BSOD Vyřešeno

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

sim20
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 654
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

BSOD

Příspěvekod sim20 » 28 říj 2013 20:31

Zdravím, poslední dobou mi občas při startu PC naskočí modrá smrt, potom se počítač restartuje a vesele bez problému funguje. Mrkněte mi prosím někdo na minidump. http://leteckaposta.cz/635887181
Děkuju za pomoc

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSOD

Příspěvekod MiliNess » 28 říj 2013 22:41

Mám dojem, že to způsobuje Comodo Firewall. Ostatně oni mají často problémy.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

sim20
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 654
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSOD

Příspěvekod sim20 » 28 říj 2013 22:50

Bezva, bál jsem se HW problému.
Je nějaký způsob, jak zjistit jestli to opravdu dělá Comodo Firewall? Nerad bych se ho zbavoval :)

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BSOD  Vyřešeno

Příspěvekod MiliNess » 28 říj 2013 23:08

Není. Můžeš si ale vytvořit bod obnovy a pak se vrátit před odinstalování Comoda.
Můžeš také zkusit spustit Verifier, možná dostaneme výpis paměti s lepšími informacemi:
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC

Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Notebook BSOD 1-2x denně Příloha(y)
    od Gerete » 29 bře 2025 20:26 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    11
    7726
    od atari Zobrazit poslední příspěvek
    01 dub 2025 12:37
  • BSOD když hraju hry
    od Benzou » 22 čer 2025 01:13 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    6
    2559
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    23 čer 2025 09:18
  • BSOD po instalaci 24H2 Windows 11
    od AngelikaB » 24 bře 2025 18:53 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    8
    7897
    od kellne Zobrazit poslední příspěvek
    02 kvě 2025 20:59

Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti