Reklamace PS4

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
StrakerCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1429
Registrován: únor 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Reklamace PS4

Příspěvekod StrakerCZ » 16 kvě 2016 23:03

Čau mám tu další problém s reklamací. Tentokrát s PS4.

Minulí rok jsem kupoval PS4 (dvě konzole). Jednu jsem byl nucený vrátit vzhledem k vadnému HDD ( dostal jsem novou). Ta mi jela půl roku a před měsícem a něco jsem ji musel dát na reklamaci, díky přehřivání. Minulí pátek se mi vrátila 2x jsem jí zapnůl a divně se roztáčel ventilátor, druhý den už nešla vůbec. Tak jsem jí v uterý znovu poslal na reklmaci (takže jsem konzoli vlastnil 3 dny )

Zajimá mě jestli se dá nějak bránit proti 30 dení lhůtě v tomto případě, že již jsem čekal měsíc a teď již skoro další týden. Z reklamace mi bylo zděleno, že mají 14 dní. Nerad bych čekal dohromady 2 měsíce na opravdu opravenou konzoli.
Naposledy upravil(a) StrakerCZ dne 17 kvě 2016 00:17, celkem upraveno 1 x.
Procesor: I3 6100
Zakladní deska: ASROCK Z170 PRO4
Chlazení: NOCTUA NH-D15S
SSD: Kingston HyperX Savage SSD 120GB
HDD : 500GB Seagate
GPU: Zatím není.
RAM: Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4
ZROJ: EVGA 430W
CASE : In-Win 805C GOLD, zlatá

Reklama
Uživatelský avatar
Karrex
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9596
Registrován: listopad 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod Karrex » 16 kvě 2016 23:13

Pán prstenů, jako vážně?

Vážný HDD :-o .

Až trochu srozumitelně přeložíš původní text, neboli pána prstenů, tak ti snad půjde poradit.
Funguji už jen přes SZ. Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club

Uživatelský avatar
StrakerCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1429
Registrován: únor 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod StrakerCZ » 16 kvě 2016 23:24

Zítra to přepisu ono se to moc na mobilu s T9 nedá napsat. Každém, ale asi jasné, že tam patří vadny hdd a místo pan prstenů jen Pan.
Procesor: I3 6100
Zakladní deska: ASROCK Z170 PRO4
Chlazení: NOCTUA NH-D15S
SSD: Kingston HyperX Savage SSD 120GB
HDD : 500GB Seagate
GPU: Zatím není.
RAM: Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4
ZROJ: EVGA 430W
CASE : In-Win 805C GOLD, zlatá

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6759
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod Ltb » 16 kvě 2016 23:31

Na reklamaci má prodejce vždy 30 dní...když to stihnou do 14 dní, budou o 2 týdny rychlejší, než k čemu je tlačí spotřebitelský zákon...

Uživatelský avatar
StrakerCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1429
Registrován: únor 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod StrakerCZ » 17 kvě 2016 00:19

Tohle samozřejmě vim. Zajimají mě moje práva ne jejich. Trochu jsem to upravil snad je to již srozumitelné.
Procesor: I3 6100
Zakladní deska: ASROCK Z170 PRO4
Chlazení: NOCTUA NH-D15S
SSD: Kingston HyperX Savage SSD 120GB
HDD : 500GB Seagate
GPU: Zatím není.
RAM: Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4
ZROJ: EVGA 430W
CASE : In-Win 805C GOLD, zlatá

Uživatelský avatar
Grander
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1888
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod Grander » 17 kvě 2016 00:23

na každou reklamaci mají 30 dní. To že jsi už jednou měsíc čekal je nepodstatné..

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53594
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod petr22 » 17 kvě 2016 05:59

Ty v tomhle pripade zadne pravo nemas - pouze pokud to do 30 dnu nestihnou, musi ti vratit penize.

Prodejce ma 30 dnu na vyrizeni reklamace - muze to byt na pockani, za 3 dny, za 14 nebo i za 29.

Jelikoz se to nejspis posila do servisu mimo CR tak to holt trva.

Uživatelský avatar
StrakerCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1429
Registrován: únor 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod StrakerCZ » 18 kvě 2016 13:37

To je uplně v háji s těmi reklamacemi. Mám alespoň nějaký nárok na nějaké odškodnění ?
Procesor: I3 6100
Zakladní deska: ASROCK Z170 PRO4
Chlazení: NOCTUA NH-D15S
SSD: Kingston HyperX Savage SSD 120GB
HDD : 500GB Seagate
GPU: Zatím není.
RAM: Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4
ZROJ: EVGA 430W
CASE : In-Win 805C GOLD, zlatá

Denis V.
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod Denis V. » 18 kvě 2016 13:42

Myslím si že ne. Není důvod. Mohou ti vrátit peníze po určitém počtu reklamací, ale toho jsi ještě nedosáhl.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53594
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod petr22 » 18 kvě 2016 14:43

Odskodneni za co konkretne?

Pokud nebyl porusen zakon, tak je vsechno v poradku.

Uživatelský avatar
StrakerCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1429
Registrován: únor 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod StrakerCZ » 18 kvě 2016 17:46

Takže oni mi pošlou vadnou konzoli, která funguje 2 dny a já mohu jen čekat, až se rozhodnou, že mi pošlou novou. Určitě tam někde bude chyba.

Příspěvekod Denis V. » dnes, 13:42
Myslím si že ne. Není důvod. Mohou ti vrátit peníze po určitém počtu reklamací, ale toho jsi ještě nedosáhl.


Dosáhl, pokud pozorně čteš ty věty uplně nahoře. Jenže to by byla stráta času, jelikož mám na konzoli koupené hry a tak bych si stejně musel koupit jinou, abych je mohl hrát.
Naposledy upravil(a) StrakerCZ dne 18 kvě 2016 17:52, celkem upraveno 1 x.
Procesor: I3 6100
Zakladní deska: ASROCK Z170 PRO4
Chlazení: NOCTUA NH-D15S
SSD: Kingston HyperX Savage SSD 120GB
HDD : 500GB Seagate
GPU: Zatím není.
RAM: Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4
ZROJ: EVGA 430W
CASE : In-Win 805C GOLD, zlatá

Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 28586
Registrován: březen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace PS4

Příspěvekod Martab » 18 kvě 2016 17:51

Zase ber to z jejich pohledu, když oni ji odesílali, fungovala. Prostě zákon je tak postaven, že zákazník má nárok na opravu, ale prodejce/výrobce má zase nárok na to aby ověřil jak závada vznikla a aby ji odstranil. Na to mu zákon určuje lhůtu kdy to musí stihnout.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1606
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti