Už od zakoupení počítače s ním mám jenom problémy a proto mému uchu velmi lahodila zvěst že při třetí uznané reklamaci už můžu chtít buď nový výrobek nebo peníze zpátky, ale chci se zeptat na radu zkušenějších.
První dotaz zní. Při vracení peněz vracejí původní cenu nebo nějak vypočítanou "současnou cenu" ? Nikde jsem se toho bohužel nedopátral.
Druhý dotaz je spíše slohovka. Pokusím se popsat, co jsem si s tím krámem zažil a chtěl bych vědět, jestli to dle vás stačí, nebo se na tom musí posrat ještě něco.
Koupě- skvělé, počítač fungoval, ale jen s omezeným účtem. Účet administrátora chtěl heslo. konzultace s jejich technikem ovoce nepřinesla, jiné rady jsem se nedočkal, takže jedna z prvních věcí kterou jsem s tímhle krámem udělal byla, reinstalace windows.
Počítač fungoval až na občasné vypadnutí textur doprovázené zamrznutím systému (viz obrázky průser 1 a průser 2) při prvních dvou reklamacích to bylo technikům oznámeno, ale problém není vyřešen doteď, i když ovladače byly reinstalovány několikrát a windows "opraven" v servisu.
Dalším problémem je tajemná teplota základní desky (možná spojitost s blbnutím grafiky) Everest a AMD Over Drive ukazují na jednom senzoru teplotu kolísající mezi 79 a 80 Celsia. Podpora Gigabyte mě s tím poslala diplomaticky do prdele.
1. reklamace(neuznaná díky vynálezům technika) Při snaze zjistit, co se děje s tou grafickou jsem se po kontrole teplot v BIOSu už nedostal do widlí. Duhově to zablikalo, zmrzla myš i klávesnice a bylo po parádě. Po třech týdnech mi PC vrátili s tím že je v pořádku. Zapojím to, zapnu a duhově to zabliká, zmrzne myš i klávesnice a konec. Skoro jsem to prohodil oknem a druhý den s tím jel podruhé.
2. reklamace Dorazili jsme tam, mrskli jim to tam. Po dvou týdnech mi volá technik že tam žádný problém není a nikdy nebyl. Že mu to funguje. Po příjezdu k prodejně jsem jim ukázal video kde bylo zachycené jak mi to "opravili" řekl že mi věří, ale že mu to funguje. předvedl že to opravdu funguje. Po dalším rozhovoru bylo zjištěno, že nepoužívá originální kabel, ale jakýsi svůj vynález spíchnutý z redukce.(kabelem to opravdu nebylo) Problém byl objeven i na prodejně a můj otec jim rudý vzteky řekl, že mají hodinu na opravu. Po dvou a půl hodinách se jim konečně podařilo ze skladu vyndat grafickou kartu stejného typu a hodit ji tam. Chvála bohu to fungovalo, i když to vyřešilo pouze problém po startu systému, ne problém s vypadáváním textur u aplikací využívajících pokročilejší 3D grafiku.
3. reklamace asi po měsíci mi zničeho nic kleknul systém. Po třech týdnech mi řekli že tam byl virus, ale že je to opravené a funguje to dokonale.
Problémy po třetí opravěNefungovalo to dokonale, ale fungovalo to, tak jsem to nechal docela dlouhou dobu na pokoji, protože jsem za a) nechtěl aby mi to posrali ještě víc a za b) po konzultaci mých problémů s celorepublikovou podporou mi řekli že jim to mám poslat k reklamaci do Olomouce, což jsem neučinil, protože jsem s nima už nechtěl nic mít, natožpak jim po předchozích zkušenostech poslat počítač 100km, čekat měsíc a doufat že se mi po dalších 100km vrátí v celku. Ale jak ty problémy způsobené jejich opravou vygradovaly teď po instalaci SP3 a posledních aktualizací, to už mě nasralo.
Problémy po opravě:
-Při každém startu systému se mi objeví chybové okno plné nesmyslů (nejde opravit; po kontrole logu HJT zde, mi pár lidí řeklo, že kdyby jim vrátili z opravy tak dojebaný počítač, tak ho vyhodí.)
-Vypadávání textur (věčný problém)
-Problémy s internetem- problémy s načítáním stránek (5 a více refreshů na načtení google není problém. věčné zasekávání u načítání reklam, zamrznutí ve stavu "čekám na odezvu" s aktivitou sítě na nule. chybové hlášky method not implemented, zobrazení bílé plochy s nápisem It works, zobrazení bílé plochy bez ničeho, chyba že na stránce www.google.com nebyl nalezen zdrojový kód stránky www.seznam.cz atd, zobrazení zdrojového kódu všech stránek které jsem navštívil za celý den, náhodné přesměrovávání na jiné stránky (z pc-helpu mě to občas po kliknutí na odkaz tématu hodí na stránky policie, ale stránky policie jsem v životě nenavštívil), při používání stránek používajících vyskakovací okna k zobrazení zvolených obrázků, se okna někdy neobjeví okamžitě, ale třeba po hodině ( a dávno po vypnutí prohlížeče), při opětovném startu prohlížeče mi to občas místo domovské stránky napíše nějakou jinou stránku na které jsem ten den byl (mám automatické mazání historie,cookies atd), nemožnost uploadovat (buď se to zasekne nebo se dostanu do stavu kdy je hotovo 48%, ale už jsem stačil odeslat 5Mb dat ze 2,5Mb), při načítání stránek využívajících PHP mi to občas napíše do stavového řádku "zastaveno" a musím shodit celý prohlížeč pokud chci tu stránku opravdu navštívit. občas zobrazení nějakého obrázku místo obsahu stránky.(pomůže pouze 3x F5), nemožnost načtení stránky, ale zobrazení informací jakou verzi Apache server používá a jiných informací o Apache..
Dále mi občas vyletí hláška že Winsock je poškozen a je nutné jej opravit. Opravím a zase to cca měsíc funguje..
A dneska jsem zapnul firefox, bliklo to, měl jsem BSOD, kontrolu integrity disku, restart, BSOD, BSOD a od té doby nemůžu firefox ani spustit. Hned to hodí kritickou chybu(píšu z IE, které zatím s trochou snahy funguje, doufám že to dokáže odeslat tuhle slohovku). Nejdůkladnější kontroly antivirem a spol nic nenašly, tak teď nadávám jak pohan a zálohuju.
Tyhle problémy vypadají opravdu divně, ale netuším co je způsobuje. Počítač byl nesčetněkrát kontrolován na viry a před nějakou dobou jsem si nechal projet i log z HJT, ale nic až tak extra aby to mohlo udělat viz nahoře se nikdy nenašlo. Každou věc kterou stáhnu 6x skenuju.(Avast, Spybot, Malwarebyte's AntiMalvare, aktualizace databáze a znova)
Reklamace Barbona-zkušenosti Vyřešeno
Reklamace Barbona-zkušenosti Vyřešeno
CPU i5-6600k
ASUS Z170 Pro Gaming
GeForce 8800GT 512MB 256bit DDR3
2x 8000MB RAM
ASUS Z170 Pro Gaming
GeForce 8800GT 512MB 256bit DDR3
2x 8000MB RAM
Re: Reklamace Barbona-zkušenosti
Zapomenul jsem vložit ty slíbené obrázky. jsou zde.
CPU i5-6600k
ASUS Z170 Pro Gaming
GeForce 8800GT 512MB 256bit DDR3
2x 8000MB RAM
ASUS Z170 Pro Gaming
GeForce 8800GT 512MB 256bit DDR3
2x 8000MB RAM
-
- Pohlaví:
Re: Reklamace Barbona-zkušenosti
''mému uchu velmi lahodila zvěst že při třetí uznané reklamaci už můžu chtít buď nový výrobek nebo peníze zpátky'' / ... zatim jsem to neprecetl cele o coze se ti vlastne jedna, ale v pripade tohoto:
- musi se jednat o stejny typ zavady, nikoli o tri ruzne,
''mi řekli že tam byl virus, ale že je to opravené a funguje to dokonale'' / ...toto neni zavada - spatne spotrebitelske zachazeni, ktere vedlo k infikovani = poskozeni vyrobku.
ALE ...ve tvem pripade se ani nejedna o tri uznane reklamace, ale POUZE o skutecnost, ze po-treti reklamuje (!, neni tedy totez jako uznana reklamce vady vyrobku); ''žádný problém není a nikdy nebyl''
1. reklamace - neuznaná díky vynálezům technika
2. reklamace - žádný problém není a nikdy nebyl
3. reklamace - mozna jedina co se da uznat jako reklamace
(...za predpokladu, ze virus byl v PC jiz pritomen pri prodeji . Ale jesltize jejich pravnik napadne tvoje mineni a poukaze na beznou vec, kde se viry ''chytaji'' (na netu a z duvodu bezneho uzivatelskeho pouzivani), tak ani toto neni uznana reklamace = (skryta) vada vyrobku, ale jedna se jen o bezplatnou servisni podporu v ramci reseni reklamacniho rizeni a diagnostikovani priciny/problemu)
Toto je tvoje prvni a zasadni chyba: ''počítač fungoval, ale jen s omezeným účtem. Účet administrátora chtěl heslo. konzultace s jejich technikem ovoce nepřinesla'',
...okamzite jis mel trvat na odstraneni a ne ''konzultovat'', protoze jsi dostal vadny vyrobek, ktery ti neumoznoval plne vyuziti tak, jak manual prikazuje a vyrobek ma splnovat.
- musi se jednat o stejny typ zavady, nikoli o tri ruzne,
''mi řekli že tam byl virus, ale že je to opravené a funguje to dokonale'' / ...toto neni zavada - spatne spotrebitelske zachazeni, ktere vedlo k infikovani = poskozeni vyrobku.
ALE ...ve tvem pripade se ani nejedna o tri uznane reklamace, ale POUZE o skutecnost, ze po-treti reklamuje (!, neni tedy totez jako uznana reklamce vady vyrobku); ''žádný problém není a nikdy nebyl''
1. reklamace - neuznaná díky vynálezům technika
2. reklamace - žádný problém není a nikdy nebyl
3. reklamace - mozna jedina co se da uznat jako reklamace
(...za predpokladu, ze virus byl v PC jiz pritomen pri prodeji . Ale jesltize jejich pravnik napadne tvoje mineni a poukaze na beznou vec, kde se viry ''chytaji'' (na netu a z duvodu bezneho uzivatelskeho pouzivani), tak ani toto neni uznana reklamace = (skryta) vada vyrobku, ale jedna se jen o bezplatnou servisni podporu v ramci reseni reklamacniho rizeni a diagnostikovani priciny/problemu)
Toto je tvoje prvni a zasadni chyba: ''počítač fungoval, ale jen s omezeným účtem. Účet administrátora chtěl heslo. konzultace s jejich technikem ovoce nepřinesla'',
...okamzite jis mel trvat na odstraneni a ne ''konzultovat'', protoze jsi dostal vadny vyrobek, ktery ti neumoznoval plne vyuziti tak, jak manual prikazuje a vyrobek ma splnovat.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem - 24
- 3840
-
od MichaelSR
Zobrazit poslední příspěvek
26 srp 2024 02:03
-
-
-
Čtečky knih - zkušenosti
od michal84 » 29 črc 2024 14:49 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 5
- 1959
-
od michal84
Zobrazit poslední příspěvek
15 srp 2024 19:02
-
-
- 3
- 547
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
28 říj 2024 11:29
-
- 13
- 6154
-
od Petison
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 20:49
-
-
Zkušenosti s nákupem repasovaných PC/notebooků Příloha(y)
od Zivan » 13 bře 2024 12:48 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 2501
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 12:48
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host