zmínce o předchozím telefonátu.
Jinak samo, že veškeré mejly k reklamaci nějakou dobu uchovávat...
pokud fakturu tak bych si udělal kopii, plus dotaz na adresu pro reklamaci...
A ještě po odesláni je dobré o tom poslat i nový mejl i s obsahem popisu závady a zmínce o předchozím telefonátu.
Jinak samo, že veškeré mejly k reklamaci nějakou dobu uchovávat...
Intel > nvidia > WD > Kingston > Seasonic > LG > XP <<< takhle nějak :) a zde např.: https://1url.cz/iriwZ (ta dívka tam to je dcera )
Re: Reklamace zbozi u T.S Boshemii
Ok, diky za rady.
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9
- 25679
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
03 kvě 2025 23:35
-
-
Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem - 24
- 9085
-
od MichaelSR
Zobrazit poslední příspěvek
26 srp 2024 02:03
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti