Reklamační doba

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 01 lis 2017 14:18

Ahoj, chtěl jsem se zeptat jak je to s lhůtou 30dni reklamace? Můžu jít do obchodů 30 den nebo až 31, jelikož v Sobotu to bude 30dni, ano vím že se do té doby může obchod ozvat ale jen se ptám pro jistotu v mém případě 32 jelikož 31 vychází na neděli děkuji za informace

Dodatečně přidáno po 6 hodinách 23 minutách 13 vteřinách:
Top


MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

Reklama
Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 02 lis 2017 08:25

Top
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

Uživatelský avatar
Petrfoo
Level 3
Level 3
Příspěvky: 489
Registrován: srpen 17
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod Petrfoo » 02 lis 2017 08:36

Reklamační doba je 30 kalendářních dní, tudíž v této lhůtě by reklamace měla být vyřízena. Takže pokud na to spěcháš, tak bych zašel hned ten 30. den, pokud nespěcháš tak tam zajdi až v pondělí a musí to být hotové na tuty (jinak mají problém). Z praxe však vím, že reklamace byla vyřízena během této lhůty a přišel mi mail o vyřízení ještě před koncem reklamační doby.
Lenovo ThinkPad T480 | Intel Core i5-8250U | 8GB RAM DDR4 | Intel UHD Graphics | 256GB SSD
Dell Inspiron 15 7560 | Intel i5-7200U | nVidia GeForce 940MX | RAM 8GB DDR4 2400 MHz | 256GB SSD
Xiaomi Mi 8 | Snapdragon 845 | 6/128 GB

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 02 lis 2017 12:30

Děkuji, já už dával 3x notebook k reklamaci toto je vlastně 3 reklamace ale pokaždé něco jiného a prodavač v TSbohemia mi tam napsal že žádám od odstoupení od kupní smlouvy jelikož byl NB 3x reklamovan během cca 2 mesicu
PS: Neříkejte mi že obchod nemá informace ó tom jak je na tom dána reklamace a zda se stihne vyřešit
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

Uživatelský avatar
Petrfoo
Level 3
Level 3
Příspěvky: 489
Registrován: srpen 17
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod Petrfoo » 02 lis 2017 14:23

To nevím, praxe je taková že reklamaci většinou neřeší obchod ale přímo výrobce daného produktu/zařízení. Osobně jsem od TSbohemia nikdy nic nebral, kupuji vždy na CZC a tam jsem s reklamací problém nikdy neměl, obvykle byla hotová do 20 dnů a na internetu (pokud si u nich člověk založí účet) je vidět i průběh reklamace.
Lenovo ThinkPad T480 | Intel Core i5-8250U | 8GB RAM DDR4 | Intel UHD Graphics | 256GB SSD
Dell Inspiron 15 7560 | Intel i5-7200U | nVidia GeForce 940MX | RAM 8GB DDR4 2400 MHz | 256GB SSD
Xiaomi Mi 8 | Snapdragon 845 | 6/128 GB

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 03 lis 2017 14:17

Je toto v pořádku?

Dobrý den,

Zařízení se stále nachází v servisním středisku Lenovo, pokud se 30 denní zákonná lhůta nestihne, máte samozřejmě automaticky nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Tím, že 30. den vychází na víkend, budete však moci toto právo uplatnit až v úterý 7. 11. 2017.

Pokud dostaneme od Lenovo nějakou zprávu dříve, budeme Vás ihned informovat.

Děkuji za pochopení.
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

Zivan
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 826
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Reklamační doba

Příspěvekod Zivan » 03 lis 2017 14:28

Pocitas to spravne? Myslim ze den, kdy jsi to prinesl k reklamaci se nepocita. A pokud posledni den vychazi na nepracovni, tak se to posouva na nejblizsi pracovni, pokud by ho tedy meli opraveny az v pondeli 5 minut pred zavrenim, tak je to OK. Kdyz prides v utery rano, tak ho tam musi mit ("ze vcerejska") nebo prosvihli termin.

Pro info, co je to za notebook? Nejaky Ideapad?
Naposledy upravil(a) Zivan dne 03 lis 2017 14:30, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 03 lis 2017 14:29

Dával jsem ho tam 6.10 a hned ten den se počítá a zítra to je 30 dní
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

Zivan
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 826
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Reklamační doba

Příspěvekod Zivan » 03 lis 2017 14:35

https://www.coi.cz/faq/1-jaka-je-lhuta- ... se-pocita/

Ono je to nakonec fuk, jestli je konec v sobotu nebo v nedeli, oboji je nepracovni den, takze poslednim dnem je pondeli.

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 03 lis 2017 14:43

Ano ale ne v úterý jak mi psaly, Mám chuť tammzitra před zavírací dobou zajít a řešit to protože v pondělí ráno to už ó zboží nemám zájem když nebylo vyřízeno v 30dni kalendářních
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit

petr22
Guru Level 14.5
Guru Level 14.5
Příspěvky: 34251
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod petr22 » 03 lis 2017 15:29

"Dával jsem ho tam 6.10 a hned ten den se počítá a zítra to je 30 dní"

Zakon jasne rika, ze reklamacni doba se pocita od dne nasledujiciho po podani reklamace. Nicmene pokud reklamacni doba skonci o vikendu, posouva se to na nasledujici pracovni den.

Tudiz 30 dnu skonci v pondeli se zaviraci dobou prodejce, pravo na vraceni penez mas skutecne az v utery.

V pondeli rano nemas o zbozi zajem ? To je ale tvoje smula, pondeli je tricaty den reklamace.

Ze chces penize zpet jim v pondeli nerikej, budes tam pro legraci, maji jeste sanci ze to stihnou.

Uživatelský avatar
nakatomi
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1227
Registrován: listopad 10
Pohlaví: Muž

Re: Reklamační doba

Příspěvekod nakatomi » 03 lis 2017 16:06

Tak už jsem to s TSbohemia vyřešil dali dobropis
MB /MSI Z370 TOMAHAWK CPU /Intel Core I5 8600K 3.60Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 RAM /Kingston HyperX Fury 16GB (Kit 2x8GB) 2400MHz DDR4 GPU /MSI GTX 1060 GAMING X 6G+ HDD /Samsung 850 EVO 120GB + 2x Seagate Desktop HDD (Barracuda 7200.14) 1TB PSU /Corsair RM650 650W OS /Windows 10 Pro 64Bit


Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů